K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-06-2015, 21:26   #11
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Men hvis sygedagpengene udløber, kan hun bare holde ferie og så vente med at søge evt kontanthjælp til ferien er slut.

Når hun ikke får en ydelse fra kommunen, bestemmer de det jo ikke.

Hvis hun er i et afklaringsforløb er det noget andet, så er det kommunen der bestemmer, medmindre hun stopper afklaringen.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2015, 00:14   #12
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Te-pigen Se meddelelser
Hun vil netop gerne holde ferie pga sine børn, men kommunen siger nej, og hun evt kan få feriepengene udbetalt til næste år.
Hun kan bede om at opholde sig et andet sted i nogle uger i sommer hvis det ikke lægger hindringer i vejen for behandling og eventuel aktivering via jobcenteret. Så på den måde kan hun sagtens holde "ferie" med sine børn her i Danmark.

Da hendes sygedagpenge udløber 31/7 er det smart snarest at få arrangeret ophold et sted i det danske ferieland så det bliver inden deres udløb. For lige omkring udløb kan hun blive kaldt til møder på jobcenteret, så der vil de ikke give hende lov til at opholde sig andet steds.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2015, 08:50   #13
beth57
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2014
Indlæg: 114
Styrke: 10
beth57 er ny på vejen
man kan godt få lov til at tage på ferie som sygemeldt ,men det bliver uden sygedagpenge har selv været sygemeldt over et år nu og har lige fået at vide at jeg da gerne må tage på ferie men jeg vil blive trukket penge for den tid og jeg viste ellers min sagsbehandler forskellige papire om ens ret til at holde ferie, men uha det skulle jeg aldrig ha gjort nu skal jeg stille til møde i stedet for den sædvanlige opringning vi ellers bare plejer så jeg havde ikke held med at prostetere
beth57 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension