K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-02-2009, 10:25   #11
Ti og Lyt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2009
Indlæg: 12
Styrke: 16
Ti og Lyt er ny på vejen
Hej allesammen,

Min lille hundehvalp på 12 uger har de sidste 14 dage holdt mig temmelig meget beskæftigtet, så derfor har jeg lige været lidt inaktiv herinde.

Nå.. men jeg har fået 2 pb´ere fra 2 brugere herinde som ønsker at være med i projektet som panelmedlemmer, og som jeg kan se foroven er der interesse fra et par stykker andre (endda nogle af de garvede herinde) Rart at se ;O)

Jeg vil sende en pb til jer alle, om hvordan vi kommer i gang i forhold til skype link m.m. Jeg foreslår, at vi til at starte med introducerer os selv på skypen (altså uden debattering og radio) for så at lære hinanden bedre at kende på den måde.

I hører nærmere inden for kort tidsrum via pb ;O)

mvh

Ti og Lyt
Ti og Lyt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2009, 01:03   #12
Susanne 53
Ved at vænne sig til K10
 
Susanne 53s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 14
Styrke: 16
Susanne 53 er ny på vejen
Hej
Jeg bor i Århus og er frisk på en panel debat. I 1987 lavede jeg lokal radio. Siden da har jeg lavet lokal tv indtil jeg blev fyret 1 juni 2008. Jeg producerede programmer om sundhed, handicap og sociale emner. Så kan du bruge mig stiller jeg gerne op hvis det kan foregå fra mit eget hjem via skype.

Håber der er nogle flere der melder sig under fanen.

Bedste hilsner
Susanne
Susanne 53 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2009, 08:00   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hej Susanne 53

Har du sendt en privat besked til Ti og Lyt og hvis ikke så kan du gøre det her http://www.k10.dk/private.php?do=newpm&u=2379
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2009, 19:16   #14
Maximus482
Udmeldt af K10
 
Maximus482s avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-04 2009
Indlæg: 19
Styrke: 16
Maximus482 er ny på vejen
Ville gerne være med, men 'skype', er ikke lige noget der fungerer, særlig godt med 'Mac'.
Desværre, - syntes ellers det er en rigtig god ide.
Maximus482 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2009, 11:37   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ti og lyt har stadig gang i noget , jeg har skulle snakke med ham et par gange men hver gang er der et eller andet der er gået i kage og må så indrømme at pga private ting så er jeg vist gået helt i stå midlertidig men tror det ville være en god ide hvis vi var nogen stykker der kunne komme i gang med det her ....

Maximus er det helt håbløst at få skype til at fungere med mac og ti og lyt kunne der være en anden mulighed (over msn feks )
  Besvar med citat
Gammel 30-01-2010, 15:38   #16
Ti og Lyt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2009
Indlæg: 12
Styrke: 16
Ti og Lyt er ny på vejen
Hej alle ;O)

Ja, så er jeg tilbage... igen med et håb om at min idé om talkshowet kan blive en realitet. Jeg har fået godkendt min sendetilladelse for 2010, så nu skal vi som nævnt bare få det her projekt op at stå.

Jeg har i morgen formiddag tænkt mig at invitere et par stykker herinde fra med på Skype, således at vi kan prøve det af ... som en test.... herunder optagelser af programmet m.m., så jeg kan få justeret både softwaren og hardwaren. Jeg håber at et par stykker af jer vil være interesserede, og hvis og såfremt vil tilføje vores Skype navn som er "tioglyt" (uden anførelsestegn) til jeres Skype program (Husk det er gratis at tale på Skype) i løbet af i dag og i morgen, for så vil jeg ringe jer op i morgen formiddag kl. 10.

Jeg håber virkelig at vi kan få det op at stå. Jeg er også meget interesseret i hvis nogle af jer kunne få lyst til at hoste showet bestemte dage.

Med venlig hilsen

Richard

Radio Ti og Lyt
Ti og Lyt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2010, 23:59   #17
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
det lyder da bare rigtig godt og håber der er mange der melder sig

Hm, ville gerne deltage men desværre bor vi -tilsyneladende- så langt ude på landet at man næsten end ikke har opfundet pc endnu og da slet ikke skype

Held og lykke m projektet.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2010, 11:29   #18
Ti og Lyt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2009
Indlæg: 12
Styrke: 16
Ti og Lyt er ny på vejen
Mac og Skype fungerer perfekt.... benytter selv løsningen. Kan downloades her:

http://www.skype.com/intl/en/download/skype/macosx/

... bare gå i kontakter og søg kontakt og skriv tioglyt

Kom nu guys, lad os få en debat i gang... man kan iøvrigt lave konference samtaler, så vi kan være flere på.
Ti og Lyt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2010, 11:34   #19
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Alt efter....

....klokkeslet, (da jeg kører min mand til og fra skole) vil jeg da gerne være med.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2010, 12:29   #20
Ti og Lyt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2009
Indlæg: 12
Styrke: 16
Ti og Lyt er ny på vejen
Til orientering....

bør jeg da lige meddele at jeg nu har fået den første på min kontaktliste... nemlig Ragdoll, og velkommen til.

Vi skal snakke sammen her kl. 13, og hvis andre får lyst er de velkomne.

Glæder mig
Ti og Lyt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sko-indlæg ????????? c.l.e.o. Alt det andet 3 18-11-2010 18:35
et godt indlæg Huldra Politik og Samfund 0 16-10-2009 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension