K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-04-2013, 15:58   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Angry Endnu et afslag om § 100 merudgift til voksne.

Ja jeg skal måske snart kaste håndklædet i ringen. Jeg aner simpelthen ikke mere hvad jeg skal gøre med denne ansøgning.?

Kommunen havde bedt om status hos lægen, da jeg havde fået konstateret KOL, den blev tilbagesendt fra Det Sociale Nævn af samme grund. Altså at kommunen skulle vurdere de nye oplysninger.

2 status attester senere, og udtalelse fra lægekonsulent at uden medicin for dette er jeg livstruet, jeg har astma ved siden af også, fibromyalgi, hypermobil osv.

Kommunen har taget min hj hjælp fra mig, det kan jeg selv gøre.

Men jeg fik den nye afgørelse om afslag i fredags. Sagsbehandler skriver at jeg har ikke fået nyt medicin siden sep 2011, nej det er da klart der fik jeg konstateret KOL og fik medicin, og har fået det siden.

Hvad skal jeg stille op? Hun laver om på det jeg siger, skriver hvad der passer hende, digter osv.

Hun hader mig personligt og det er ikke paranoia. Flere mdr om at svare på ting som skal svares inden 10 dage osv.

Jeg tænker jeg har lyst til at gå lidt videre med dette. Men hvem i min kommune skal jeg skrive til. Har prøvet Borgmester før, og har ikke lyst til det igen.

Hvad gør jeg nu lille du? Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Endnu et standard-afslag på §18 kresten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 14-12-2011 14:21
Endnu et afslag. HJÆLP missjane Alt det andet 23 19-11-2011 19:37
Endnu engang afslag på ansøgt merudgiftsydelse Indiansummer Alt det andet 28 14-07-2011 13:20
En lang kamp og afslag endnu en gang Mella Dit og Dat 10 25-10-2010 10:39
Afslag på merudgift § 100 og dermed også trivselsbil. sommerkys Alt det andet 36 13-05-2010 14:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension