K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-08-2013, 12:07   #1
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
har vi ingen klagemuligheder mere :S

I februar fik jeg afslag på pension. sendte det til beskæftigelses ankenævnet..her for en måneds tid tiden gfår ejg at vide vi nu er ført til det NYE nævn og der er en ventetid på op til ½ år...selvom jeg jo allerede HAR ventet over ½ år Har vi virkelig INGEN retssikkerhed mere med frister eller kan vi bare pænt vente :S

Min nye sags behandler har ikke ladet høre fra sig flere uger nu. Min fagforening siger det ikke kan betale sig at klage over det, da cheferne dækkr over de ansatte. Kan det virkelig være rigtig jeg igen bare pænt kan sidde og vente til hun GIDER reagere.

Har vi virkelig ingen rettigheder mere som syg/ er de "rettigheder" vi har kun på papiret og umulig at gøre noget når de vader rundt over dem og siger ævbæv hvad vil i gøre ved det(lidt den følelse man sidder med nu)
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Der er ingen sygedagpenge på søgnehelligdage mere mookmik Politik og Samfund 3 29-05-2014 16:31
Klagemuligheder....... phhmw Alt det andet 8 28-11-2012 13:43
Ingen sygedagpenge mere, ingen penge Mivsen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 35 05-01-2012 12:20
Er der vedtaget ny lov om at ingen med hudsygdommer på §100 får det mere? Indiansummer Alt det andet 6 03-09-2011 13:30
ingen boligsikring som enlig mor,ikke for at brokke mig,mere.... pjuske Dit og Dat 5 07-04-2009 19:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension