K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-07-2012, 17:50   #31
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Tak for svar, Havheks og Helenekr

Ja har også selv tænkt, nu hvor der er indhentet nyt, at det vil være rart at vide hvad.

Vil blive ringet op fra Skælskør her først i næste uge, da der skal laves et interview-skema, så vil spørge ad der

Hilsen Mamik
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2012, 14:13   #32
dezi
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-07 2012
Indlæg: 9
Styrke: 0
dezi er ny på vejen
Jeg er næsten lige kommet hjem efter 3 uger i skælskør på center for sundhed og træning. Opholdet har været fantastisk. Al undervisning bliver tilrettelagt specielt til dig og alle er fantastiske.. Anbefales kraftigt
dezi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2012, 21:28   #33
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dezi Se meddelelser
Jeg er næsten lige kommet hjem efter 3 uger i skælskør på center for sundhed og træning. Opholdet har været fantastisk. Al undervisning bliver tilrettelagt specielt til dig og alle er fantastiske.. Anbefales kraftigt
Hej Dezi!

Jeg ser også meget frem til mit ophold, desværre er der bare lang ventetid, så kommer først derop inde i det nye år, og det er trods jeg er kommet på deres afbudsliste.

Hilsen Mamik
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2012, 21:34   #34
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Aktindsigt!

Hej!

Så vidt jeg har læst mig til når man søger aktindsigt, så har kommunen 10 dage, er det korrekt forstået ?

Hvis det er ens sagsbehandler som står for dette og vedkommende holder sommerferie, så kan de 10 dage jo ikke overholdes !? - så må man vel hellere vente med at søge det eller ?

Håber nogle kan hjælpe med at svare - tak

Hilsen Mamik
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-08-2012, 14:56   #35
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Lille update!

Så fik jeg ordnet det interview-skema med dem i Skælskør og har også modtaget én masse papirer, hvoraf noget af det skulle besvares og sendes tilbage, hvilket er gjort

Hvordan det ellers går ? - helt ad h.... til

Har så mange smerter, så jeg har været nød til at sygemeldt mig på kommunen, trods jeg er ledig fleksjobber - men som det er og har udviklet sig til, så kan jeg slet ikke stå til rådighed for et fleksjob. Sidst jeg var hos reumatalog, var jeg begyndt at få problemer/smerter med venstre tommel, som nu har udviklet sig til stort set alle fingre på venstre hånd. Iflg. min reumatalog kan det vandre (Spondylitis Anchylopoietica) så det må jo være derfor jeg nu også døjer med flere og flere smerter i fingrene.

Nogle af de smertestillende piller jeg får, er nu uden virkning, så skal imorgen have fat i min reumatalog, så må han finde nogen, som smertedækker mig bedre.

Min sagsbehandler har ferie, så når hun kommer tilbage skal hun formodentligt kigge på min sag - nogen som ved hvad der skal ske, når man som ledig fleksjobber har måtte sygemeldt sig ?

Hilsen Mamik
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2012, 10:39   #36
Jytte H Jensen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2011
Lokation: Herning
Indlæg: 9
Styrke: 0
Jytte H Jensen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mamik Se meddelelser
Hej!

Vil gerne høre, om der er nogle herinde som har været på et gigtsanatorium og i givet fald, så kan anbefale det ?


Hilsen Mamik
Hej
Jeg har været på Gigthospitalet i Gårsten. De har et rigtigt godt sanetorium, med god og sund mad. Der for uden har jeg været på Hans Jansens sanetorium i Århus, maden her er knap så spændende. Også et godt sted at komme hen. Jeg ved så ikke om den stadigvæk hedder det !
Held og lykke, det er bare så dejligt med sådan et ophold. Du skal vide at begge steder er deres dagsprogram er nøje tilrettelagt. Der er ikke tid til at gå og lave ingen ting. Der imod er aftenerne rigtig hyggelige. Det er lige før jeg vil sige, at besøg næsten er overflødigt, da kursisterne har det rigtig hyggeligt sammen med hinanden. :-)
Med venlig hilsen
Jytte H Jensen
Jytte H Jensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2012, 19:45   #37
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Hej Jytte!

Tak for dit indput - og dejligt at du har haft glæde af dine ophold.

Nu skal jeg selv til Skælskør på center for sundhed og træning, hvilket jeg ser meget frem til, dog er der lang ventetid.

Hilsen Mamik
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2012, 19:57   #38
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Vedr. Medicin!

Hej!

Måtte idag ringe til min reumatalog, grundet mine mange, meget ulidelige smerter. Brød simpelthen sammen i gråd, da jeg ikke har kunne/kan holde til mere.

Det er så nu endt ud i, at jeg idag bla. er startet op på 3 nyt slags medicin, hvoraf det ene hedder Mandolgin Retard 200 mg. som jeg skal tage 2 af i døgnet.

Kan læse mig til at det tilhører morfingruppen, samt at det er kontraindiceret.

Nogen som kan svare mig på, hvad det betyder når medicin er kontraindiceret ?

På forhånd tak.

Hilsen Mamik
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2012, 23:22   #39
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mamik Se meddelelser
Kan læse mig til at det tilhører morfingruppen, samt at det er kontraindiceret.
Hvor læser du, at Mandolgin (er det samme som Dolol og Tramadol) er kontraindiceret?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2012, 01:20   #40
Mamik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 26
Styrke: 13
Mamik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Hvor læser du, at Mandolgin (er det samme som Dolol og Tramadol) er kontraindiceret?
Hej Vovse!

Har læst det via Lægemiddelstyrelsen.

Prøver lige at linke til det

Hilsen Mamik

Se her - punkt 4.3
http://www.produktresume.dk/docushar...+og+200+mg.doc
Mamik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension