K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-12-2008, 02:49   #21
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
heidien,, jeg ved ikke om det var mine ord som satte dig til at lede på nettet efter nyheder.. om den mor i roskilde.. er ikke 100 på at det er roskilde.. men jeg fandt et link til historien....på en rigtig god side..
http://www.k10.dk/showthread.php?t=4635

http://www.ladk.dk/forum/topic.asp?T...ge=21&ARCHIVE= denne er om det forældrepar i kørestol. jeg ved ikke hvordan sagen står nu. kan se at debatten er fra 07.

Hej Huldra ...

Nej det var nu Stellas der fik mig til at lede syntes det var undlerig at man ikke havede hørt noget om det overhovedet ,men jeg vil nu tage LA`s ord for gode vare da de ikke ligefrem er kendt for at løbe med halve sandheder, ej heller har behov for det, for guderne skal jo vide at der er nok groteske historier at tage af ...

Den fra Roskilde feks... den tror jeg vi alle kan huske , kommunen sender en masse forskellige hjælper ud og tager derefter og siger at børnene skal fjernes fordi de ikke har godt af alle de forskellige mennesker i deres hverdag ..

Men Emil kendte jeg nu ikke til , kunne da være interessant at vide hvor den sag er henne i verden nu ....

men tak for linkene fik lige genopfrisket

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
SÅ nu er dén side også nede, hehehe....

Ikke din skyld, jeg prøver bare senere!!

Øøøhhh Helene tager du livet af internettet he he he
  Besvar med citat
Gammel 13-12-2008, 02:58   #22
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
he-he, Hejdien... siden må have fået kunstigt åndedræt, for nu virker den igen.

Fandt så dette link, som "en på siden" vist har skrevet for laaang tid siden, men nu er der søreme svar. (Kan ikke huske, om det har været lagt på her.)

Men her er indledningen:

Citat:
Åben debat

Svar til Jess D. Skov-Nielsen
Hej Jess
Jeg tillader mig at svare på dit indlæg, selvom jeg ikke kender detaljerne i din sag. Derfor skal erindres at jeg svarer ud fra min egen forforståelse.

Jeg er socialrådgiver og arbejder til daglig med match 4+5. Jeg bruger også aktivering af både match 4+5 i min afklaring af borgernes fremtidige arbejdsmarkedsperspektiv og forsørgelsesgrundlag.


http://www.socialrdg.dk/index.dsp?pa...ebateitem=2694
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2008, 18:03   #23
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
he-he, Hejdien... siden må have fået kunstigt åndedræt, for nu virker den igen.

Fandt så dette link, som "en på siden" vist har skrevet for laaang tid siden, men nu er der søreme svar. (Kan ikke huske, om det har været lagt på her.)

Men her er indledningen:





http://www.socialrdg.dk/index.dsp?pa...ebateitem=2694
Ja hvem mon det kan være, der har været ude med riven?

Og hvad fik jeg ud af det svar... ikke noget videre, men det var ventet.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man se det nogen steder ? 58hb Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 13-03-2013 13:29
nogen som har hørt om den nye syged. lovgivning? Zara Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 03-10-2011 19:45
har i hørt. some Politik og Samfund 0 26-02-2010 19:57
Har i hørt om DUKH? Louise Den nyttige viden vi alle har 4 12-06-2009 16:19
Intet overblik antal over ledige nogen steder zuza Dit og Dat 0 14-10-2007 01:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension