K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2011, 11:21   #41
Selin7
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-06 2011
Lokation: Ishøj
Indlæg: 18
Styrke: 13
Selin7 er ny på vejen
Tusind Tak for hjælpen...
Selin7 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 11:23   #42
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Selin7 Se meddelelser
Tusind Tak for hjælpen...
Det var da så lidt!
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2011, 14:01   #43
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Hovsa

har ikke lige læst det hele, men du skriver at du har fibromyalgi og efter Frederiksberg hospital har du ikke fibromyalgi. Den holder jo ikke, hvad siger den første læge til det?
Jeg synes du skal tage fat i den læge der har givet dig diagnosen fibromyalgi og fortælle ham hvad der er sket og bede om en forklaring???? Det kunne jo være at han følte sig en smule "trådt" på og vil hjælpe dig ????
Frederiksberg hospital er kendt for at være gode til fib, meeeen der er flere eksempler på det du beskriver, altså at folk ikke bliver taget alvorligt, at det simpelthen går for stærkt. Så jeg synes helt klart at det er en ommer. Hvis du har fib er det meget vigtigt for dig at vide det, da de tilbageskridt du oplever, som resultat af overbelastning risikerer at invalidere dig yderligere.
Pas på dig selv
knus
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2011, 09:25   #44
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Vedr. klage.

Du kan sende klage til Ombudsmanden, som sidste gratis forsøg.

Han har INGEN juridsk kompentance, men kan få Statsforvaltningen til at genoptage sagen, ved henstilling/kritik, hvis han finder at der er lovgrundlag for dette.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2011, 23:33   #45
Selin7
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-06 2011
Lokation: Ishøj
Indlæg: 18
Styrke: 13
Selin7 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maja44 Se meddelelser
Hovsa

har ikke lige læst det hele, men du skriver at du har fibromyalgi og efter Frederiksberg hospital har du ikke fibromyalgi. Den holder jo ikke, hvad siger den første læge til det?
Jeg synes du skal tage fat i den læge der har givet dig diagnosen fibromyalgi og fortælle ham hvad der er sket og bede om en forklaring???? Det kunne jo være at han følte sig en smule "trådt" på og vil hjælpe dig ????
Frederiksberg hospital er kendt for at være gode til fib, meeeen der er flere eksempler på det du beskriver, altså at folk ikke bliver taget alvorligt, at det simpelthen går for stærkt. Så jeg synes helt klart at det er en ommer. Hvis du har fib er det meget vigtigt for dig at vide det, da de tilbageskridt du oplever, som resultat af overbelastning risikerer at invalidere dig yderligere.
Pas på dig selv
knus
Mange Tak Maja. Jeg kan heller ikke forstå noget som helst. Det går virkelig stærkt på Frederiksberg Hospital. Jeg får det værre og værre for hverdag. Har det virkelig skidt. Så kommer lægen på Frederiksberg og siger til mig, at jeg ikke har ondt nok til at have Fibromyalgi. Hvor ved han fra hvordan jeg har det???Det er mig der lider hverdag. Men jeg fik at vide sidst, at jeg ville blive undersøgt nærmere derude. Håber at de holder hvad de lover.
Knus til dig også.
Selin7 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2011, 23:38   #46
Selin7
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-06 2011
Lokation: Ishøj
Indlæg: 18
Styrke: 13
Selin7 er ny på vejen
[QUOTE=popiae;194434]Vedr. klage.

Du kan sende klage til Ombudsmanden, som sidste gratis forsøg.

Han har INGEN juridsk kompentance, men kan få Statsforvaltningen til at genoptage sagen, ved henstilling/kritik, hvis han finder at der er lovgrundlag for dette.


Hej Popia.
Jeg vil helt sikkert klage til Ombudsmanden. Ved du hvordan jeg gør det?
Jeg skal vel have tilsendt alle mine papirer fra sagen i BAN.

Mvh.
Selin7
Selin7 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2011, 00:43   #47
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ja, du kan be om aktindsigt hos BAN, også videresende dem til Ombudsmanden.

Slå op på Ombudsmandens hjemmeside for flere oplysninger, og held og lykke.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på sygedagpenge muddis Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 28 18-07-2013 11:26
Afslag af forlængelse af sygedagpenge Culotten Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 72 17-10-2012 20:14
afslag på flexjob - stop for sygedagpenge giverikkeop Spørgsmål ang fleksjob 6 15-02-2012 00:04
Sygedagpenge stop/ afslag på fleksjob Rikkesejer Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 23-06-2011 13:05
Stop af sygedagpenge efter afslag på FTP jandersen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 17-02-2010 15:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension