K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2006, 11:40   #1
Andemor
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2006
Indlæg: 8
Styrke: 0
Andemor er ny på vejen
Hvordan søger vi førtidspension til min mand?

Hej alle der har svaret på mit indlæg!

Tusind tak for de konstruktive svar på mit indlæg. Det har været svært at finde ud af, hvem vi skulle spørge til råds? Og de sociale regler er som en jungle at finde rundt i..
Vi har jo planer om at flytte til en kommune nærmere mit arbejde, men er bange for, hvad de vil sige/gøre i min mands sag.

Er der nogen, der har et godt råd? Jeg har foreslået min mand, at vi skriver et brev til dem, om hvordan sagen står nu i vores hjemkommune, men skal vi også skrive, at beslutningen om visitation til flexjob er taget på baggrund af en mangelfuld ressourceprofil??
Vi vil også prøve at få sagen omvurderet i vores hjemkommune på baggrund af ressourceprofilen var mangelfuld og måske få lov til at søge førtidspension..
Det er noget, der tærer på en familie, det her..

På forhånd tak

Andemor
Andemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2006, 15:25   #2
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: Hvordan søger vi førtidspension til min mand?

Undskyld, nu er det ikke for at virke "mavesur", og håber ikke du tager det ilde op.

Hvorfor fortsætter du ikke i den tråd du HAR oprettet om samme emne, det forvirrer, og mindsker måske bare din mulighed for svar.

med venlig hilsen

bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2006, 08:06   #3
Andemor
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2006
Indlæg: 8
Styrke: 0
Andemor er ny på vejen
RE: Hvordan søger vi førtidspension til min mand

Hej Bantam,
Jeg er ked af, jeg ikke har fulgt tråden...Det er første gang, jeg skriver i sådan et debatforum, sorry.

God weekend til dig også

Andemor
Andemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan søger jeg fp på § 17?? Road66 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 17-05-2011 16:18
førtidspension når ens mand er alkoholiker mams Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 15-03-2010 23:25
Når man søger om førtidspension, hvordan fungerer det? Lime Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 22-11-2009 02:32
Hvordan søger man § 17 Gizmomis Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 04-02-2009 15:49
Hvordan søger vi førtidspension til min mand? Andemor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 26-04-2006 17:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension