K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-09-2010, 22:02   #1
Baremig
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2010
Indlæg: 3
Styrke: 0
Baremig er ny på vejen
Ny her, håber på hjælp!

Hej Alle. Det ser ud aom om I herinde er MEGET godt inde i tingene, og jeg mangler virkelig nogen der kan hjælpe mig lidt.
Jeg skal gøre det kort.
Jeg har intet arbejde. Belv sygemeldt midt i august 2009, (efter endt barsel) pga bækken smerter efter bækkenløsning. Jeg er uddannet social-og sundhedesassistent. Nu har jeg været igennem 3 kommuner det seneste år, meget tilfældigt, fordi vi har sku flytte efter min mands uddannelse ( altså har ikke flygtet fra kommune til kommune ) I April flyttede vi fra brøndby kommune til Hening kommune, hvor jeg med det samme opsøgte jobcenteret og min nye sagsbehndler (fik dog besked på at gå hjem og vente på brev) da jeg ville ud og afprøves, for at FINDE UD AF HVAD jeg kunne holde til inde for mit fagområde. Først i august mdr bliver jeg sendt i 8 ugers praktik, MED HENBLIK på raskmeldig , finder først, i slutningen af praktikken ud af, at det bare har været en praktik for at AKTIVERE MIG!! DET VAR IKKE DET JEG BAD OM! Så min daværende sagsbehandler havde taget beslutning om at jeg var raskmeldt. Havde heldigvis en god bisidder med til mødet, som bankede i bordet og sagde DET ER HUN BARE IKKE! Jeg fortalte min sagsbehandler undervejs at jeg skulle flytte til d. 1., og lige pludselig blev han til at samarbejde med Han sagde at jeg nok skulle revalideres, fordi jeg der var for lille en procent del af opgaverne i inden for mit område jeg vi