K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-08-2008, 02:30   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
sagsbehandlingstid

Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
hej zuza.. jeg kan ikke finde min kommune på listen..
er der et skema man kan anvende med korrekt tekst og §§ så det lyder fint? og ikke mindst klogt. smiler stort..
men tror ikke de ved at der er noget som hedder svarfrister..
og navnet var Odsherred kommune.
Odsherred kommune....igen

Off topic, da jeg skulle tjekke deres sagsbehandlingstider.

Citat:
Humørlegat for sidste gang
Ja, og tvangsfjernelse pga. sure forældre.

Det er ski da dagens joke.

Nå, men jeg fandt fristerne til dig.


Citat:
Sagsbehandlingstider
På denne side kan du se, hvor langt tid det tager Odsherred Kommune at behandle din sag inden for en række områder. Den generelle regel er, at allle sager behandles så hurtigt som muligt.

Sagsbehandlingstid = tiden fra vi som kommune modtager din henvendelse til du modtager en afgørelse på sagen.
Det er da ellers en "morsom" kommune.

Sagsbehandlingsfrist for STRAKSAKTIVERING = 6 måneder.


Citat:
Står det område, du er interesseret i, ikke nævnt, gælder en generelt sagsbehandlingstid på 2 uger. Er sagsbehandlingstiden ekstraordinært længere, end den du kan læse nedenfor, får du besked om, hvornår kommunen forventer at træffe en afgørelse i sagen.

http://www.odsherred.dk/page1991.aspx

Og der er vist intet smart skema, men det er da forresten en god ide, hvis her lå nogle standardformuleringer, man kunne kopiere.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2008, 02:01   #2
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
åh, tak tak for hjælpen, til både zuza og hejdien.

jeg har været inde på deres hjemmeside, som jeg faktisk finder noget svær at hitte rundt i/på. og fandt ikke noget selv.
jeg har d. 8. juli sendt et anbefalet brev til sagsbehandler med mine oplysninger til ressourceprofil, og med kommentarer omkring arbejdsprøvning, som jeg mener var væsentlig dårligere end min sagsbehandler har opfattet..læs ikke gidet sætte sig ind i, da jeg skulle losses ud af sygedagpengekassen da de ikke fik refusion mere på mig.
og jeg har intet hørt.
jeg har også sendt en klage anbefalet over sagsbehandlingen og over at mine dagbogsnotater ikke er medtaget i vurderingen d. 18.juli og derfra har jeg heller intet hørt.
jeg er blevet tvangsraskmeldt trods jeg nægtede. min læge har skrevet en foreløbig sygemelding så jeg ikke skal stå til rådighed hvis jeg kan blive tildelt lidt kontanthjælp. de bad om en 2 siders lægeerklæring, men medsendte kun den ene.. så det afventer jeg også.
Det positive ved samtale i jobcenter hos en jobformidler, var at hun syntes det virkede mere og mere underligt da jeg fortalte jeg aldrig havde været til møder med min nuværende sagsbehandler, at jeg ikke var blevet hørt osv. hun var nok lidt rystet og gav mig en adresse til noget som hedder noget med dansk socialhjælp.. dog ville hun jo helst ikke udtale sig negativt om sine kollegaer.

nå, sengen kalder. så jeg må stoppe min klagesang. men tak fordi I læste med.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sagsbehandlingstid? Mumrik Spørgsmål ang fleksjob 6 23-07-2012 21:37
Sagsbehandlingstid Annebeth Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 07-12-2009 12:28
Sagsbehandlingstid Mordanmark Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 27-02-2009 09:49
sagsbehandlingstid knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 08-11-2008 13:39
ftp sagsbehandlingstid knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 05-11-2008 10:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension