K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2010, 22:59   #1
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Støjsenderen lyver for åben skærm

Sørme om ikke Inger Støjsender står og lyver for åben skærm... hun siger at man skal kunne arbejde minimum 12 timer om ugen for at kunne komme ind under fleksordningen...... vi ved alle at der gives afslag på pension og gives 5-6 timers fleksjob. Hun siger endvidere at der under den nye reform vil være sådanat man kan komme i fleksjob i en time om ugen.....

på spørgsmålet om hvad det er for nogle jobs man så skal kunne få... svarer støjsenderen... det er jobs hvor man fx. skal gå til hånde i kantiner og sådan... DET ER IKKE JOBS, og hvis det er er det jobs som skolelever og studerende har... dem som skal arbejde mere pga. SU reformen...

Det er fortsat rø..n af nederste division der kommer til at betale for skattelettelser, skattestop og skattefrihed til multinasserne... Intet nyt under solen. Alt er ved det gamle når det kommer til medmenneskelig respekt og noget for noget mentalitet....

1 times arbejde om ugen, javel så er de da også sikker på at pensionisterne ikke går og holder ferie mens andre arbejder.

Jeg er fløjtende lige glad med om det er usympatisk at ønske for nogen at gennemgå hvad vi må leve med.... JEG VIL VIRKELIG ØNSKE AT ALLE BAG DEN REFORM BLIVER RAMT AF DEN SAMME ULYKKE OG LIVSLANG SMERTE X 10
Det vil kun være rimeligt!!!
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 23:22   #2
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af empowerment Se meddelelser
Jeg er fløjtende lige glad med om det er usympatisk at ønske for nogen at gennemgå hvad vi må leve med.... JEG VIL VIRKELIG ØNSKE AT ALLE BAG DEN REFORM BLIVER RAMT AF DEN SAMME ULYKKE OG LIVSLANG SMERTE X 10
Det vil kun være rimeligt!!!
Det er ikke usympatisk, du er bare gavmild
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 23:27   #3
Rawhite
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2010
Indlæg: 50
Styrke: 14
Rawhite er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af empowerment Se meddelelser
1 times arbejde om ugen, javel så er de da også sikker på at pensionisterne ikke går og holder ferie mens andre arbejder.

Jeg er fløjtende lige glad med om det er usympatisk at ønske for nogen at gennemgå hvad vi må leve med.... JEG VIL VIRKELIG ØNSKE AT ALLE BAG DEN REFORM BLIVER RAMT AF DEN SAMME ULYKKE OG LIVSLANG SMERTE X 10
Det vil kun være rimeligt!!!
Et stort spørgsmål er jo os hvilke virksomheder, der vil gå ind i et så kort forløb.
Det kan da som det ser ud vist slet ikke svare sig for dem. Det vil da kun give dem mere besvær end det vil kunne hjælpe dem.
Rawhite er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 23:32   #4
Roadkill
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
Roadkill er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af empowerment Se meddelelser
Jeg er fløjtende lige glad med om det er usympatisk at ønske for nogen at gennemgå hvad vi må leve med.... JEG VIL VIRKELIG ØNSKE AT ALLE BAG DEN REFORM BLIVER RAMT AF DEN SAMME ULYKKE OG LIVSLANG SMERTE X 10
Det vil kun være rimeligt!!!
Men de behøver jo så ikke heller ikke en førtidspension, de har vel deres fede Ministerpension, de er da skide ligeglade med os, de skal jo have de 7-10 milliarder ind igen som de gav i skattelettelser i foråret til dem der i forvejn har nok.
Roadkill er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 23:37   #5
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Ikke noget nyt her. Hvornår begyder i at se det.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 23:40   #6
TrætPige
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 17
Styrke: 14
TrætPige er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af empowerment Se meddelelser
Sørme om ikke Inger Støjsender står og lyver for åben skærm... hun siger at man skal kunne arbejde minimum 12 timer om ugen for at kunne komme ind under fleksordningen...... vi ved alle at der gives afslag på pension og gives 5-6 timers fleksjob. Hun siger endvidere at der under den nye reform vil være sådanat man kan komme i fleksjob i en time om ugen.....

på spørgsmålet om hvad det er for nogle jobs man så skal kunne få... svarer støjsenderen... det er jobs hvor man fx. skal gå til hånde i kantiner og sådan... DET ER IKKE JOBS, og hvis det er er det jobs som skolelever og studerende har... dem som skal arbejde mere pga. SU reformen...

Det er fortsat rø..n af nederste division der kommer til at betale for skattelettelser, skattestop og skattefrihed til multinasserne... Intet nyt under solen. Alt er ved det gamle når det kommer til medmenneskelig respekt og noget for noget mentalitet....

1 times arbejde om ugen, javel så er de da også sikker på at pensionisterne ikke går og holder ferie mens andre arbejder.

Jeg er fløjtende lige glad med om det er usympatisk at ønske for nogen at gennemgå hvad vi må leve med.... JEG VIL VIRKELIG ØNSKE AT ALLE BAG DEN REFORM BLIVER RAMT AF DEN SAMME ULYKKE OG LIVSLANG SMERTE X 10
Det vil kun være rimeligt!!!
jeg er SÅ enig!!! jeg tror osse mit træthedssyndrom ville være bedre hvis jeg fik tildelt et mere spændende job!!

jeg håber for dem der betaler skat at de bliver ramt af bare halvdelen af mine symptomer så kan de fandme lære det.
TrætPige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2010, 00:44   #7
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Det kunne også være ren og skær uvidenhed, eller som nogen måske ville betegne det: ren dumhed, der er Støjbergs afsæt for at gå ind i debatten om en reform.

Vi vil jo helst ikke tænke at det er ren: demagogi med afsæt i en neoliberalistisk tankegang om afvikling af socialstaten til fordel for minimalstaten ...
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2010, 07:33   #8
næsebjørn
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2010
Indlæg: 258
Styrke: 14
næsebjørn er ny på vejen
Hun lyder ikke som en der er særlig kompetent. Hendes floskel om unge der står og ser til mens toget kører forbi er hendes eneste argument og har hørt den i 20 forskellige sammenhænge i går. Og nej, det var ingen båndsløjfe for baggrunden i billedet var forskellig hver gang. Det er simpelthen for pinligt. Hun lyder virkelig som en der ikke ved hvad hun taler om!
næsebjørn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2010, 08:51   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Har sendt dette ikke at man tror det hjælper noget men det er sq for dårligt at Dr ikke tjekker op på at deres kilder fremkommer med sandheden .. der er ikke noget at sige til at store dele af befolkningen tror vi har sat os på guldægget som flekser ...

Citat:
Følgende er sendt til DR og sat på www.k10.dk samt sendt til arbejdsmarkedsordføre i forligskredsen

I går den 1 december var der pengemagasinet hvor Inger Støjberg deltog , her proklamerede hun at det var alment viden at man skulle have en arbejdsevne på min 12 timer før man kunne tilkendes fleksjob ..

Dette er IKKE rigtigt og jeg vil hævde at Inger Støjberg taler mod bedre viden da hun tit og ofte bliver kontaktet af folk der er visiteret til job på langt under 12 timer, ligledes er der intet i loven der er til hindre for at kommunerne visitere folk til fleksjob på under 12 timer og kommuneren bruger da også ofte denne mulighed ...

Det er vildt frustrerende for den del af befolkningen der har brug for eller som bruger disse ordninger at der den ene gang efter den anden kommer forkerte oplysninger frem , udtalt af div ministre i medier som folk tror på ..

Ofte oplever disse mennesker en hetz efterfølgende og de har svært ved at vinde gehør for de problemer der er i disse ordninger fordi folk har jo "hørt" fra ministeren i tv at det er sådan og hvis ikke det var sådan, så ville tv jo nok ikke have bragt det...

Så tillad mig en gang for alle at fastslå .. DER FINDES IKKE NOGEN NEDRE GRÆNSE FOR TIMEANTAL VED VISIERING AF FLEKSJOB ..

Når man spørger ind til dette både ved Inger Støjberg og tidligere ved Claus Hjort og andre , så er svaret som reglen , man burde IKKE kunne visiteres til fleks hvis ikke man har en arbejdsevne på min 12 timer , men der har ikke været på noget tidspunkt et ønske om at ændre dette...


PS kopi af denne skrivelse er sendt til Inger Støjberg og sat på www.k10.dk
  Besvar med citat
Gammel 02-12-2010, 09:05   #10
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Heidien... du er som altid fantastisk. Min første tanke det som blev sagt, blev sagt Magtede det bare ikke. Hmmm... skulle måske gøre det alligevel... hvis postkasserne blev fyldt var der måske nogle der lagde mærke til det....
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Åben uddannelse PiaL Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 24-07-2011 08:48
Støjsenderen udstiller sig selv/regeringen på DR L.S. Politik og Samfund 11 16-02-2011 15:59
Støjsenderen har løsningen på alt sushjer 1 Politik og Samfund 6 06-01-2011 11:23
Åben skrivelse til folketingets mdl. @PerChr Det er da strengt ! 7 26-04-2009 19:40
Skal du have renset din skærm Webmaster Et godt link! 1 23-11-2007 18:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension