K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-08-2018, 01:24   #1
Pepsi1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2018
Indlæg: 49
Styrke: 6
Pepsi1 er ny på vejen
Sjovt nok er der lige der min sag ligger nu i jan blev jeg indkaldt til møde mhb at min sag skulle i klinisk funktion det blev sendt agter ind og rehabteam møde i juli i år og der vurderet sundhedskoordinator at der skulle en psykiatrisk udredning til men de Bille så ikke henvise til dette men tørrer den af på min egen læge dom bistod som støtte og bad ham henvise istedfor ergo sparer kommunen penge og jeg får 40 ugers ventetid kender i lignende evt lovgivning el paragraf hvis kommunen beder om en udredning i psykiatrien skal de så ikke efter loven også henvise til dette!!!!! Og man er efterhånden lidt træt på kommunens behandling ���������� men jeg giver ikke op og kæmper med alt jeg har lige nu kram kh p

Gisne hvor i loven står det at en kommune ikke må affærdige eller lade vare med at tage klinisk funktions vurdering op fx i rehab team ?
Pepsi1 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension