K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2008, 00:21   #11
Falkes
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2008
Indlæg: 118
Styrke: 16
Falkes er ny på vejen
helenekr; hvad hedder den næsespray du bruger? Jeg synes nemlig at mine piller giver mig utroligt grimme bivirkninger og jeg har tidligere hørt tale om en næsespray, men kan ikke huske hvad den hedder. Jeg vil gerne spørge min læge til den, når jeg skal derop.

Men ellers så kan jeg sige, at jeg også har sådan en kirsebærpude og den er ellers dejlig, men jeg synes dog ikke at det hjælper på smerterne.

I mit tilfælde er det helt sikkert kulde der lindrer mest, eller er mest behageligt i hvert fald, så jeg synes hætten lyder rigtig smart og selvom den er dyr, vil jeg da overveje at investere i den, hvis den kan gøre det lidt mere tålelige at have migræne/spændingshovedpine, selvom jeg tvivler på at jeg kan klare mig 100% uden medicin.

Tusind tak for linket Peacock!

Varme (og sol = sommeren) gør at jeg får det rigtig, rigtig slemt. Er der andre der har det på samme måde?

Jeg glæder mig til sommeren og de varme, solrige dage er overstået - trist at man skal have det sådan.

Sidst redigeret af Falkes; 07-07-2008 kl. 00:25.
Falkes er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2008, 00:36   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Mitten jeg ved ikke hvad det er for en næsespray men jeg har fået oplyst i dag at der er en der skulle hedde imigran 20 mg som skulle være god ....


Jeg har prøvet den uden effekt ,men får så nu Imigran 100 mg og dem syntes jeg at jeg har god gavn af, dog syntes jeg at de gør min hjerne lidt tåget (mere end til daglig )

men de er effektive mod migrænen ...


jeg kan desværre ikke tilslutte mig at varmen skal væk

Jeg har det meget bedre i varmen end når det er koldt , for slet ikke at tale om gråvejr
  Besvar med citat
Gammel 07-07-2008, 00:44   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har selvfølgelig ikke lige mere næsespray (har lige været ude og lede på hylderne på narkoman måden), men der findes vist et PAR varianter, jeg har prøvet to slags - den ene bedre end den anden - du skal bare spørge din læge, han/hun ved besked. Jeg plejer at tage 2 smertestillende OG næsespray, og hos mig fjerner det næsten migrænen øjeblikkeligt, dog får jeg en kedelig bismag i munden af sprayen - sådan lidt af jern??, men det er selvfølgelig at foretrække fremfor migrænen.

Jeg er så nok en af dem der ikke ville kunne tåle noget på hovedet, hveken briller eller ''skihue'' under et anfald.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2008, 09:49   #14
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
hej Mitten

har du prøvet de der gel pakker til at komme i køleskabet

hvis de lindre på dig, vil den hætte også, da det er lavet på samme måde, bare at de gel dimser, er syet ind i stoffet

jeg har det på samme måde som dig Mitten, ja det er træls
så jeg bruger de gel dimser og ligger dem på panden og oven på hovedet og øjnene , med et viskestykke mellem
du kan tro jeg ser smart ud
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2008, 15:25   #15
Silke
Elsker at være her på K10
 
Silkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Indlæg: 87
Styrke: 17
Silke er ny på vejen


Jeg skal søren sjaske mig ikke have sådan en hætte på.....

Så tør min elskede kat da ikke at sove sammen med mig i sengen mere...

__________________
Venlig hilsen

Silke

Carpe Diem
Silke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension