K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg har fået job.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg har fået job. Her kan dem der bliver ansat i job, skrive det til andre som en lille opmuntring og så vi alle kan se at det kan lade sig gøre.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-11-2010, 17:47   #21
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Tak allesammen for dejlige lykønskninger

Jeg blev modtaget med jubelråb idag på job, og blomster samt det sødeste kort, hold da op, er ikke til at fatte, så glad jeg er <3<3<3

Heidien.... jeg glemmer ikke kontanthjælpsfleksere, skrev d. 19-10-2010 til øzlem, her er svaret:


"At få skabt en reform, der tager ordentligt hensyn til flekserne, og sikrer en ordentlig økonomi, er noget der ligger os rigtig meget på sinde! Vores udgangspunkt er at fleksernes løn skal tage udgangspunkt om overenskomstmæssige satser, og at det kun er toppen der evt skal have mindsket deres tilskud. Vi ved ikke, hvad der økonomisk kan lade sig gøre, men vi vil gøre hvad vi kan for at sikre de lavtlønnede fleksere under de kommende forhandlinger, også selvom vi ved at der bliver meget politisk modstand.

Det er Eigil Andersen, der er vores ordfører på det område, så du må kontakte ham, hvis du har yderligere spørgsmål om emnet. "

Jeg syntes hun fejer mig lidt af, ???

Men nej, jeg glemmer ikke, selv om min røv er reddet iland.

til jer alle endnu engang Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2010, 18:55   #22
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
hvor er det bare godt

det lyder tildu også har fået nogle dejlige kollegaer, hvor dejligt for dig og endnu en gang tillykke
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Egentlig burde jeg være så glad! FrkM Dit og Dat 9 04-10-2012 14:49
Tænk lige tanken? Indiansummer Politik og Samfund 14 13-07-2012 18:27
Nyt fleksjob, tænk dig om.... Te-pigen Fremtiden for fleksjob og førtidspension 19 09-03-2012 01:15
Jeg vil være glad, mine børn savner mig.. Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 05-11-2010 14:22
Tør jeg være glad msmv Spørgsmål ang fleksjob 5 14-10-2009 16:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension