K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-05-2010, 09:41   #61
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Vi skal lige holde os for øje her at vko ikke med nok så stort et flertal vil kunne gøre noget uden S-SF-og radikale der er forlig på det her område og tro mig hvis de kommer med voldsomme nedskæringer på det område også så har de S-SF-R med sig ....

det man kan frygte er at R måske kunne gå reform amok og så stemme for sammen med vko så har vi problemet .. men så længe der er forligskredsen på det område så kan de forhåbentligt ikke bare vedtage noget, dog undre det mig at DF omtales som forhandler af det her for det varsler så ikke så godt de er ikke med i det forlig ...

Og ellers skal forliget ophæves og så kan vi jo øjne et valg
  Besvar med citat
Gammel 27-05-2010, 09:56   #62
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Hej jeg tror at der bliver lagt loft over hvor længe man kan få ledighedsydelse...2 år og hvis man ikke har fundet et fleksjob så er det ud...videre så tror jeg fleksere kommer til at arbejde for det de får i ledighedsydelse...altså ingen tilskud .

Ftp bliver tidsbegrænset og krav om at arbejde i skånejob .

Altså FTP bliver lidt som fleks...og så afskaffer de Fleks og FTP bliver lidt som fleks i fremtiden...

Det hele er allerede parat ...de venter bare til efter sommerferien...deres lange dejlige sommerferie nede i syden...

Jeg tror IKKE på forbedringer ...ikke med den regering


Husk Vs bertel Haarder kaldte fleksjobordningen for Danmarks "gøgeunge"

Det er ikke smukt ...vi er set som gøgeunger af VKO...dem der lægger deres æg i andres reder.....

Lad os nu se om jeg får ret...håber det ikke...

Hvordan kan vi have tillid til en regering der trækker tæppet væk under en masse mennesker på 1 nat...de kan gøre hvad de vil ....og de gør det !

Efterløn og folkepension bliver også ændret ...medmindre folk går på gaden og råber vagt i gevær NU...LO varsler stor demo snart.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2010, 14:19   #63
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Ftp bliver tidsbegrænset og krav om at arbejde i skånejob
Ja det kan godt tænkes tidsbegrænset
krav om skånejob på FP, den tror jeg ikke på uanset hvem der laver en reform.

Jeg tror heller IKKE på forbedringer med en ny regering.
førtidspension og flex bliver bare endnu sværre at få, uanset hvem der laver en reform

Sidst redigeret af MTVRV1; 27-05-2010 kl. 14:21.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
politikerne alligevel ikke ned i løn? sane Politik og Samfund 15 19-08-2010 12:23
Hvis man ikke kan klare sit fleksjob, alligevel? mumle_mund Spørgsmål ang fleksjob 4 14-01-2010 14:24
Først indstilling til førtidspension fra Jobcenter og så ikke alligevel?? afrodite Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 64 20-09-2008 03:19
Flytte men alligevel ikke? mimse Dit og Dat 4 05-05-2008 20:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension