K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-12-2010, 22:52   #11
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Engel Se meddelelser
Man skulle så sandelig gerne selv kende sine skånebehov mm
og det vil altid fremstå bedre end at man kommer med et brev hvor det står.


Selvfølgelig fremstår det IKKE bedre hvis man selv siger det, fremfor at have dokumentationen iorden... -logik for perlehøns

Men forsøg bare at forsvare kommunens faglig udygtige sagsmishandlere, de lever åbenbart for at lyve, omgå loven og grynter løs hele dagen


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2010, 23:02   #12
skov trold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-01 2010
Indlæg: 77
Styrke: 15
skov trold er ny på vejen
nu er det så blevet min egen tur til at forsøge at få et flexbevis.

Tænker at jeg vil have det og så selv vil bestemme hvor og hvornår jeg bruger det.

Men lemvig kommune synes det er for negativt. de oplever tit at arbejdsgivere bliver skræmt af dette bevis. Fordi rigtig mange vil have krydser i mange af felterne. Den ene sagsbehandler lover mig at de vil arbejde på at lave deres egen udgave.

Det fordi lov til at arbejde lidt på, så kan jeg forlange en efter nytår, skal nemlig starte i praktik et sted jeg selv har fundet.

Har indtil vidre selv beskrevet skånebehov, fordele ved mig.... Det skal der arbejdes videre på så det kan indarbejdes i mit cv på en god måde.
skov trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2010, 23:03   #13
Engel
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2010
Indlæg: 137
Styrke: 14
Engel er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Selvfølgelig fremstår det IKKE bedre hvis man selv siger det, fremfor at have dokumentationen iorden... -logik for perlehøns

Men forsøg bare at forsvare kommunens faglig udygtige sagsmishandlere, de lever åbenbart for at lyve, omgå loven og grynter løs hele dagen


.
Selvfølgelig virker det bedre at sige det selv, det viser indsigt i egen situation og formåen ! Man har jo heller ikke brev med fra kommunen i det daglige, om hvad man skal gøre.
Arbejdsgivere formoder at det er selvstændige individer de ansætter, og fornemmer de ikke det, så ansætter de da bare en der har den kvalitet istedet !!!

Hvad er det i grunde du mener jeg forsvarer ved sagsbehandlere ?
Jeg kommenterer hvordan det virker ude ved arbejdsgiver, og minder om at det er arbejdsgivers suveræne beslutning der afgør hvem der ansættes i virksomheden !
Samt at arbejdsforholde i bund og grund foregår mellem arbejdsgiver og den ansatte, og at kommunen blot er en observatør, der sørger for at visse aftalte spilleregler bliver overholdt.
Engel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2010, 23:34   #14
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Nu har jeg vist IKKE sagt/skrevet, at man ikke selv skal sige noget... -eller hvad?
Men i din lille verden kan personer med dokumentationen iorden åbenbart IKKE selv tale for sig

Så selvfølgelig er det en klar fordel at have dokumentationen iorden, og det er selvfølgelig også derfor fleksjobbeviset er blevet lavet, og, at nogle kommuner IKKE magter at udfylde dem, siger vel mere om dem, end om fleksjobbeviset


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob bevis StineBine. Spørgsmål ang fleksjob 2 03-05-2013 20:36
Fleksjob-bevis, bør jeg bede om det? Mama Spørgsmål ang fleksjob 4 01-07-2011 10:21
Flex job bevis KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 5 18-01-2011 22:41
flexjob bevis rolle Spørgsmål ang fleksjob 0 19-07-2008 10:43
Fleksjob-bevis ?. Kimse Spørgsmål ang fleksjob 4 19-02-2008 23:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension