K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2008, 11:01   #1
makeacd
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2008
Lokation: Jylland
Indlæg: 5
Styrke: 0
makeacd er ny på vejen
For dem der vil lidt mere end at være førtidspensionist..!

Hej allesammen..
Er der ikke nogen der er ved at være trætte af "bare" at være førtidspensionist?
Jeg lider selv af et piskesmæld, og er i 4 laange år blevet slæbt frem og tilbage i det danske system. Men nu skal det være slut!

En ferie i det spanske gav mig ny inspiration..

Varmen tager toppen af smerterne, solen giver mig lyst til at gå en tur med børnene i det fri, folk er søde og imødekommende, og vandet er skønt.. I det hele taget fik min livskvalitet et ordentligt boost opad, og så var det jeg tænkte, at der måtte være andre, som også har brug for dette.

Derfor har jeg startet et lille musikstudio op i Spanien, hvor der er plads til mange flere, der som mig, gerne vil lidt mere med livet.
Der er mange forskellige arbejdsopgaver i forbindelse med musikproduktion, og der er derfor plads til folk med alle mulige forskellige lidelser.

Så hvis du:

Kan tale engelsk?
Er udadvendt og imødekommende?
Kan arbejde 2-3 timer hver dag? (ikke noget med tunge løft el.l.)
Vil være en del af et fællesskab, hvor andre har det ligesom dig?
Vil en tur til Spanien engang imellem?
Er interesseret i musik og musikproduktion?
Og bare er frisk på, at der skal ske lidt mere i dit liv...

Så send mig en mail og fortæl lidt om dig selv, og om hvorfor dette indlæg har fanget din interesse.
Så kan vi få os en lille snak, og se hvor du kan gøre størst gavn i dette koncept.

Jeg glæder mig til at høre fra en masse af jer...

Mange venlige hilsener fra

Johnny -Make a cd
makeacd er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Lidt mere efterløn. :0) Pixeline Spørgsmål ang fleksjob 10 20-08-2012 10:04
spørgsmål omkring formue og at være førtidspensionist madina Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 25 01-08-2010 09:06
en mere førtidspensionist Flemse Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 32 13-05-2009 13:15
Lidt mere annasen Det er da strengt ! 12 17-11-2008 00:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension