K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-08-2010, 08:43   #31
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
MTVRV1 mange tak og god weekend til dig også

Ruby mange tak, ja det er svært at forstå, at en kamp endelig er slut, når du fik din d 01.07 er det jo heller ikke så længe siden.
Ja jeg er lidt spændt på hvad min ftp kommer til at give i penge hver månede, er jo gift og kunne så godt være lidt bange for at den kom under det jeg har fået i sygedagpenge….. men nu må vi se, som min mand sagde ”Hanne så må vi skære ned på hvad vi nu kan, bare du ikke bliver hevet rundt mere for det kan du ikke tåle”………
Men socialrådgiveren i fagforeningen finder ud af det med Pensam for mig…
Ja ferie, jeg har fundet en sparegris frem, og er begyndt at putte lidt penge i det vil jo nok tage lidt før vi har sparet op men vi skal nok få det gjort, så vi kan komme til syden…..smil……

Vovse 1000 tak, ja det er lidt sjovt som vi hver i ser tager det ….. for mig er det endelig ikke gået helt op for mig endnu, men det skal nu nok komme….

Empowerment mange tak, ja det er en dejlig følelse at vide den ene kamp er slut, og håber virkelig at min § 17 kan være med til at andre også kan få på den, synes ikke det er så længe siden jeg læste om en anden her fra kl 10 der også havde fået på 17….
Og du har ret 2 års kamp har været hårdt, oven i at man bliver meget meget syg skal man også kæmpe en kamp over for jobcenters sagsbehandler om at bevise at man altså virkelig er blevet så syg.

MorWettendorff rigtig mange gange tak, ja det er bare så dejligt at den del af kampen er slut nu

fra Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2010, 08:59   #32
Peppe
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: Skive
Indlæg: 332
Styrke: 14
Peppe er ny på vejen
Tillykke herfra! OG et kæmpe kram

Nyd det, jeg forstår godt du er rundt på gulvet!
Peppe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2010, 09:21   #33
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Mange tak Peppe, ja det tror jeg at jeg vil være et stykke tid

Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2010, 09:46   #34
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Stort tillykke med pensionen. dejligt.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2010, 10:56   #35
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Jamen dog! Havde slet ikke set din tråd før nu... TILLYKKE !! Det må være dejligt for dig at få ro omkring dig nu. Super!
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2010, 11:17   #36
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
1000 tak Popiae og curls ja det bliver dejligt at en kamp er slut, nu skal jeg bare sådan lige forstå det rigtig

og god weekend
Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2010, 12:40   #37
Fæhunden
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2010
Lokation: Roskilde
Indlæg: 20
Styrke: 14
Fæhunden er ny på vejen
Jeg kæmper også for at få FP i 4 år nu. Min sag om FP kommer til møde på onsdag d.1/9. Så jeg krydser finger for at den går igennem nåleøjet denne gang, får jeg kan nemlig snart ikke tag det meger. Et stort tillykke til dig.
Fæhunden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2010, 13:52   #38
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fæhunden Se meddelelser
Jeg kæmper også for at få FP i 4 år nu. Min sag om FP kommer til møde på onsdag d.1/9. Så jeg krydser finger for at den går igennem nåleøjet denne gang, får jeg kan nemlig snart ikke tag det meger. Et stort tillykke til dig.
Kæreste Fæhunden
Jeg vil krydse alt hvad krydses kan for puha 4 års kamp det er umenneskeligt jeg HÅBER afgørelsen falder ud til en ftp til dig mange tanker og fra Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2010, 19:05   #39
bjarne j.
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2010
Lokation: sydjylland
Indlæg: 1
Styrke: 0
bjarne j. er ny på vejen
selv om jeg har fulgt med på sidelinjen i flere år, så forstår jeg ikke den jubelstemning
når en får FP. tillykke med den nye tittel. bare en af dem, undskyld men når udeforstående læser, nogle af ovenstående indlæg så kan man da godt følge dem i at
de mener nogle bare er ude efter at få pension. jeg selv synes den næsten euforiske
stemning når en får FP er upassende.
bjarne j. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2010, 19:21   #40
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bjarne j. Se meddelelser
selv om jeg har fulgt med på sidelinjen i flere år, så forstår jeg ikke den jubelstemning
når en får FP. tillykke med den nye tittel. bare en af dem, undskyld men når udeforstående læser, nogle af ovenstående indlæg så kan man da godt følge dem i at
de mener nogle bare er ude efter at få pension. jeg selv synes den næsten euforiske
stemning når en får FP er upassende.
Tja, så er det nok fordi du ikke selv har været der hvor de fleste af os befinder os/og har været .. og har været der i flere år...

Men jeg tror nu nok, at vi alle, hvis vi selv kunne bestemme, ville fortsætte i et alm job uden skånebehov og med fuld fart frem ....

Jeg tror også snildt at du vil kunne finde en masse herinde som du kunne bytte med .. bare så du kunne prøve at være i deres sko et stk tid....
Men jeg kan nok allerede sige at med din holdning så ville du ikke kunne fylde disse sko ud....

Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension