K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-04-2009, 00:08   #21
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Jeg tror at mange af os, der nu bliver tilkendt fleksjob, ville have fået pension....hvis det var under den gamle ordning.'

Vi er jo alle.. mere eller mindre nedslidt/ psykisk dårlige, men får at vide: der er brug for DIG på arbejdsmarkedet!!

Det er sq også ok.. hvis man kan arbejde nogle timer om dagen.. og det vil jeg hellere end gerne... men når så Jobbene Ikke findes.. så skal Vi, for filen da ikke, HELE TIDEN sættes Under Pres, fra diverse Jobkonsulenter, Sagsbehandlere, ændrede love og regler.. e.t.c. fra Regeringsside??

Det er simpelthen Umenneskeligt og Psykisk pres der vil noget!!

Nå jeg vil gå i køjen og God Påske til Jer alle fra Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2009, 00:10   #22
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ps. der vil altid være " brådne kar"..men det skal jo ikke ramme os andre.. Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2009, 00:25   #23
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helle4 Se meddelelser
Ps. der vil altid være " brådne kar"..men det skal jo ikke ramme os andre.. Helle
Spørgsmålet er bare, hvilken historie bliver der lyttet til (udbredt).

1) Den om de "brådne kar" ......eller.........

2) Din historie (din kamp) ?
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2009, 07:35   #24
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Morgause Se meddelelser
Hvorfor i alverden anmelder du dem ikke? De snyder jo os alle sammen. Alle de, der arbejder og betaler skat, betaler til dem. Alle os på overførselsindkomster - vi får det sværere netop pga. sådan nogen som dem. Det er jo netop sådan nogle, der giver alle os andre et dårligt ry.
Det gør jeg ikke fordi jeg også skal kunne blive boende bagefter, så ja, jeg er konfliktsky, men set i lyset af alle min psykiske diagnoser med bla angst og depression og læg dertil mine fysiske handicaps, så har jeg ikke modet til det,.

Desværre er det nok almindelig gængs opfattelse at det ikke gør noget at man snyder *det offentlige*, det er lidt *sejt*, lidt ligesom at snyde i skat og håndværrkeren der tjener til sommerhuset ved at arbejde i weekenden, vi har vel alle, i et eller andet omfang kendskab til dette, nogen har måske selv fået lavet et-eller-andet der ikke var på regning, men derfor bliver disse jo ikke anmeldt. Jeg har da også en genbo der på 10´år bor sammen med en mand som ikke er tilmeldt på adressen således hun modtager boligstøtte og anden hjælp som hun ellers ikke ville kunne få.

Hvad er det dog for et sted jeg bor vil man nok tænke, men det er et ret normalt socialt boligbyggeri uden de store sociale problemer, uden overfald, vold og ildspåsættelser, men bare et sted hvor folk er som flest.......
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejde ved siden af sin pension... SanneHansen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 19-02-2014 20:40
Pension & børns indtægt? ladytass Alt det andet 3 30-08-2013 16:04
Frakendelse ved Indtægt ved siden af FTP schjodtz Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 18-05-2013 19:08
pension fra april ? partners indtægt hele året ? henningv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 06-02-2012 09:48
Må man have ekstra indtægt ved siden af en revalidering ? Mickey Alt det andet 2 30-09-2010 10:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension