K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-09-2009, 19:32   #1
fønix
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2009
Indlæg: 24
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
fønix er ny på vejen
forkert vudering af min pensionssag

hej der ude

jeg mangler nogle input.

min ftp sag er blevet afgjort på ukorrekte eller manglene oplysninger

som er vigtige for sagen. hvor kan jeg klage og kan man får den taget op igen med de korekte informationer.
jeg skal til et møde med direktøren for åbenrå jobcenter samt en journalist fra jv på torsdag vil han være istand til noget da det er hans medarbejder der har lavet fejl,eller skal jeg tage det højere op i systemet,jeg har de konkrete beviser på at de har taget fejl.

alt el derude

Daniel
fønix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2009, 20:21   #2
Henrikxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2008
Alder: 50
Indlæg: 112
Styrke: 17
Henrikxxxx er ny på vejen
Hej Daniel

Hvornår er din ansøgning blevet afvist?

Har du anket kommunens beslutning om at afvise din ansøgning om pension?

Hvis anke perioden ikke er udløbet skal du skrive en anke af den afgørelse der er truffet. I den skal du skrive de ting du mener der ukorrekte oplysninger og dem som du mener mangler.

Kommunen har derefter 14 dage til at behandle din sag. Afviser de den stadig bliver den sendt til Statsforvaltningen for de kan træffe afgørelse af din sag.

Hvis anke perioden er udløbet er jeg lidt usikker på hvor du skal klage din sag. Men vil mene du kan klage til tilsynsmyndigheden som også hører under statsforvaltningen. Ellers kan du evt prøve at kontakte ombudsmanden.
Henrikxxxx er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lægekonsulentens vudering jeres synspunkter søsser98 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 26-07-2012 23:29
men gard og vudering sanne mor Alt det andet 5 05-06-2012 18:05
kan en jobkunsolent tage ens flexjob bevilling fra en. og evt. kræve en ny vudering annech Spørgsmål ang fleksjob 11 04-02-2012 20:59
Smerteklenik.Vudering af Arbejdsevnen ?? slagteren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 19-10-2010 19:32
Vudering af arbejdsevnen Klein Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 12-09-2007 22:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension