K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-07-2011, 08:17   #1
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
Jeg har flere gange skrevet om mine problemer med mit fleks/skånejob herinde, jeg har haft problemer på arbejdspladsen i over et år nu. Problemerne er opstået fordi jeg havde en superkort affære med min daværende leder, men den affære afsluttede jeg selv, det blev taget mig meget ilde op og der blev sagt ting der aldrig skulle være sagt, sådan er det jo sommetider. Men siden da har denne leder forsøgt at gøre det surt for mig på mit arbejde, hun har sørget for at flere arbejdsopgaver mm. er taget fra mig, så jeg i dag ikke engang har arbejde nok til at udfylde de 20 timer jeg skal arbejde pr. uge. Jeg vil ringe til min læge i dag, for at høre hvad han mener og hvad han kan gøre, men jeg forventer mig ikke noget som sådan, så derfor har jeg taget en stor beslutning. Hvis læge eller jobcenter ikke kan eller vil hjælpe mig, så siger jeg selv op, jeg vil have mit liv tilbage, jeg vil ikke længere have søvnløse nætter, diarre og ondt i maven på grund af det job. Så nu kommer mit egentlige spørgsmål. Jeg har ifølge min sidste lønseddel 25 feriedage og 4 feriefridage tilgode, hvis jeg selv siger op får jeg jo en eller anden straf, jeg har hørt at det kan være 4-5 uger uden penge, men hvis jeg nu siger op pr. 1.08.2011 og afholder resten af min ferie, så jeg først bliver ledig omkring 1.09.2011, kan jeg så melde mig ledig den 1.08.2011 og udstå straffen samtidigt med at jeg holder ferie, eller er jeg først at regne for ledig når al ferien er afholdt, altså ca. pr. 1.09.2011 og træder straffen så først i kraft der????? Nogen der ved noget om dette ??????

Jeg har lige talt med min læge og han siger at det er fint at jeg har sygemeldt mig, den sygemelding skal jeg bare fastholde og så er næste udspil arbejdsgiver, så fortalte han et eller andet om at arbejdsgiver skal skrive et eller andet ang. mit arbejde, hvad jeg kan og ikke kan og hvorfor og sådan, jeg forstod det ikke helt, så derfor vil jeg lige bestille en tid hos ham så jeg lige kan høre nærmere, men arbejdsgiver skulle så skrive et eller andet til min læge og så skulle min læge se om han kunne godkende det eller noget ...

Sidst redigeret af Webmaster; 22-08-2011 kl. 19:42. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stor beslutning kalona Spørgsmål ang fleksjob 11 02-12-2010 01:21
Beslutning om FTP bibo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 09-05-2010 22:02
Pensionsnævnet til beslutning bibo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 30-04-2010 17:48
Jeg har taget en stor beslutning. KatrineB Alt det andet 5 21-03-2010 23:07
Jeg har taget en beslutning! Maybe Alt det andet 4 05-12-2009 00:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension