K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2009, 10:50   #1
WilloW
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2009
Indlæg: 18
Styrke: 16
WilloW er ny på vejen
SygDPstop / RP !??

Hej .

sidder og prøver at finde ud af om ens kommune må stoppe sygePD-udbetaling, når der er lavet en RP, som jeg endnu ikke har set ! eller godkendt ? . min sagsbehandler siger at han simpelthen ikke ved hvilken " kasse" jeg passer ned i ??
WilloW er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 11:18   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nej det er ikke i orden at han stopper sygedagpenge inden du er parts hørt omkring din ressourceprofil læs her http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop

Der ligger en guide omkring sygedagpenge stop som er lavet fordi spørgsmålet går igen mange gange her på siden, her fremgår det tydeligt hvad der skal være lavet før de kan stoppe dine sygedagpenge og hvad du skal gøre hvis ikke det er gjort ...

det er under k10 sider ude til venstre på forsiden hvis andre skal bruge den

Der findes også sm afgørelser omkring dette her , den ressourceprofil skal være i orden inden man stopper sygedagpengene og hvis din sagsbehandler ikke ved hvilke kasse du passer ind i så må han se at finde ud af det , det er hans arbejde man kan ikke bare stoppe folks sygedagpenge fordi man ikke selv kan finde ud af det...

og husk hvis han finder ud af at du nok høre til på fleks mens du er på kontanthjælp så er det kontanthjælp du fortsætter på ... så kæmp imod ...

Læs vejledningen og kom igen med spørgsmål hvis der er noget du ikke forstår eller som du skal bruge hjælp til

hvorfor er det at borgerne skal betale
med deres fremtidige forsørgelse fordi
sagsbehandlerne ikke kan finde ud af deres arbejde
  Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 11:22   #3
WilloW
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2009
Indlæg: 18
Styrke: 16
WilloW er ny på vejen
wow.. tak for hurtigt svar- sagen er den jeg får løn - med sygedagpengerefussion , men har fået at vide at de 52 uger er udløbet og sdp så stopper. Er samtidigt opsagt.. så nu aner jeg ikke hvad der sker.. men tak for dit hurtige svar
WilloW er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 15:21   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du skal være opmærksom på, at klage FØR klagefristen udløber for stop af sygedagpenge.

Det er MEGET vigtigt.

Så når du har fået brevet om det, så er der 4 uger.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 18:11   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvis ikke du har aktindsigt så er det, det allerførste du skal gøre altså at søge det .. kig her http://www.k10.dk/index.php?pageid=aktindsigt

De kan ikke bare stoppe dine sygedagpenge uden at du er afklaret og slet ikke uden at din ressourceprofil er opdateret og parts hørt.

Derfor er det vigtigt at du søger aktindsigt sådan at du kan se hvad der står om dig i de papir .. men det er jo selvfølgeligt også vigtigt at vide hvad du fejler og hvad lægevurderinger er af dig .. '

Og ikke mindst er du fulgt op af sygedagpenge kontoret som du skal ?
ved du om du er matchet til 1-2 eller 3 ?
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension