K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-04-2018, 14:29   #11
Jensen66
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2018
Indlæg: 1
Styrke: 0
Jensen66 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af BKM Se meddelelser
Jeg vil bare lige opdaterer at - Joanna er VIRKELIG GOD !! - en af de bedste inden for psyk systemet jeg har mødt - jeg har mødt psykologer hvor jeg følte at jeg selv kunne hjælpe dem bedre eller som åbenlyst var mindre intelligente..


mht til Joanna ..

Jeg var fra anden side startet op på antidepressiv medicin effexor inden start hos hende ...og det første hun gør er at foreslå en nedtrapning pga bivirkninger ...

Har gået hos hende i ca 1 år - er medicinfri .. men ikke rask :-) .. men hendes metoder er meget baseret på suggestion/nlp lign metoder ..og ikke bare piller og flere piller ....

Ja så JEG er virkelig virkelig godt tilfreds med hende hun er virkelig skarp..og ser ting og skære ind til benet ..osv ...så vil man hjælpes og gøre en indsats ...så kan hun hendes kram ;-)

Så thumbs up herfra

Hvordan er hun sprogligt ? Jeg spørger fordi jeg selv har brugt udenlandsk psykiater, hvor det kan være svært at forstå alt.

vh.
Jensen66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Lonnie Alt det andet 1 21-10-2012 23:08
Er det alm for en psykiater? Snøften Alt det andet 35 12-07-2011 19:48
Psykiater m.m. Pixeline Alt det andet 2 03-07-2011 22:31
Psykiater? Carmen Spørgsmål ang fleksjob 6 15-11-2010 10:35
Psykiater SoLost Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 21-05-2010 02:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension