K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2009, 23:12   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvorfor lukker jobcenter Skeldbækgade??

Jeg skulle tale med min sagsbehandler (ang kontanthjælp) her i Torsdags, og der fortalte han at jobcentret drejer nøglen om d 1 August

Jeg blev simpelthen så glad, at jeg glemte at spørge hvorfor....og her i løbet af weekenden er min glæde slået over i....om der nu kommer noget der bliver meget værre

Nogen der ved noget????


Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2009, 04:03   #2
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 37
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Hmm ... Underligt at de ikke informere folk om det.
Min kæreste høre også til derude, men har intet hørt.

Typisk Københavns Kommune, bare at lade folk selv finde ud af at de skal et andet sted hen.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2009, 10:43   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
http://politiken.dk/erhverv/article182606.ece

Citat:
Duuut ... duuut. Ligegyldigt om man trykker på 1, 2, 3 eller 4, som den Københavns Jobcentres automatiske telefonsvarer beder om for at blive stillet videre, er der ikke hul igennem.

Københavns svageste borgere må selv møde op, hvis de vil have et job, søge om førtidspension eller have støtte til at starte studium. Det gør flere af dem også. Med hævede stemmer og aggressive fagter, fordi deres sag ikke er blevet behandlet i månedsvis. Eller årevis.
...det var i 2006 den artikel blev skrevet....
...fra den 1 august så bliver alle jobcentre kommunale og ikke statslige dvs sige at kommunen har ansvaret helt og holdent.

Vidste I det ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2009, 13:23   #4
Lillevang
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Indlæg: 12
Styrke: 15
Lillevang er ny på vejen
Ja, det vidste jeg godt. Fra 1-8-2009 overtager kommunerne også de ledige fra A-kasserne som fagforeningerne ellers har administreret, så det kommer til at gå rent af H til. I forvejen har kommunerne ikke kunnet administrere ordentligt for folk på sygedagpenge/KH/ledighedsydelse og nu får de også de ledige fra A-kasserne. Mon ikke vi ser aktiverigsfabrikkerne tilbage, for jo færre arbejdsløse jo flere penge i kommunekasserne, endnu et af Hjortens geniale indfald som borgmestrene var vilde med, da beskæftigelsen var tårnhøj.
Lillevang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2009, 08:47   #5
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Lukker skelbækgade? Så forstår jeg bedre de ikke gider kalde mig ind og sætte mig igang med alle de fancy ting de mente jeg kunne da de gav afslag på fp. Jeg hader skelbækgade, men synes godt nok det er for dårligt, nu ved vi jo alle at når det nye så skal op og køre så bliver syltet ligesom under sammenlægningen.

Men ja, hvorfor lukker de og hvor skal vi så hen?
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2009, 10:46   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det er noget underligt noget - og mon vi får brev senere??
Jeg har jo min sagsbehandler derude, men han sagde at det blev vores sidste samtale og at han ville 'sygemelde mig' til og med August (pga min verserende førtidspensionssag)....

Han MENTE (uden at vide det sikkert) at vi alle sammen bliver flyttet til Nyrupsgade/Baldersgade.......


Hmmm.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
firmaet lukker hobbymanden Spørgsmål ang fleksjob 7 30-01-2011 04:25
hvorfor kalder jobcenter Mølgaard Alt det andet 3 14-01-2011 20:41
Sorø Jobcenter kåret som gazelle-jobcenter buster Politik og Samfund 2 11-09-2010 10:33
K10 lukker Hejdien Dit og Dat 30 14-10-2009 10:37
Beskæftigelsesafdeling lukker zuza Politik og Samfund 0 30-07-2008 11:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension