K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-12-2012, 10:14   #1
nfm60
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-12 2012
Indlæg: 6
Styrke: 0
nfm60 er ny på vejen
Smile Fradrag i ledighedsydelsen

Hej
Jeg har fået bevilget penge fra PKA s bidstandfond. Kan kommunen fradrage i min ledighedsydelse ?
I givet fald er der forskel på om pengene er bevilget som erstatning for nedsat arbejdeevne eller som hjælp til udgifter.
Jeg har fuldt ud overholdt mine forpligtigelser mht at søge arbejde[Forstålig moral og jura er ikke altid det samme!]
nfm60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2012, 12:00   #2
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nfm60 Se meddelelser
Hej
Jeg har fået bevilget penge fra PKA s bidstandfond. Kan kommunen fradrage i min ledighedsydelse ?
I givet fald er der forskel på om pengene er bevilget som erstatning for nedsat arbejdeevne eller som hjælp til udgifter.
Jeg har fuldt ud overholdt mine forpligtigelser mht at søge arbejde[Forstålig moral og jura er ikke altid det samme!]
Hej
Prøv at kontakte PKA og spørg dem..jeg har også søgt om penge fra deres bistandsfond, men fik dog ikke noget..kan bare huske at der i ansøgningen stod noget om, at man ikke kunne modtage penge fra bistandsfonden, hvis det samtidigt betød, at man fik mindre fra det offentlige. Mit afslag skyldtes dog ikke det, men at jeg i følge deres beregninger ikke har så store økonomiske problemer, at jeg skal have hjælp fra dem. Får dog heldigvis bidragsdækning til min pensionsindbetaling
Håber du finder ud af det
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2012, 12:33   #3
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Jeg tror ikke kommunen vil fradrage i din ledighedsydelse, da det jo normalt ikke sker, hvis man eksempelvis får for tabt erhvervsevne og lign. For en sikkerheds skyld ville jeg dog spørge kommunen - gerne skriftligt så du har dokumentation
frup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2012, 15:25   #4
nfm60
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-12 2012
Indlæg: 6
Styrke: 0
nfm60 er ny på vejen
Tak for hjælpen- jeg prøver lige også at spørge LAFS. Min mavefornemmelse siger mig at det min begrundelse kan have betydning for bedømmelsem, men havde jeg været på dagpenge var der jon ingen problemer, da jeg ikke har modtaget dem for arbejde og står fuld til rådighed for arbejdesmarkedet- hvis der ellers var job at få.
nfm60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kan man miste ledighedsydelsen pierre Spørgsmål ang fleksjob 5 05-02-2013 18:14
Ledighedsydelsen i tal. Birkes-musen Spørgsmål ang fleksjob 6 15-10-2012 08:26
pas på.modregning i ledighedsydelsen jansørensen Alt det andet 6 27-07-2012 00:02
den nye bekendtgørelse vedr fradrag i ledighedsydelsen palette Spørgsmål ang fleksjob 8 18-02-2011 21:48
fradrag i ledighedsydelsen palette Spørgsmål ang fleksjob 5 02-03-2010 00:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension