K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-05-2021, 17:26   #1
træpiller
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2014
Lokation: holstebro komune
Alder: 59
Indlæg: 25
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
træpiller er ny på vejen
corona

hej jeg arbejder på et plejehjem 30 t om ugen og jeg fik desværre corona på mit arbejde ,men var som sådan ikke særlig syg ,nu har jeg fået begge vaciner og har coronapas og arbejder igen men jeg kan ikke lugt eller smage noget og mine ben er meget trætte og er meget træt især når jeg kommer hjem fra job ,men det værste er at min hukommelse svigter mig og kan ikke tænke logisk og konsentrerer mig ,er der nogen der har det på samme måde .vh jane
træpiller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2021, 18:26   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Langvarige symptomer/senfølger ved COVID-19

https://www.sst.dk/da/corona/covid-1...efter-covid-19

Størstedelen af de personer, som har haft COVID-19, bliver raske igen uden behandling og kan vende tilbage til en normal hverdag igen, selvom det kan tage noget tid. En mindre gruppe kan dog opleve symptomer i længere tid.

Om langvarige symptomer/senfølger ved COVID-19

1. Hvad er langvarige symptomer/senfølger ved COVID-19?

2. Hvad er de mest hyppige langvarige symptomer/senfølger ved COVID-19?

3. Hvem får langvarige symptomer/senfølger ved COVID-19?

4. Hvor meget ved vi om langvarige symptomer/senfølger?

5. Kan jeg blive behandlet for langvarige symptomer/senfølger ved COVID-19?

6. Kan senfølger ved COVID-19 blive kroniske?

7. Hvordan kan jeg vide, om de symptomer skyldes langvarige symptomer/senfølger ved COVID-19?


8. Hvor kan jeg henvende mig, hvis jeg tror, jeg har langvarige symptomer/senfølger ved COVID-19?

Sundhedsstyrelsen har lavet anbefalinger til organisering og faglige indsatser ved senfølger efter COVID-19.

Læs

https://www.sst.dk/da/Udgivelser/202...efter-COVID-19

samt til orientering vedr arbejdsskader
https://www.dr.dk/nyheder/indland/co...de-gaa-igennem

Corona er nu anerkendt som arbejdsskade: 'Det har været et helvede at gå igennem'
324 ansatte i sundhedssektoren har fået anerkendt covid-19 som arbejdsskade.

Personalet i det danske sundhedsvæsen er overrepræsenteret i corona-statistikkerne. De bliver i deres arbejde med patienter simpelthen smittet i højere grad end andre faggrupper.
Og nu har 324 ansatte i sundhedssektoren - på hospitaler, i hjemmepleje og på plejehjem - fået anerkendt, at de har fået en arbejdsskade ved at blive syge med covid-19, mens de var på arbejde.
- Vi kender ikke følgeskaderne endnu, men vi åbner op for erstatning, hvis man får varige mén, siger Heike Duus Damkjær, afdelingschef i Arbejdsmarkedets Erhvervssikring.


Arbejdsskade viden om. Læs # 66 her:
https://www.k10.dk/showthread.php?t=28956&page=7

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-10-2022, 17:33   #3
nayedi98
Banned
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2022
Indlæg: 1
Styrke: 0
nayedi98 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af træpiller Se meddelelser
hej jeg arbejder på et plejehjem 30 t om ugen og jeg fik desværre corona på mit arbejde ,men var som sådan ikke særlig syg ,nu har jeg fået begge vaciner og har coronapas og arbejder igen men jeg kan ikke lugt eller smage noget og mine ben er meget trætte og er meget træt især når jeg kommer hjem fra job ,men det værste er at min hukommelse svigter mig og kan ikke tænke logisk og konsentrerer mig ,er der nogen der har det på samme måde .vh jane
Unfortunately, you are not the only one, I have many acquaintances who have had corona and they still have some complications. I wish you a full recovery.
nayedi98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2022, 04:07   #4
facegaga1
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2022
Indlæg: 1
Styrke: 0
facegaga1 er ny på vejen
He looked through the doorway with his ears lifted high and his tail wagging as fast as it could. To his great surprise, he found himself staring at 1000 other happy little dogs with their tails wagging just as fast as his. He smiled a great smile, and was answered with 1000 great smiles just as warm and firendly. As he left the House, he thought to himself, "This is a wonderful place. I will come back and visit it often."
best crypto exchange
__________________
best crypto exchange
facegaga1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension