K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2006, 12:32   #11
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
RE: debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

Hejdien! Kan kun tilslutte mig Stella: Du burde sende indlægget til nogle aviser. Jeg tror mange herinde vil støtte det, jeg gør i hvert fald!

Fiemie
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2006, 12:51   #12
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
RE: ledige fleksjobs på www.ijobnu.dk

Hejsa

Jeg har tjekket, hvor få fleksjobs der er slået op idag.
Det er da til grin at lade folk gå på nedsat takst, mens de venter på job, der slet ikke findes.

"Her kan du se alle de ledige fleksjob, der er på www.jobnet.dk
Klik på et link og du kan læse mere om jobbet.

Dato Annonce
18-09-2006 Føtex i Middelfart søger opfylder til kolonialafdelingen FØTEX Middelfart
18-09-2006 Telemarketingsmedarbejdere søges Dansk Telecenter/Airo Danmark v/Jens Tøttrup Vestergaard Århus
13-09-2006 Annoncesælger / Telefon ROSENGRENEN APS Silkeborg
13-09-2006 Lagerarbejder UGGERLY INSTALLATION A/S Aalborg
08-09-2006 Buschauffører P P BUSSELSKAB APS Århus
21-08-2006 Deltids telefonsælger søges ScandiWeb ApS Holstebro
15-08-2006 Staldmester Noble Horse Sønderhald"

Kilde: www.ijobnu.dk
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2006, 15:43   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

Hej Alle tre.. tak for rosen omkring indlægget..

I er velkommen til at sende det hen hvor i vil , og jeg kan da også godt finde på at sende det til nogle af de mail adresser på journalister i har sendt mig og skrive at det er på K10`s vegne jeg taler...

Det jeg skriver om er det der står skrevet derover, af den simple grund at jeg ikke kan se den film fra min puter heller ikke selv om jeg skifter browser, så det er sq nok min puter der lukker ned for den associale politik..

Zuza jeg så godt de link du havde sendt mig og jeg har også tænkt mig at se om vi kan få fat i et banner til www.velfaerdtilralle.dk

det kunne være at vi måske skulle tænke i baner som at samle os og skrive til politikkere , evt se om vi kan få andre net sider med... tænker på sådan nogen som bistandsbums og hvad der ellers findes derude i landet ...

Vi kunne simpelthen se om vi kunne spamme div politikeres sider med historier om det virkelige liv, for på en eller anden måde ser det ud som om de har misforstået noget.

De tror åbenbart ikke at vi findes. det er kun associale dovne mennesker der findes ifølge dem...

At en kvinde som Eva Kjær Hansen vil være bekendt at kalde sig selv for socialminister er helt ude i hampen og kommuner og regerings associale holdning om at folk bare kan smutte ud af deres lejemål det er helt forrykt, det er kun et spørgsmål om tid, inden vi har herberge som i usa hvor forældre med deres børn kan være om natten ..

det er nok på tide at den danske befolkning spørger sig selv om det er sådan et samfund vi har lyst til ....


PS
egoistisk af mig.. men kors hvor er jeg glad for at jeg er en af dem der nåede i arbejde....
  Besvar med citat
Gammel 19-09-2006, 22:03   #14
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

Hejdien du har min opbakning også til at sende det videre!!! Du skriver kanon godt og velformulerende!!!

det er ikke egoistisk at være glad for at man er kommet i job, man skal jo først og fremmest tænke på sig selv.... Og hvis man så kan hjælpe og støtte folk der ikke er lige heldige ja så vejer det jo ligesom op for det viser jo at man ikke kun tænker på en selv!!!

Knus Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2007, 23:12   #15
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hejdien.

det med at spamme div politikkeres sider, er en glimmrene ide. det har jeg også tit tænkt på. jeg tror at det er vigtigt at vi blander os så meget som muligt, kommer med historier, erfaringer, eksempeler fra det virkelige liv.

især den vildfarelse den borgerlige regering sidder med om at kontanthjælpsmodtagere bare er nogle der ikke gider arbejde, ingen uddannelse har, og/eller mindre begavet.

Det pisser mig fuldstændig af, at det har lykkes regeringen at overbevise resten af befolkningen at det forholder sig på denne måde, ovenikøbet med div mediers hjælp.
FOR; hvor fanden er den kritiske journalistik?

vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2007, 09:31   #16
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
jeg skrev i dette indlæg http://www.k10.dk/showthread.php?t=2650

at jeg var tilbudt NY CHANCE men der var ingen der rigtig svarede
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2007, 10:44   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Peacock jeg tror at problemet er at ingen af os rigtigt ved hvad det er

Men hvad med dig selv er du startet eller skal du starte ?

Jeg for min del er meget interesseret i at høre hvad det er og hvordan det foregår

Jeg syntes ikke lige at hjemmesiden er til at gennemskue
  Besvar med citat
Gammel 09-10-2007, 10:55   #18
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Exclamation

Peacock jeg kan ikke forstå du skal i det der "ny chance" når du har anket din sag om FTP...

Først skal du da vente og se om du får en anden afgørelse fra ankestyrelsen...

efter min mening er du ikke forpligtet til at gøre noget før du har fået en ny afgørelse om førtidspension.

Hvad mener du ? og alle andre om det ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2007, 11:03   #19
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Hejdien

jeg er bleven tilmeldt det og går og venter på brev fra jobkonsulenten om at der er udpeget en kontakt person til mig også ved jeg ikke meget mere anden end at der vil være et møde i mit hjem
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny hjemmeside ! Havedammen Nyttigt at vide for Førtidspensionister 1 28-01-2010 09:09
Ny hjemmeside lena Din historie 8 26-07-2008 11:05
Velfærdsministeriets hjemmeside zuza Nyt om loven 0 03-12-2007 14:27
Nyt på min hjemmeside... guffii Dit og Dat 1 22-02-2007 15:30
En privat hjemmeside Hejdien Et godt link! 4 11-12-2005 15:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension