K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-05-2010, 19:35   #1
whyme
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2010
Indlæg: 19
Styrke: 14
whyme er ny på vejen
hvor længe fra ressourceprofil til førtidspension???

da jeg er igang med at søge pension, vil jeg høre om der er nogle der ved hvor længe der går fra ressourceprofielen er udfyldt til den endelige førtidspension??

jeg er opfordret igennem læger og psykolog til at søge pension.
kommunen har modtaget alt fra forskellige læger, indlæggelser og psykolog, og jeg har udfyldt en ressourceprofil og sendt retur til kommunen. udover denne ressourceprofil som kommunen bad mig udfylde, har de henvist mig 2 timers psykologisk undersøgelse, for nærmere undersøgelse af psyke og funktions evne.
denne undersøgelse finder sted den 20 maj..

men kunne godt tænke mig at vide hvor længe man kan forvente det tager udfra de oplysninger de har nu, og efter den sidste undersøgelse den 20 maj, til man får svar på om man er godkendt til pension???

(ps er ny herinde, så underskylder hvis der er lign tråede)
whyme er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2010, 19:58   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af whyme Se meddelelser
da jeg er igang med at søge pension, vil jeg høre om der er nogle der ved hvor længe der går fra ressourceprofielen er udfyldt til den endelige førtidspension??