K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2010, 12:11   #81
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
NOGLE vil synes hendes image har fået en rids, men langt de fleste er ligeglade og vil bare videre i den politike diskussion, istedet for at hænge fast i den skattemæssige del som jo altså ikke havde noget på sig.

Ja, Tøger siger det meget præcist i linket Hexi - tak for det.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 17:08   #82
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
NOGLE vil synes hendes image har fået en rids, men langt de fleste er ligeglade og vil bare videre i den politike diskussion, istedet for at hænge fast i den skattemæssige del som jo altså ikke havde noget på sig.

Ja, Tøger siger det meget præcist i linket Hexi - tak for det.


Rids ??? -næ du, det må være i flertal... -altså ridser

Om den skattemæssige del ikke har noget på sig, vil jo vise sig fremover

Iøvrigt mener jeg hun er en notorisk løgner i denne sag... -at det kan være så svært at indrømme at man har givet urigtige oplysninger, viser jo - desværre - med al tydelighed at hun IKKE er værdig til statsministerposten

Og ja, (næsten)alle politikkere/magtmennesker er fulde af løgn og vil gå rigtig langt for lidt ekstra mammon, for desværre er "rigdom" for dem, kun kroner og øre



.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 19-09-2010 kl. 18:00. Årsag: Tilføjelse...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 20:16   #83
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tjaaa, og politikere tror de fleste på offentlige ydelser er bedragere, at folk ikke er rigtigt syge når de søger fleks eller pension og derfor skal tæskes rundt i arbejdsprøvninger om og om igen, for at være HELT sikere på at ingen får snydt sig til noget...

Så politikerne mener alle de fattige er bedragere, og de fattige mener alle politikerne er bedragere.....så diskussionen vil aldrig rigtig få en ende.

For at vurderer Helles ridser, kræver det et valg. Vinder hun, så er ridserne ikke dybe nok. Taber hun, så har folket talt sit tydelige sprog.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 20:55   #84
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
For at vurderer Helles ridser, kræver det et valg. Vinder hun, så er ridserne ikke dybe nok. Taber hun, så har folket talt sit tydelige sprog
og så må vi levet i helved i en år række igen men lgie meget hvad der sker må vi lever respectere folkes valg
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 21:09   #85
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Præcis, og hvis vi har kunne overleve alle disse år med blå regering, så overlever vi nok også med en rød.

Folket bestemmer, og sådan er dét. Heldigvis.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 21:37   #86
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Tror såmænd ikke på, der bliver den store forskel uanset hvilken regering vi har..

Men tror ihvertfald ikke at den dag, der kommer valgkamp, at det så kommer til at handle om denne skattesag, som jo har vist sig at være en tynd kop the.. Godt eksempel på at pressen kan vende en stemning mod enkeltpersoner og få befolkningen til at mene, som pressen ønsker. Jeg er forlængst holdt op med at tro på alt, der bliver sagt i pressen, og specielt ønsker jeg ikke at dømme nogen, før deres skyld er bevist. Det er simpelthen for useriøst.

Jeg kan da godt forstå, at Helle Thorning udnytter de skattemæssige fordele, hun har ret til. Gør alle ikke det?? Det gør alle andre politikere da også, det bliver der bare ikke snakket om i øjeblikket i pressen. Man benytter sig jo af de fordele, der er, alt andet ville da være mærkeligt! Det kan jeg virkelig ikke se noget forkert i.

Sidst redigeret af gh72; 19-09-2010 kl. 21:42.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 21:50   #87
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hmmm... -kan det ikke undre at HTS har talt usandt hele 3/tre gange i denne lille sag? -det er vist godt - for hende - at det ikke er/var en stor sag(det havde vel krævet endnu flere løgne)

Og kan det ikke undre; -at andre medborgere(både fattige og rige) bliver beskattet i DK, selv om de lever på den samme måde som omtalte par ???

Endvidere kan det vel også undre, at SKAT kan "færdiggøre" denne sag på kun 6 uger, når vi kender deres normale ventetider !!!

Og ja, der er ingen forskel på hvilken regering der formøbler vores værdier... -men hvorfor udskifte en "uløkke" med en katastrofe


Ps. Der kan forekomme en vis form for ironi i dette indlæg...


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 19-09-2010 kl. 21:54. Årsag: Tilføjelse...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 22:30   #88
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Tror såmænd ikke på, der bliver den store forskel uanset hvilken regering vi har
det er jo logik det bliver ikke meget bedre over hoved lige meget hvilken regering vi får for de skla samarbjde med en ande måske 2 andre for fleretal og har også deres krav osv

Citat:
-men hvorfor udskifte en "uløkke" med en katastrofe
ha ha ha ha ha tak den var nu god tak for smilet på denne triste søndag :P :P :P
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2010, 08:09   #89
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Hmmm... -kan det ikke undre at HTS har talt usandt hele 3/tre gange i denne lille sag? -det er vist godt - for hende - at det ikke er/var en stor sag(det havde vel krævet endnu flere løgne)

Og kan det ikke undre; -at andre medborgere(både fattige og rige) bliver beskattet i DK, selv om de lever på den samme måde som omtalte par ???

Endvidere kan det vel også undre, at SKAT kan "færdiggøre" denne sag på kun 6 uger, når vi kender deres normale ventetider !!!

Og ja, der er ingen forskel på hvilken regering der formøbler vores værdier... -men hvorfor udskifte en "uløkke" med en katastrofe


Ps. Der kan forekomme en vis form for ironi i dette indlæg...


.
Skattereglerne er SÅ komplicerede, at jeg ikke kender dem til bunds, og jeg kender heller ikke detaljerne i Helle Thornings sag - og jeg er ked af at måtte sige det - men det er der heller ikke mange andre der gør, selvom de gerne vil lade som om, de gør det - og derfor kan jeg heller ikke sammenligne sagerne. Der kan være nogle detaljer, der ikke er ens, som man ikke kender til.
Måske jeg er meget naiv, men jeg tror ikke, Helle Thorning får særbehandling, og hvis hun gjorde, tror jeg, det ville blive afsløret meget hurtigt.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helle Thorning - Nazi / Bilderberg Kalevala Politik og Samfund 10 15-03-2013 06:26
Førtidspension-Helle Thorning Timmy Politik og Samfund 7 17-09-2012 20:24
Helle Thorning lokket i fælde Martin Politik og Samfund 9 22-08-2011 10:51
Helle Thorning-Schmidts mand betaler ikke en krone i dansk skat jomfruen Politik og Samfund 44 26-06-2010 07:13
Kom med foreslag til Helle Thorning-Schmidt Ninja Alt det andet 0 01-01-2009 18:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension