K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2012, 11:26   #1
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Ordlyd i ansøgning om aktindsigt

Jeg var hos anden aktør for et halvt år siden. Er stadig utilfreds med deres håndtering= læs metoder til at få mig til at raskmelde mig.
Nu vil jeg godt søge aktindsigt-

Kan det på nogen måde skade mig? Jeg er overgået til jobcenter/a-kasse som raskmeldt-

Har tænkt mig at sende en mail.

Kære XXX

Jeg har været hos xxx med afslutning xxx

Jeg anmoder d.d. om fuld aktindsigt i mit forløb hos jer. Herunder notater fra diverse samtaler, papirer jeg har udfyldt samt gerne diverse notater fra de virksomheder " som ikke bed på". Jeg mener i sin tid at have givet jer 30-40 jeg ønskede at afprøve, så forventer at der må være notater ang. dette.

Desuden ønsker jeg en faglig begrundelse for at blive afvist et stress kursus når jeg kom hos jer med diagnosen stress. Ordlyden var at det var for folk der havde det dårligt? Endvidere undrer det mig at jeg bliver forslået at spille noget tennis da det skulle være godt for endofinerne når i ikke udbyder dette tilbud.

Mvh. xxxx

Kan jeg skrive sådan eller skal jeg være mere formel?
Tak!!

Sidst redigeret af LINGLING; 23-11-2012 kl. 11:41.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2012, 13:20   #2
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Jeg synes sagtens, at du kan skrive sådan. Den eneste hage - synes jeg - er at der er gået et halvt år... Det er groft, at du har fået afslag på stress-kursus, når det netop er din lidelse. Og hvis de har vurderet at du ikke var syg nok til at følge dette, hvad i alverden har du så lavet hos anden aktør? Det er jo dybt godnat!

Hvis der er lavet en progressionsrapport (det skal der) efter dit ophold, bør dette være indkorporeret i din RP. Har du haft den til partshøring?

P.s. ER du rask nok nu til at stå som ledig i A-kassen? Eller er du blevet presset til det af JC, altså raskmeldt dig?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2012, 14:07   #3
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Har ikke haft den til partshøring ( har kun modtaget JC´S notater intet fra anden aktør. Kan dog se nu at det virker som om at JC bruger anden aktørs udtalelser, når de vil sende mig i praktik. Inden for noget jeg ikke vil ( eller vil egne mig til). I øvrigt blev jeg presset til at komme i praktik det samme sted 3 gange. Sagde nej hvorefter jeg blev kørt et sted hen uden at få af vide forinden hvad jeg skulle. Mentorordning skulle jeg også have haft. Det stod fint i kontrakten men det var der ingen på praktikstedet der havde hørt om og de arbejdsfunktioner der stod eksisterede ikke i praksis.

Jeg føler jeg blev lidt presset til en raskmeldning men ikke kun fra anden aktørs side. Hvad er for rask og hvad er for syg efterhånden?Føler ikke at det gavner mig hverken at være sygemeldt eller i a-kassen. Er taknemmelig for meget i vores system men jeg bliver reelt syg af alt det her- igen.

Vil egentligt bare have papirerene hvis der skulle blive noget og ved det kan have en hvis signal værdi at efterlyse dem.

Tak for svarene

Sidst redigeret af LINGLING; 23-11-2012 kl. 14:12.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Aktindsigt Frandsen Alt det andet 5 23-05-2013 08:07
Ordlyd af dagpengelovens §28 phesgern Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 15-04-2013 12:43
Aktindsigt Shade Alt det andet 6 29-06-2011 23:35
Sidder midt i ansøgning til parkeringsskilt og ansøgning til bil! hboegelund Alt det andet 5 10-11-2010 14:10
Ang aktindsigt LUM Dit og Dat 9 11-10-2008 16:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension