K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Nyttigt at vide for Førtidspensionister

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyttigt at vide for Førtidspensionister Er du faldet over nogle oplysninger, eller bare generelt har et godt råd ang ftp så er det her stedet

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-07-2011, 09:10   #11
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 14
Mr x er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
Mr x og mtvr, dét skulle meget gerne stå i indholdet af den kontrakt man har -eller måske- tegner når det er en PRIVAT TEGNET kapitalpension!

Jeg kan desværre ikke lægge noget link ind, da det kræver at jeg lægger vores egen tegnede kontrakt herind, med personlige oplysninger, og det ønsker jeg sæføli ikke, men igen, nærlæs hvad der står i kontrakten.

Det er ved LOV at dette er lavet sådan sååå...intet "underligt" i det -i det det er en kapital pension vi taler om og ikke en efterlønsordning

En kapitalpension, kan jo sammensættes forskelligt, og denne kan jo fx også hæves når man er 60 år og ikke nødvendigvis ved folkepensions alderen!

Ps: jeg har tidligere lavet/svaret på en tråd herinde, som nogen har været så venlige at give "point" for i min profil, men jeg kan desværre ikke finde ud af at komme ind på denne igen, men måske nogen andre kan...
Takker for svaret og jeg vil undersøge min kapitalpension med hensyn til 30% skat og om at få ens efterlønsopsparing overført dertil.

Lige et lille sidespring til trådens "emne" Hvor kan man se, hvor mange point, man har fået?

Jeg var ikke klar over vi K10ér kunne give hinanden point. Hvordan gør man det?

Kan pointsystemet overhovedet bruges til noget?


Mvh Mr x
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2011, 10:40   #12
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Se point..
Klik på jeres navn og derefter på kontrolpanel så kommer det frem

Og X du skal bare klikke på det der lille ikon med hjerte .. hold musen hen over knappen så ser du det... og når du klikker på det hjerte så giver du point....
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
efterløn udbetalt? skønnehjerte Spørgsmål ang fleksjob 9 03-05-2013 07:50
Efterløn udbetalt? josefine Spørgsmål ang fleksjob 15 20-02-2012 19:44
Udbetalt forsikring mand Alt det andet 1 12-01-2012 15:04
Udbetalt efterløn og boligsikring Cargp Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 15-05-2011 22:30
Udbetalt på sygedagpenge? Flower Alt det andet 1 29-03-2010 18:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension