K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-10-2011, 07:12   #121
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Jeg skal til at lave en ressourceprofil og vil lige høre om der er noget jeg skal være særligt opmærksom på i den forbindelse?

jeg skal lave den herhjemme og så sende den til min sb og så skal vi mødes på et tidspunkt og snakke om den, regner med at jeg får papirerne med posten i morgen. Håber at I har et par gode råd

Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2011, 11:12   #122
Persille
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Lokation: Vejle
Indlæg: 145
Styrke: 14
Persille er ny på vejen
Hej Mrs. S

Du skal bare være ærlig og ikke gøre dig bedre end du er.

Noget der er godt , er at lave dagbog, du kan finde dagbogen her på k10.

Smerter og beskrivelse af din hverdag, hvad kan du og hvor meget hviler du.

Knuz
__________________
Kommunen tror at mine kroniske sygdomme er fritidsbeskæftigelse jeg har anskaffet mig

Man skal have et godt helbred for at være syg
Persille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2011, 22:28   #123
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Mener at ressourceprofilen skal laves i samarbejde med sagsbehandler.

Stort arbejde at gøre selv.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2011, 07:06   #124
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Mener at ressourceprofilen skal laves i samarbejde med sagsbehandler.

Stort arbejde at gøre selv.

VH Popiae
Sådan står der vist også i en eller anden lov.

Ja, det er et stort arbejde, men så risikerer man da ikke, at sb fylder den med løgnehistorier.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2011, 07:43   #125
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Jeg må kigge på det når det kommer, men jeg har ingen anelse om hvad jeg gerne vil fremover, havde jo sat alt op på at jeg skulle blive på mit job, men det gik jo desværre ikke.

Ved heller ikke hvad der er hensigtsmæssigt i forhold til min sygdom, for jeg kan have nok så mange ønsker, som bare ikke er realistiske.

Jeg laver det jeg kan og så må hun hjælpe mig hvis jeg ikke kan finde ud af det, jeg troede nemlig også at det var noget vi sammen skulle se på, så blev lidt paf da hun sagde at jeg bare kunne sende det til hende på en mail når jeg havde lavet det????

Kunne være fedt hvis jeg kunne finde en svømmehal med varmvandsbassin, der lige stod og manglede en instruktør til varmvandsgymnastik.... Men de hænger jo ikke lige på træerne, desværre. Men det må da være en af mulighederne så jeg stadig skåner min krop. Kan man skrive det som ønsker for fremtiden ???

Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2011, 22:42   #126
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mrs. S Se meddelelser
Kunne være fedt hvis jeg kunne finde en svømmehal med varmvandsbassin, der lige stod og manglede en instruktør til varmvandsgymnastik.... Men de hænger jo ikke lige på træerne, desværre. Men det må da være en af mulighederne så jeg stadig skåner min krop. Kan man skrive det som ønsker for fremtiden ???

Selvfølgelig kan du det.

For nogle år siden var jeg i arb.prøvning på et beskyttet værksted.
Jeg blev på et tidspunkt presset til, at komme med 3 bud på hvad jeg gerne ville lave.
Tjaaa, allerhelst ville jeg jo være guldsmed, men det er nok ikke særligt realistisk, men min ryg har godt af nogle lange gåture, så måske kunne jeg blive hundelufter, rugemor var måske også en god idé, hvis vi lige ser bort fra min alder, for min ryg har haft det allerbedst de 2 gange jeg har været gravid.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2011, 08:25   #127
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Vovse: Rugemor, hvor får du det dog fra Det er sgu humor der vil noget.

dvs at jeg kan vælge hvad som helst jeg godt kunne tænke mig, også selvom der ikke er udsigt til at det er et job som der p.t er at finde? Er det kommunen der skal hjælpe med at finde det eller en selv???

jeg har kigget lidt på RP og hold da op siger jeg bare, det kommer da til at tage lidt tid for mig at få lavet det, alene bare at læse alle de spørgsmål er nok til at jeg står af, jeg kan simpelthen ikke koncentrere mig om det ,

så det ender nok med at hun må være med på sidelinien, hende min SB .. Men hun er nu meget sød og forstående så det kan vel ikke gå helt galt..

Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2011, 12:30   #128
Persille
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Lokation: Vejle
Indlæg: 145
Styrke: 14
Persille er ny på vejen
Hej Mrs. S

ja, du kan vælge på alle hylder, men mange job er slet ikke realistiske.

Gigtforeningen,dk har en liste over varmtvandsbassin´er i dit lokal område.

Rugemor det er for sent for mig, kunne heller ikke holde på dem jeg selv prøvede at få.

Min resurce profil blev opdateret sammen min sb på jobcenteret, hun syntes der skulle mere kød på, end da den blev lavet på sdp. så det var lige et samarbejde over 2 gange ialt 2½ time.

Så udyld det du magter og giv sb allerede nu besked om at resten skal laves i samarbejde og ikke kun på mail.

__________________
Kommunen tror at mine kroniske sygdomme er fritidsbeskæftigelse jeg har anskaffet mig

Man skal have et godt helbred for at være syg
Persille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2011, 15:15   #129
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mrs. S Se meddelelser
dvs at jeg kan vælge hvad som helst jeg godt kunne tænke mig, også selvom der ikke er udsigt til at det er et job som der p.t er at finde? Er det kommunen der skal hjælpe med at finde det eller en selv???
Altså, jeg ser sådan på det, at hvis vi selv havde løsningen, vidste hvilket job vil kunne og ville, så ville vi jo ikke køre rundt i det system (næsten) på må og få.

Ergo, så må de s'gi da vare forberedt på nogle "dumme" svar når de beder os om, at fortælle hvad vi gerne vil.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2011, 00:42   #130
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
Jeg har de sidste 2 gange opdateret min RP sammen med fagforeningen, da min sb ikke kan tage sig sammen...Så nu er der lige røget endnu en klage afsted da sb bare havde sat vores "kommentarer/tilføjelser" ind, - hun havde bare lige glemt, at hun skal kommentere hver eneste ting jeg kommer med... og så kom der lige en ekstra klage fordi hun ikke kunne finde en tid i kalenderen til at opdatere den...ikke rimeligt at have ventet siden sidst i juni på at hun skulle finde en tid - den er så sat til sidst i oktober....
Så hvis du er i fagforeningen stadig, så grib fat i dem...man har ikke selv en jordisk chance for at se om de overholder alle reglerne...- og tja indimellem virker det som om de gør som det passer dem...;-(
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Hvad skal jeg stille op? (lidt lang) ButterflyGirl Spørgsmål ang fleksjob 7 09-06-2010 22:04
Hvad gør jeg ? Min ftp sag står i stampe. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 26-04-2010 10:16
Hvad der står om ledighedsydelse Hejdien Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 61 13-01-2006 23:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension