K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-09-2011, 10:17   #111
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Jeg er startet til varmvandstræning igår .. Jeg oplevede for første gang lidt ro i min krop da jeg kom hjem, og selvom det desværre kun varede et par timer før at alting var tilbage ved start, så var det SÅ befriende.
I dag til gengæld har jeg det ikke så godt, har mange smerter i lænd,hofter og nakken så jeg tænker om jeg har været for energisk igår og måske skal holde lidt igen med de øvelser jeg kan mærke jeg har svært ved, bla. at komme til yderstillingerne, det kunne jeg slet ikke...

har spurgt egen læge om en henvisning til Skælskør gigtcenter, men hun siger at det kan man først når man er helt færdigudredt, kan det virkelig passe

til jer alle håber I får en dejlig weekend.
Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2011, 10:28   #112
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg tålte IKKE varmtvandsbassing.
Men har også andre ryglidelser, der ikke tåler denne bevægelsfrihed, samt overanstrengelse man kan få, fordi det hele funker bedre.

Bruger istedet karbadet idag!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2011, 10:31   #113
Persille
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Lokation: Vejle
Indlæg: 145
Styrke: 14
Persille er ny på vejen
Hej Mrs. S

Dejligt du er startet på varmtvandsbassintræning, det er hårdt i starten, du skal nok komme efter det.

Der er kun dig til at sætte grænserne, jeg havde det på samme måde da jeg startede sidste år.

Ønsker dig en fantastisk weekend

__________________
Kommunen tror at mine kroniske sygdomme er fritidsbeskæftigelse jeg har anskaffet mig

Man skal have et godt helbred for at være syg
Persille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2011, 10:41   #114
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Popiae: Ja et karbad er ikke af vejen, desværre røg vores ud da vi fik lavet badeværelset om for nogle år tilbage, før synes jeg det fyldte for meget men nu kunne jeg jo godt have brugt det .

Persille: Jeg er sikker på at det nok skal blive godt med tiden, jeg skal bare finde den gyldne middelvej. Ikke for lidt og ikke for meget og så øve mig i at lytte til min krop og acceptere begrænsningerne, så skal det nok gå

Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2011, 10:58   #115
Persille
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Lokation: Vejle
Indlæg: 145
Styrke: 14
Persille er ny på vejen
Det er en svær balancegang, jeg øver mig stadig og sommetider smutter det og så må jeg holde sove/hvile-dag..

__________________
Kommunen tror at mine kroniske sygdomme er fritidsbeskæftigelse jeg har anskaffet mig

Man skal have et godt helbred for at være syg
Persille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 07:03   #116
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
I fredags fik jeg en partshøring vedr min opsigelse, men da jeg ikke har noget at tilføje venter jeg bare på den endelige opsigelse, de har været så flinke at give mig 6 mdr opsigelse, havde selv regnet med 4 mdr, så det er da en glædelig overraskelse .

Jeg prøver stadig at få et svar fra sagsbehandler, har nu rykket for svar 2 gange og bedt om en kvittering når hun læste den, og hun HAR læst dem, men altså stadig ikke svaret.
Sendte den første mail til hende d. 5 sep... Gad vide hvor længe der går?

Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 07:11   #117
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mrs. S Se meddelelser
Jeg prøver stadig at få et svar fra sagsbehandler, har nu rykket for svar 2 gange og bedt om en kvittering når hun læste den, og hun HAR læst dem, men altså stadig ikke svaret.
Sendte den første mail til hende d. 5 sep... Gad vide hvor længe der går?

Hvis du har kvittering på den du sendte d. 5/9, så synes jeg, at du skal klage til jobcenterchefen.

"§ 4. Borgeren skal have mulighed for at medvirke ved behandlingen af sin sag. Kommunalbestyrelsen tilrettelægger behandlingen af sagerne på en sådan måde, at borgeren kan udnytte denne mulighed."

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=132626

Det er dælme svært, at medvirke ved behandling af sin sag, hvis man ikke engang får svar på sine henvendelser.

Når/hvis du klager til jobcenterchefen, så stiler du den bare til "jobcenterchefen", men du skal sørge for, at det fremgår tydeligt, at det er en klage, f.eks. kan du lave en overskrift i denne stil: "klage over manglende svar".
Hvis det ikke fremgår tydeligt, at det er en klage, så lander den på sb's skrivebord.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 09:45   #118
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Hej vovse. tak for hjælpen, det kunne være at jeg skulle prøve at skrive en klage, for når jeg ikke hører noget ved gentagne henvendelser er det som du siger svært at deltage i egen sag. efter første rykker skrev hun at de havde haft noget undervisning og hun ikke havde nået at skrive men lovede at jeg ville høre noget i slutningen af ugen og at jeg inden 10 dage ville modtage min aktindsigt, det var d. 12 sep og jeg har endnu ikke modtaget noget..
Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 20:21   #119
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mrs. S Se meddelelser
efter første rykker skrev hun at de havde haft noget undervisning og hun ikke havde nået at skrive men lovede at jeg ville høre noget i slutningen af ugen og at jeg inden 10 dage ville modtage min aktindsigt, det var d. 12 sep og jeg har endnu ikke modtaget noget..
Send hende den mail igen, sammen med hendes eget svar (klik på videresend når du er inde i mail'en), og giv hende så en uge til at svare.

Derefter må der være en klage til jobcenterchefen hvis du ikke har fået svar.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2011, 10:00   #120
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Så kom den endelige opsigelse i fredags, en ret mærkelig og en lidt tom fornemmelse synes jeg, men kan nu koncentrere mig om at få min hverdag til at fungere og fokusere på min sygdom. Jeg har fået 6 mdr opsigelse, i stedet for de 4 mdr jeg regnede med, så det er meget rart.

Har også fået brev fra Næstved sygehus omkring MR-scanning af bækken og hofter d. 25 nov Det kan jeg ikke vente på så jeg blev henvist videre til privathospitalet valdemar og har allerede fået en tid nu på fredag ... det må siges at være hurtig betjening, det er noget jeg kan lide

Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Hvad skal jeg stille op? (lidt lang) ButterflyGirl Spørgsmål ang fleksjob 7 09-06-2010 22:04
Hvad gør jeg ? Min ftp sag står i stampe. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 26-04-2010 10:16
Hvad der står om ledighedsydelse Hejdien Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 61 13-01-2006 23:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension