K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-05-2015, 11:19   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Om Ulf Harbo.

http://www.avisen.dk/maa-kommuner-do...om_322678.aspx

Ulf Harbo arbejder frivilligt og politisk med at få kommunale ulovligheder og svigtede borgere frem i lyset. For to år siden levede han et yderst fredeligt liv langt ude på landet med husdyr, kone, tre børn og et arbejde som lærer på den lokale friskole. Han blev politiker på et afbud og har siden da brugt det meste af sin tid på at være frivillig bisidder, facebook-warrior og politiker, hvor han sidder for Enhedslisten i Norddjurs Kommunes kommunalbestyrelse.

Gode politikere skal have opbakning!

Hilsen Peter

Sidst redigeret af Reno; 21-09-2023 kl. 13:30.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 07-05-2015, 09:04   #2
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Tak for henvisningen til artiklen i avisen.dk

Hatten af for Ulf Harbo.

Har i dag meldt mig ind i ledigesvilkaar.com, som er en forening, som arbejder IMOD

Marginalisering

Spild af faglige og menneskelige ressourcer

Misbrug af ledig arbejdskraft

Begrænsninger, kontrol
og tvang


Hatten af for dem også.

God dag derude
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 14-05-2015, 14:22   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg blev tvangsgift i Århus

http://www.avisen.dk/tvangsgift-i-aarhus_324239.aspx

Det vil sige, at i samme sekund man flytter ind hos sin kæreste i Århus Kommune, så bliver man tvangsgift.

Når afgørelsen faktisk er ulovlig, er det efter min mening tyveri ved højlys dag og derfor værre end et bryllup i Las Vegas, der jo kan annulleres igen.

http://www.avisen.dk/blogs/ulfbaldrianhotmailcom_15983

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 26-05-2015, 09:08   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ulf er her og der og alle vegne....

http://www.avisen.dk/hold-nu-kaeft-m...et_325234.aspx

Samtidig kom de via Facebook i kontakt med Ulf Harbo, der egentlig er medlem af kommunalbestyrelsen i Norddjurs, men er gået i spidsen for at få rejst sagerne om de mange fejl i sager om gensidig forsørgelsespligt for samlevende.

Sammen med ham og fire andre borgere fra Rødove klagede de til Det Kommunal Tilsyn over ”Rødovre kommunes åbenlyst ulovlige håndtering af afgørelser om samliv ifølge aktivlovens § 2b


Flot arbejde Ulf Harbo, som du skal have tak og stor respekt for!

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 17-06-2015, 20:57   #5
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Vil DF lade syge og handicappede betale Løkkes og LA's fede fest?

http://www.avisen.dk/vil-df-lade-syg...-l_330163.aspx

Tak til Lars Løkke og Anders Samuelsen for at melde klart ud hvad de ikke vil.

For det er jo sikkert som amen i kirken at en blå regering ikke vil forhindre, at syge mister sygedagpenge efter kun 22 uger.

At de ikke vil halvere genoptjeningsperioden. At de ikke vil nedlægge jobcentrene. At de ikke vil rulle førtidspensions og fleksjobreformen tilbage, og at de ikke vil fjerne den gensidige forsørgerpligt for alle, så det kan betale sig at arbejde for dem hvis ægtefæller er parkeret i kontanthjælpssystemet eller får pension
.

Hvordan kan en k10èr være det mindste i tvivl om hvem man skal stemme på er mig uforståeligt.

Hilsen Peter med ønsket om et godt valg
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 02-10-2015, 17:34   #6
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kan det betale sig at arbejde?

http://www.avisen.dk/kan-det-betale-...de_347603.aspx

Fra mine to pladser som bisidder og som folkevalgt i en kommunalbestyrelse, underlagt alle embedsværkets nye mirakelkure og konsulentkammerater, kan jeg se en skattebetalt magtelite i toppen af stat, regioner og kommuner, der er bonkammerater med tidligere kollegaer, der er gået ind i det private for at tjene penge på at levere ydelser til det offentlige.

Jeg ser en elite, der bilder borgerne ind, at der ikke er råd til velfærd - mens de selv får endnu en lønforhøjelse og planlægger endnu et seminar. Køber endnu en ny digital løsning, nedsætter endnu en ny politisk styret pulje, eller endnu en studierejse for de politikere, der burde sige stop.


Bør læses.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 02-10-2015, 18:04   #7
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Jeg har hørt om mange der har haft kontakt til Ulf, og er blevet hjulpet til at klage over deres sager, hvis der har været fejl i. (flere har også fået medhold)
Jeg vil klart anbefale ham, hvis man har brug for hjælp til den slags!
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2015, 23:09   #8
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Så har Ulf Harbo en artikel i avisen.dk, om svigt fra visse fagforeninger i forhold til de syge og de syges behandling i kommunerne:

Se her:
http://www.avisen.dk/de-roede-og-fag...nd_353052.aspx

En stor krammer til Ulf
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 03-11-2015, 23:23   #9
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Stor ros til Ulf, for en præcis beskrivelse....

.... som den nye ledelse i LO burde læse og forstår konsekvensen af.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 03-11-2015, 23:29   #10
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Jeg er helt religiøs i min holdning til LO nye formand, håber og tro hun kan gøre en forskel for os borger/lønmodtager der er gået hen og blevet syge.

Håber hun kan sætte os på dagsorden og hun vil også få en krammer

Det var jo godt du fik lidt luft Peter, det hjælper altid på ens tanker

Sidst redigeret af Reno; 03-11-2015 kl. 23:32.
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension