K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2009, 23:19   #21
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
Tak Morgause :-) har set en del på min vej som netop tog en masse for at holde sig kørende, hvor jeg kom slæbende med mig selv for de skulle jo se MIG og ikke "medicin" mig, det gjorde at jeg fik mere forståelse når jeg kom og sagde: det her det går bare ikke idag - et liv skal dopes væk for man kan holde sig selv ud - det vinder ingen ved!!!

Jeg har en smiley ordning på mit fleksjob hvor jeg om morgenen sætter en smiley ud for hvordan min morgen har været - så hvis der er en meget sur smiley så har min morgen meget meget dårlig osv.. :-) Og så ved de hvorfor jeg måske er lidt pirrelig.
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 11:41   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kriskat Se meddelelser
Jeg sad og studsede over at du ligefrem havde en samtale med lægekonsulenten?? Jeg troede da slet ikke at det var muligt at se og tale med den pågældende lægekonsulent i ens sag?? eller har jeg misforstået det?? Eller rettere har jeg fået forkert oplysning af min sagsbehandler??

Undskyld at jeg kører lidt af sporet men blev lidt nysgerrig

Nå men udover det, så er min oplevelse af en lægekonsulents rolle, at deres vurdering bliver taget KRAFTIGT med i følgende tiltag (bare egen erfaring )
'

Kriskat den studsede jeg også lidt over og nu kan jeg ikke lige finde det men nej lægekonsulenten må ikke tale med borgeren , men som jeg læser det der skrives om lægekonsulenten her , så er det den lægekonsulent der er tilknyttet reva som har snakket med hende ... og det må de godt, jeg har selv min lægekonsulent ved kommunen som jeg aldrig har mødt og så har jeg fået en udtaleses fra en anden lægekonsulent som så er på det reva sted jeg er tilknyttet ...

Han har både diagnoseret og fortalt hvad fremtiden skal bringe (han er nemmelig dygtig han har heller aldrig mødt mig ) men her fik jeg at vide at jeg skulle snakke med ham på et tidspunkt i forløbet sådan at han kunne fortælle mig hvad der kunne gøres og hvordan jeg kunne arbejde med mine skånehensyn osv ...

De papir jeg har fået kopi af fra reva hvor han udtaler sig, der udtaler han sig om smerter 14 dage FØR jeg startede ude ved dem , så kom ikke og sig der ikke findes dygtige læger

Hans papir kommer også i min sag, men allerede nu er de kopieret ind og kommenteret af mig og lagt ind i min mappe .. nå en side historie , men det er nok ikke lægekonsulenten fra kommunen der er snakket med af forvirret men af revas lægekonsulent ... i hvert fald som jeg læser det
  Besvar med citat
Gammel 01-09-2009, 14:31   #23
forviret
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Viborg
Alder: 42
Indlæg: 26
Styrke: 15
forviret er ny på vejen
Hej.
Er der nogen der ved hvem der sidder og beslutter og man bliver godkendt til flex, når man bliver visiteret.

Maria
forviret er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hej håber i kan hjælpe mig, sygedagpengestop skylla Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 01-03-2012 00:44
Håber i kan hjælpe e77 Alt det andet 215 25-01-2012 21:47
§17, håber I kan hjælpe Story Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 80 23-12-2011 22:37
Håber nogen kan hjælpe ErikS Spørgsmål ang fleksjob 10 27-12-2010 12:51
Håber at nogle kan / vil hjælpe mig molin1966 Alt det andet 2 02-08-2010 22:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension