K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-08-2010, 16:51   #1
molin1966
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2010
Lokation: Frederikshavn
Indlæg: 3
Styrke: 0
molin1966 er ny på vejen
Smile Håber at nogle kan / vil hjælpe mig

Hejsa Allasammen .

Jeg har aldrig skrevet herinde før , men læser rigtigt meget herinde .Der er rigtigt mange gode ting her skal jeg lige love for .
Jeg er en pige på 44 år , er fra Frederikshavn`s omgégn
Efter en bilulykke for 2 1/2 år siden har jeg fået et piskesmæld .
Jeg har endelig efter 2 år får bevilliget flexjob som fodbehandler ,jeg er heldig at jeg kan blive ansat hos en men jeg kan bare ikke finde udad hvad mindstelønnen er for fodbehandler , håber at der er nogle der kan hjælpe mig , da jeg gerne skulle finde udaf det sagde de på kommunen .

Mange hilsner

Molin 1966

Sidst redigeret af molin1966; 02-08-2010 kl. 16:53.
molin1966 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2010, 18:05   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af molin1966 Se meddelelser
Hejsa Allasammen .

Jeg har aldrig skrevet herinde før , men læser rigtigt meget herinde .Der er rigtigt mange gode ting her skal jeg lige love for .
Jeg er en pige på 44 år , er fra Frederikshavn`s omgégn
Efter en bilulykke for 2 1/2 år siden har jeg fået et piskesmæld .
Jeg har endelig efter 2 år får bevilliget flexjob som fodbehandler ,jeg er heldig at jeg kan blive ansat hos en men jeg kan bare ikke finde udad hvad mindstelønnen er for fodbehandler , håber at der er nogle der kan hjælpe mig , da jeg gerne skulle finde udaf det sagde de på kommunen .

Mange hilsner

Molin 1966
Hejsa velkommen her.

Tillykke med dit fleksjob.
Det er kommunen selv, der har ansvaret for at finde ud af, hvad mindstelønnen er i overenskomstområdet indenfor dit fag, dvs. som fodbehandler. Kommunen skal i samråd med en fagforening finde ud af, hvad mindstelønnen er. Du kan selv forhandle dig til en højere løn, hvis du vil.

§ 73. Når kommunen har givet tilbud om fleksjob, fastsættes løn og øvrige arbejdsvilkår, herunder arbejdstiden, som udgangspunkt efter de kollektive overenskomster på ansættelsesområdet, herunder efter de sociale kapitler. I ikke overenskomstdækket ansættelse skal overenskomsten på sammenlignelige områder gælde. Fastsættelse af løn og øvrige arbejdsvilkår skal ske i samarbejde med de faglige organisationer.


Ovenstående paragraf er hentet herfra:
https://www.retsinformation.dk/Forms...px?id=19354#K3

Endvidere står der det her:
Når kommunen har givet tilbud om fleksjob, fastsættes løn og arbejdsvilkår i samarbejde mellem de faglige organisationer, arbejdsgiver og arbejdstager. her i fleksjobpjecen: Løn og arbejdsvilkår for fleksjobansatte. http://www.clh.dk/?id=1474#c3999

Så du og din jobkonsulent/sagsbehandler bør aftale et møde med arbejdsgiveren og få snakket om lønnen, skånehensyn osv... Er du i fagforening, så kontakt dem endelig...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2010, 22:32   #3
molin1966
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2010
Lokation: Frederikshavn
Indlæg: 3
Styrke: 0
molin1966 er ny på vejen
Hejsa .
Tusinde tak for dit svar , ja man ved jo ikke det hele omkring flexjob . Det var bare den besked jeg fik fra kommunen , men nu kan jeg jo sige det til ham .

Hilsen Molin
molin1966 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hej håber i kan hjælpe mig, sygedagpengestop skylla Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 01-03-2012 00:44
Håber i kan hjælpe e77 Alt det andet 215 25-01-2012 21:47
§17, håber I kan hjælpe Story Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 80 23-12-2011 22:37
Håber nogen kan hjælpe ErikS Spørgsmål ang fleksjob 10 27-12-2010 12:51
Håber nogle kan hjælpe... forviret Spørgsmål ang fleksjob 22 01-09-2009 14:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension