K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-12-2013, 22:57   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Protank 2 tip

Jeg har haft en protank 2 i længere tid nu og har aldrig rigtig synes den har været god...

Jeg faldt så over et tip på nettet....som har gjort at den helt sikkert er værd at bruge igen...

Det skal lige siges at jeg er til et løsere sug...altså meget luft...og ikke et hårdt sug...lidt luft...

I den brænder som man kan købe til de protanke....der har de oven på selve coilen hvor der er en væge igennem lagt ekstra 2 væger....

Hvis man fjerne den ene...ja så er den helt anderledes at dampe på...meget nemmere at suge i...

Man kan også fjerne dem begge...men så er der større mulighed for at hive for meget væske ind i den hvis man er en af dem der ikke kan finde ud af at suge stille og roligt på den...

Det har ihvertfald helt ændret min mening af Protank 2...hvilket er ret godt da man selv kan lave nye coils til den...og på den måde spare penge fremover...da hverken tråd eller væge/vat koster meget...

Som skrevet andetsteds herinde...så er det til dato den tætteste tank jeg har prøvet....uanset hvordan du holder den....vender den,,,,drejer den....det er ligegyldigt...

Vil man ikke give de der 115 kr en protank koster...så kan man købe en tank der hedder Davide tank som er magen til..eller den ser ihvertfald ud til at den er magen til...

Jeg går ud fra at den også er tæt når det næsten er den samme tank..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2013, 23:50   #2
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Det var godt at hoere, tak for review, hvor kan man koebe det som kan skiftes i coils?
Saa kan jeg bare skifte traaden ud paa dem jeg har, istedet for at give 12 for en ny
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2013, 00:58   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har købt mit her...

Tråd her http://octopusecig.com/da/18-kanthal-

De fleste bruger 0.20 tråd http://octopusecig.com/da/gore-det-s...25mmawg30.html

Væger her http://octopusecig.com/da/20-silica-vaegeekowool

De fleste bruger 2 mm alm silica og så må du prøve dig frem om det skal være alm eller ekowool

Tråden komme i 10 m og væger i 1 m så du har til nogle stykker for næsten ingen penge...

Vil du se hvordan man laver en nanno coil til en protank eller protank 2 så kig med her http://www.youtube.com/watch?v=cIoH-mOXKsc

Han bruger dog vat...som man også kan bruge....man skal dog afholde sig fra at tør brænde coilen når man har kommet vat i....da det hele bare går op i flammer...

Husk at det helst skal være ren bomuldsvat og ikke noget der er behandlet....har du kun noget der er behandlet så kog det i en halv time...lad det tørre....kog en halv time og lad det tørre igen...og så kan du bruge det...

Du behøver ikke koge ren vat eller vat som ikke er blevet behandlet...

Man kan feks bruge vattet fra en ørerenser...sådan en pind med vat i enden...hmm ha ha kan ikke lige huske hvad de hedder..

Holder du dig til silica...så kan du sagtens tørbrænde den så du kan se om der er hotspots og om den brænder som den skal....der er tons af videoer på youtube om alt det med at lave coils..

Vigtigt::::

Du skal have en eller anden måde at kunne måle hvilken ohm du har lavet....INDEN du fyre den af...

SÅ enten via et mod...som har ohm tjekker....eller købe et ohm meter...som man kan tjekke via...

Næsten alle mods....de vil ikke virke hvis du kommer ned under 1.2 ohm....

Men et mekanisk mod....så det virker ved alle ohm....men det kan blive voldsom farligt hvis du kommer under 0.5 ohm og du ikke bruger beskyttet batterier...

Så for at være på den sikre side...så hold dem altid over 1.0 ohm og gerne højere...alt efter hvordan du vil have det...

Håber det hjælper lidt....og husk nu at få tjekket ohms på de coils du laver.....vi kan ikke have at du eksplodere midt i det hele...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension