K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2008, 21:32   #21
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Smile Til bmdc

Sk... godt gået.

Kan du se mig danse krigsdans på spisebordet her i Odsherred?

Du aner ikke hvor glad man bliver over at læse den slags her på siden.

tusind Viper
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2008, 21:58   #22
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Tak Hyanna og Viper

Jeg har jo været tudefjæs i dag men fandt ud af at jeg stadig kan danse krigsdans. Og dette vil jeg gøre fremover. Det har givet blod på tanden, det at jeg måske kan hjælpe andre i samme båd

Viper jeg ville endnu gerne se din dans

Pyramiderne, jeg sveder stadig, efter at ha`fået et endelig svar på års`tovtrækkeri.

Så i aften vil jeg prøve at gå tideligt i seng og se om der findes søvn til mig, fra Ole Lukøje.

Min familie er også bare så glade for det svar jeg kunne give dem i dag. Dette er ikke uvæsentlig for mig, da jeg jo har indvolveret dem i den næsten lige fra starten. Selv FOA, ringede i formiddags og spurgte om der ikke var kommet svar.

til alle på K 10 fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2008, 23:39   #23
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
fedt nok. tillykke med det må man jo sige, trods det at du helst ville være foruden at trænge til en pension
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 17:27   #24
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Talking The continuing story ... Triviallitteratur

Nej, stadig ingen sagsakter i postkassen ..... MEEEN, brev fra Glostrup Sygehus .... Eeej fedt: "Du er henvist til MR scanning af dit hoved og nakke ...

Men så længere nede Tirsdag, den 21. April 2009 ..........

LOL LOL LOL ..... Nå, jeg hedder jo som bekendt heller ikke Pia K

Sku' måske ha' sat denne på mandagsspørgsmål

Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 19:30   #25
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Hyanna

Nej hvor skønt at komme over julen og hen til sommer inden du kan komme til scanning. LOL

Måske CHF tror du er blevet rask til den tid.

Men du får vel tilbudtet andet sygehus, når de ikke kan overholde de max 2 mdr. behandlingstid.

Ønsker dig en god aften og et

V.h Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 22:11   #26
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hyanna ja det er jo hurtigt he he ... og nææ den er jo ret relevant for at komme videre i din sag ikk

Jeg skal til en undersøgelse i morgen allerede inden den er lavet har jeg fået besked på at jeg skal til en second opinion (ikke af kommunen men at mine læger) og det går sørme stærkt... beregnet ventetid 8 mdr og igen dato
  Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 00:32   #27
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
HOLD DA HELT OP

Hej Hyanna, skynder mig og sender din
samtidig siger jeg Hold da helt op mand , ved altså godt du er en kvinde, men det kræver da sin mand det du har været igennem, det er først nu, jeg sidder og læser dit indlæg om din sagsbehandling,men Hyanna du har ved gud ikke mistet din humor, og den bliver sort og ironisk, når de, læs kommune, kvajer sig gang på gang --
Ønsker dig alt muligt held og lykke i denne sag , ja Hyanna, ,jeg ville også hellere arbejde mine mine sædvanlige 12 timer hver dag i en stor Københavns forlyslelses virksomhed, som jeg gjorde før, ja men det var jo også før end vi mistede vores velfjersdragt.
Knus og kram til dig i din videre kamp hilsen Thelma.det må du da trænge til.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2009, 17:22   #28
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Nå, så følger historien om en ’hyænens vej til at gå i hundene’.

Som jeg har skrevet i en anden tråd, har jeg også været på reumatologisk på Glostrup i september, hvor jeg fik opklaret, hvorfor jeg IGEN fik så mange smerter i nakken, uden påviselig årsag (det er siden bare blevet værre og værre og vinteren har foreløbig været frygtelig for mig).

En læge på Glostrup har i år 2005 vurderet at der ikke var indikation for at foretage operation.
Den læge havde skrevet jeg er venstrehåndet. Det er jeg ikke. Jeg er højrehåndet.

Jeg fik så at vide at jeg, dengang, skulle have haft tilbudt operation; men at det nu er for sent pga. det lange smerteforløb (Jeg har nu store osteofytter og der af følgende statisk nervebetændelse).

Jeg venter stadig på afgørelsen af min klage til Psykolognævnet over arbejdspsykologen … GAB!

Nå, men kender i den:

Man sidder med hovedet begravet på K10 og prøver at følge lidt med i hvad der foregår og har liiige et par indlæg, man gerne vil i gang med inden hovedet går i udu pga. de famøse smerter.

Så larmer ’mobilos’. …. Man kigger på nummeret … hmmm. Ikke genkendeligt … Sikkert forkert nr., så : ”JA” …. Det var sør’me min nye sagsbehandler, som jeg fik tildelt i november, efter jeg i min grænseløse naivitet skriftligt havde fyret den første (det troede jeg da jeg havde ret til!) i juli måned (de åd den sq).

”Åh, nej, tænker jeg, Er det nu jeg skal gøre ham opmærksom på, jeg HAR skrevet jeg ikke længere vil tale med Kommunen pr. telefon eller skal jeg liige høre hvad han vil? … Sa…., jeg har stadig ikke fået optageren gjort lydløs (den blibber ind i mellem), hvad gør en klog?”

I mellemtiden havde han fået sagt: ”Nu er jeg nået til din sag, og jeg kan se du skal til scanning ….. øøøøhhh, hvornår?”

Sukket havde været lydeligt … Stakkels, stakkels overbebyrdede sagsbehandler.

”Det skal jeg i februar”, svarer jeg sødt …. Man er vel venlig og imødekommende (indvendigt: Hvad f….. gør en klog?!, for jeg vil jo gerne have en samarbejdsvillig sagsbehandler.)

Forklarer ham så at det var den hurtigste tid jeg kunne opnå.

”Ja, for tiden nærmer sig hurtigt med varighedsbegrænsningen på et år” siger han så.

Nå, dèr ligger vovse begravet.

”Jamen, der jo mulighed for forlængelse”, siger jeg sødt.

”Kun hvis det er med henblik på at komme ud på det ordinære arbejdsmarked”, belærer han mig.

REND MIG

”Nå, siger jeg forbavset, hvor står det? … Er du sød at sende den lovgivning til mig”, anmoder jeg pænt … sidder bare og elsker K10 samt dens dejlige, kloge og hjælpsomme mennesker.

”Det står i lovgivningen. Du kan finde det under retsinformation på Internettet”, belærer han mig fortsat.

”Jamen, indvender ’uskyldigheden’, dèr har jeg været, og jeg kan altså ikke finde noget om, at sygedagpengene ikke kan forlænges med mindre det er med henblik på at komme tilbage på det ordinære arbejdsmarked. Det er derfor jeg ger …… ”

”Det-har-jeg-aldrig-sagt! afbryder han mig, Selvfølgelig er der mulighed for forlængelse i visse situationer; men jeg mener nu nok at vi skal nå en afklaring inden april”.

Hold da k…, det er sq den hurtigste tilbagetrækning, jeg endnu har oplevet! Bliver sq helt svimmel af hastigheden. Troede i øvrigt at Erhard Jacobsen var død.
Har væg til væg-grinet på.

Her efter vil han prøve at fremskynde scanningen, men vil ikke love mig noget.

”Ja, tak, siger jeg lidt kort for hovedet, det tilbud ville jeg gerne have haft for længe siden!”

TAG DEN!

Pludselig er der ingen ting der ligger fast, og jeg har også mulighed for revalidering … ”Det måtte jeg gerne gøre mig nogle tanker om.”

YES, socialrådgiver! og ser drømmende frem for mig og tænker igen på K10 …. Måske kan jeg så søge en af de der tale til skriveprogrammer som hjælpemiddel?

”Jamen, jeg har da gået og gjort mig mange tanker”, siger jeg pænt.

”Jamen, så ville han da lige ringe til mig hvis han kunne få fremskyndet scanningen; men jeg kan ikke love noget;” gentog han.

”Nej, siger jeg sødt, men nu har du jo også fulgt op på sagen.”
-------------------------------------------------------------------------------

Det var en meget kort version; men pokkers også at jeg ikke liiige var forberedt på den samtale og havde optageren i orden. ØV!
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2009, 22:22   #29
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hyanna.
Du har en skøn humor, du skriver pragtfuldt.
knuds popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2009, 23:58   #30
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Ja det hjælper at have en vis form for humor.

hej Hyanna.

Ja humor har du når du beskriver din egen sag,altid en uventet tlf, eller et fredagsbrev, fra de kommunale kanter.
hyanna som jeg læser dit indlæg er der, da ved at ske noget måske i din sag, eller er jeg stadigvæk naiv, læs uvidende i systemet.Om ikke andet er den kommet frem .....på deres overbebyrdede skriveborde.

Jeg kender ikke lovgivningen på din § om forlængelse----men andre gør måske her på K10.

At han også ligefrem kan fremskønne scanningen, ville jeg meget gerne have på skrift ikke ? og din evt, forlængelse af reva.

Kan godt forstå hvis du er rundforvirret af den samtale---
hilsen thelma
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Lidt om mig ziggy Din historie 20 16-03-2011 11:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension