K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2011, 08:35   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Jutta,

Godt at du fik ændret din tid, det varer jo så ikke så længe nu.

Prøv at se om du kan rette fokus et andet sted hen end dit hjerte. Øv dig f.eks. i at ligge dig på sofaen og slappe fuldstændigt af. Du kan evt. lave en slags afspænding i de forskellige dele af din krop, gerne med beroligende musik til, det er super dejligt.

Du kan også gå en tur og få rørt dig lidt, jeg har hørt det skulle blive op til 10 gr. på søndag f.eks ??? Men ellers kan man jo godt gå ud i det sne vi har idag.

Håber du kan bruge det til noget God dag og god weekend.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2011, 08:50   #12
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
jeg har også haft en holter på et par gange.. for havde det lige som dig at jeg vågnede med vildt hjertebanken..
kunne ikke tåle de plastre så tilsidste fik jeg indopereret en lille båndoptager i brystet den kalder en loop recorder fik den dog ud pga af byld ved den..
men efter noget tid med den i kom jeg til kontrol og en af hjerrtelægerne mente det var søvnapnøe, da det kun var om natten der var pauser..

og det var det så har fået en cpapaskine med hjem, men kan ikke bruge den får angst når jeg har den på..
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2011, 11:31   #13
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
Enteneller

Jeg er også glad for at jeg ikke skal vente i så lang tid mere, ville ikke kunne havde holdt det ud.

Var ved lægen her til morgen hvor jeg fik lavet et ekg, som viste at jeg har et helt normalt hjerterymte og at det i hvert fald udelukker en alvorlig hjertesygdom. Men som h*n sagde så kunne man jo ikke se om jeg led af det med et ekstra hjerteslag eller andet i hjertet.

h*n mente dog at det sikkert skyldes stress, men som jeg forklarede så var jeg godt klar over det, det er bare svært, når man står midt i det.

Jeg forklarede også at jeg næsten ikke havde sovet i nat, straks blev der udskrevet en recept på noget sove medicin, Imozop, 3,5 mg, som blev gjort til fast medicin i et års tid, det betyder at jeg blot kan ringe til sekretæren og så får jeg en ny recept, når de andre er opbrugt. Jeg forklarede at jeg ikke havde tænkt mig at blive afhængige af dem, da jeg også har 2 børn af tage mig af til daglig.

Pspina: jeg er nu ikke så bange for den holter undersøgelse, jeg er mest interesset i at finde ud af hvorfor min krop spiller mig disse finurlige pus.


Så nu står den på afslapning resten af dagen, og weekenden med.

Go weekend til jer alle
__________________
_______________________________

Førtidspensionist pr.1 november 2010

Carpe Diem.. Grib dagen

Sidst redigeret af Jutta1502; 14-01-2011 kl. 14:43.
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2011, 12:52   #14
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af pspina Se meddelelser
og det var det så har fået en cpapaskine med hjem, men kan ikke bruge den får angst når jeg har den på..
Hej med jer,

pspina, angst er desværre en stor byrde at slæbe rundt på, en der ofte er meget svær at forstår. Jeg passer fx. idag, kun noget af dagen en lille hundehvalp, det sødeste af det søde, men jeg har måtte melde fra overfor ejeren og sige at det ikke kan være på længere sigt, den tricker min angst. Så kan man sige at man vender sig til det, men det er dælme svært at kontrollere sin angst og det værste er at der ikke er nogen logik i den. jeg hader det når det er sådan. Håber du får det bedre pspina.

Jutta, fedt at din ekg var fin og dit hjerte ok, så langt så godt, så må du blot se hvad holteren bringer, der er jo ikke andet for at tage den oppe fra og ned. Stress er en finurlig størrelse desværre.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2011, 14:44   #15
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
Enteneller..

Jeg er også meget spændt på resultatet.
__________________
_______________________________

Førtidspensionist pr.1 november 2010

Carpe Diem.. Grib dagen
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen erfaring hanne7 Politik og Samfund 24 23-09-2013 15:01
Nogen der har erfaring ? Jef Dit og Dat 4 21-03-2013 11:25
nogen der har erfaring med § 100 søsser98 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 19 01-08-2012 08:22
nogen som har erfaring med freelance SB.. havheks Alt det andet 2 08-04-2012 23:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension