K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-09-2011, 00:02   #191
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Øv, hvor er de altså dumme!

Hvad siger evt din egen læge? Kan han bakke op, istedet for psykiateren, som er bortrejst?

Hvis du ikke kan komme op på flere timer, er du jo pensionsberettiget, hvorfor det jo istedet bliver konklusionen?

Du er i en afklaring; hvorfor de skal finde ud af hvad du kan, og hvad du ikke kan!

Man kan ikke bare afbryde en afklaring af arbejdsevne, med begrundelse i, at man ikke kan arbejde timer nok?
Det er jo netop derfor man er i afklaring!

Du må stille nogle skriftlige spørgsmål omkring dette:
Det er jo absurt!

Citat fra dit møde på Reva-centret;
"Hun fortæller hvad der kræves både i forb. med fleks men også i forb. med fp. Vi snakker om problemformuleringen i min henvisning og den er forstået som JEG ønsker. Hurra!! "
Hvad står der helt præcis i din henvisning og job-plan?

VH Popiae

Sidst redigeret af popiae; 09-09-2011 kl. 00:11.
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 09:25   #192
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ida Se meddelelser
Jeg er selv i arbejdsprøvning - og jeg opfatter det sådan at der også til tider er gang i et "spil" der hedder: "Nu presser vi hende ud over kanten - så må vi se hvad der sker." Det er fuldstændigt urimeligt - men sker alligevel.
Kram til dig
Tak Ida - og i lige måde. Jeg er stadig forvirret og dybt chokeret over min sags vending.. DEN havde jeg sq ikke lige set komme...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Det er dælme også et spøjst tidspunkt at de pludselig stiller spørgsmål omkring din afklaring og formåen, er det standard opfølgning eller kan det have noget med din evt. sdp. forlængelse at gøre, det kan man ikke lade være med at tænke på. Jeps... 3 uger inde i forløbet! Jeg forstår det heller ikke

Kan sagtens forstå at du er tosset. Din lidelse er stabil og stationær og netop derfor skal dine sdp. forlænges. Reva - menneskerne skal ikke blande sig i om hvorvidt du får det bedre eller ej, når det i dine papirer står at din helbredsmæssige tilstand er stationær. De mener åbenbart ikke jeg kan fuldføre en arb.prøvning fordi jeg har fået det værre. Jeg ved ikke hvad de forventer? Når man har gået hjemme i 4 år og er sårbar ved den mindste forandring, BURDE de jo nok have vist at dette ikke blir en dans på roser for mig

Hvornår hører du fra din sagsbehandler omkring sdp. forlængelsen ? Er sikker på, at hun ikke bare sætter dig på ledighedsydelse hvis hun ved at der er tvivl om afklaring. Hun tog beslutning i tirsdags, men jeg har endnu ikke modtaget det! Det blir jo det her sædvanlige "weekend brev". Håber jeg da! Det vil da efterhånden være rart med besked i og med mine sygedagpenge udløb 30 august! Jeg tror heller ikke hun sætter mig på ledighedsydelse. For at være ærlig og KOLD, så tror jeg hun forlænger mig. Denne forlængning kan jo stoppes hvis de stopper min afklaring... = penge sparret for dem, for så ryger jeg på kontanthjælp... Kynisk og negativt?? Ja mon ikke... Men da jobkonsulenten kom med hendes udmelding spurgte jeg om det var fordi min sagsbehandler ville have mig op i timer, og det sadge hun ja til!

Vi har da alle sammen gode og dårlige dage hvad enten vi er syge eller ej, hvorfor er det de laver en opbremsning nu ??Ehhh.... Tja.... Økonomi??? Måske???

Var det i denne uge du ville høre fra din sagsbehandler omkring stilling tagen i din sag ? Jeps

De kan da ikke starte en Reva afklaring for så at afbryde den kort efter. Du har jo mødt op og været der som du skulle, hvad er deres problem ??Jeg har været der hver dag til start tiden... Én gang er jeg gået efter 1½ time - resten af dagene er jeg gået imellem time 2 og 3... Jeg er noteret til et gennemsnit på mellem 2 og 2½ time pr gang. Uden at snakke om effektivitet... Det underlige er bare at jobkonsulenten ikke KENDTE mine fremmødte timer, før ved dette møde Revalideringsmedarbejderen printede dem ud lige inden mødet! Så hun har KUN sb's krav... Jeg har ikke snakket med jobkonsulenten siden startsamtalen - så hun anede INTET om hvordan jeg har det... Underligt??? Jeps, meget

Jeg ved godt hvor langt dine kræfter rækker, men se om de ikke makker ret med forlængelsen. Når du under ingen omstændigheder er til ordinær beskæftigelse så bør de forlænge efter §27 stk. 1 nr. 4.Enig! MEN!!!! Mener de jeg ikke kan gennemføre arbejdsprøvningen er det faktisk helt lovligt at stoppe sygedagpengene IGEN, selv om jeg ikke er afklaret, da jeg jo i så fald ikke vil kunne gennemføre den gældende plan
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Øv, hvor er de altså dumme!Enig!!!

Hvad siger evt din egen læge? Kan han bakke op, istedet for psykiateren, som er bortrejst?Min egen læge er ikke så meget med inde over den psykiske del. Jeg flyttede jo kommune og i den forbindelse også læge. Og straks derefter begyndte jeg hos psyk. Og har faktisk ikke været hos min egen læge siden da... Har lagt besked på psyk's mobilos. Og fortalt MEGET kort hvad der sker. Så er han da informeret, selv om han ikke kan gøre så meget fra Norges land.

Hvis du ikke kan komme op på flere timer, er du jo pensionsberettiget, hvorfor det jo istedet bliver konklusionen?Ja det skulle man tro, ikke??? men nej - jeg kan ikke VURDERES hvis jeg ikke har været oppe på flere timer... Åbenbart. Selv om jeg vil mene det samme som dig. I min verden ville vi fortsætte som nu minimum en måned mere og SÅ kunne vi tage en beslutning om hvad der kan/skal gøres. Men nope... Sådan blir det åbenbart ikke

Du er i en afklaring; hvorfor de skal finde ud af hvad du kan, og hvad du ikke kan!

Man kan ikke bare afbryde en afklaring af arbejdsevne, med begrundelse i, at man ikke kan arbejde timer nok?Troede jeg heller ikke. Nu kommer min sag op i teammøde næste uge og der skal det diskuteres om der er grund til at fortsætte når jeg nu er på så få timer. Jeg er selv med til det møde, og DERFOR vælger jeg at sige idag at jeg går op på 15 timer. Kan jeg så ikke magte yderligere timer end jeg har idag, kan de se jeg trods alt har prøvet, men at det bare ikke er muligt. Som min mutti sagde: Kan du ud af 12 timer maks klare 8-10 timer FREMMØDT, er det da utroligt de tror du kan klare flere fremmødte timer ud af 15 timer...
Det er jo netop derfor man er i afklaring!

Du må stille nogle skriftlige spørgsmål omkring dette:
Det er jo absurt!

Citat fra dit møde på Reva-centret;
"Hun fortæller hvad der kræves både i forb. med fleks men også i forb. med fp. Vi snakker om problemformuleringen i min henvisning og den er forstået som JEG ønsker. Hurra!! "
Hvad står der helt præcis i din henvisning og job-plan? Jeg har skrevet selve henvissningen længere oppe i tråden - jeg finder den lige senere. Jobplan??? Har jeg vist ikke set? Hvad er det for noget??

VH Popiae
I får lige så korte svar, da jeg skal til at afsted nu. Vi har afdelingsmøde hver fredag kl 10. Der er ikke mødepligt, men lige netop idag tager jeg afsted og BROKKER mig! Tror jeg... I hvert fald skærer det minimum en time af mit fremmøde idag, så det er ok... Jeg skriver lige senere... Tak for jeres med-brok og dejlige støtte!!!
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 10:43   #193
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Held & Lykke med mødet
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 14:08   #194
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Så er hel dag med møder overstået. Først et afdelingsmøde, hvor alle borgere i IT er samlet og har mulighed for at snakke om lidt af hvert. Derefter et møde med ham min revalideringsleder og til sidst et møde med min jobkonsulent... Jo tak - ud af 3 timer var der maks 25 minutter hvor jeg IKKE var til møde...

For at sige det mildt, kom jeg virkelig ud med min frustration ved fællesmødet. IG gutten fortår mig godt og siger vi skal snakke om det efter fællesmødet, da han har haft fat i "lidt folk", som han sagde... De andre borgere var dybt chokeret over det jeg havde fået oplyst igår. Ingen vidste det var en mulighed hvis man ikke lige makkede ret. Så vi fik os en god snak om emnet...

Efter mødet var jeg inde og snakke med med IT lederen. Han vil IKKE have at jeg går op i timer. Han mener det er fuldstændig vanvittigt hvis de prøver at tvinge mig op og han har haft snakket med jobkonsulenten igår efter jeg var taget hjem. De er åbenbart blevet enige om at jeg skal fortætte som jeg gør nu. Og den endelige beslutning om jeg skal op i timer eller ej, må vi træffe senere hen. Han mener desuden at det vil være dumt at stoppe min afklaring, da han som mig mener at jeg vil få det dårligt lige gyldig hvad tidspunkt afklaringen ligger på. Så langt så godt! Vi skal til et teammøde på tirsdag. Det er et hvor sociallægen (kommunens lægekonsulent) er med, psykolog, fysioterapeut og min jobkonsulent og IT gutten, og jeg selv er også med. Der skal vi så finde ud af om der er mere der kan gøres i min sag på nuværende tidspunkt eller om vi skal give det lidt tid. Ham IT lederen vil snakke min sag og hjælpe mig når det blir svært at få sagt tingene.

Efter dette møde havde jeg møde med jobkonsulenten. Hun fortalte det samme som It gutten og gennemgik i øvrigt hvordan et sådan TEAM møde fungerer og hvad jeg kan forvente. Det lyder skræmmende, når man er så sårbar om mig, men det er min chance for at få fortalt hvordan jeg MENER tingene skal foregå samt få fortalt hvordan jeg har det. Så skræmmende? Ja... Nødvendigt? Absolut.

Hun fortæller endnu engang om fleksjob kontra fp. Og hvordan der fra revas side vurderes - og hvordan det NORMALT er fra jobcenters side. Hun fortæller at reva anbefaler, men ikke har det afgørende ord i noget. Hun fortæller en masse om alt muligt, som jeg egentlig ikke kan huske lige nu. Men det vigtigste er jo også at det accepteres at jeg på nuværende tidspunkt IKKE skal op i timer og ej heller skal have stoppet min prøvning. Reva er købt til af vejlede, opkvalificere og afklare mig og min arbejdsevne, så der er ingenting der er sikkert, til trods for lægepapirer...

Hun fortæller desuden at hun har haft mailet frem og tilbage med min sagsbehandler. Bla ang. sygedagpenge stop. Hun spørger om jeg har modtaget afgørelse, hvilket jeg jo ikke har. Hun fortæller at hun kender afgørelsen og at jeg forhåndsgodkendes til fleks. De vil ikke forlænge mine sygedagpenge. Så nu er jeg spændt på hvad forklaringen i brevet siger. Jeg går ud fra de mener at jeg ikke kan afklares på 26 uger og at det er dét der lægger til grund for afgørelsen, men venter som sagt skriftligt afslag.

Så nu er det op til mig hvad der skal ske. Jeg er sikret indtægt, ja. Men ikke den jeg retmæssigt mener jeg har krav på. Som jobkonsulenten siger, gir det mig ro til IKKE at tænke på tiden, men "kun" fokusere på afprøvningen. Hun mener ikke jeg blir fastlåst hvis det viser sig at jeg er til fp og ikke fleks. Hun mener dog også det er problematisk at forhåndsgodkende mig til fleks, da vi ikke ved hvad udfaldet af den nye reform blir. Og at jeg risikerer at stå med et problem efter 1/1 HVIS reformen blir til noget. For ligesom jeg (og jer) tror, vil jeg ALDRIG kunne få et job hvis jeg kun kan klare 12-13 timer eller derunder. Vi har 4 måneder at løbe på, og hun håber selvfølgelig jeg er afklaret inden da, men siger at jeg skal forvente det tager længere tid end det.

Reva er kun købt til et internt kursus på ca 13 uger, men så kommer selve virksomhedspraktikken efterfølgende (hvis det ender med fleks - og det er først dér det reelle timetal afklares). Dog sagde hun at det ikke er alle der ender i virksomhedspraktik og at det var umuligt allerede nu at afgøre i min sag hvordan/om det ville blive aktuelt.

Så weekend status er:
Forhåndsvisitering til fleksjob og dermed ledighedsydels og afslag på forlængning af sygedagpenge.
Fortsat 12 timer som opstart - med mulighed for både opjustering samt nedjustering efterfølgende.
Arbejdsprøvning fortsættes umiddelbart, men med mulighed for at blive afbrudt/udsat hvis jeg blir så dårlig at de i samarbejde med min psykiater ikke vil tage chancen med mit helbred. (Hun indrømmede faktisk at skrøbelige sårbare mennesker på denne måde kan hænge fast i systemet, indtil jobcenter accepterer at nok er nok - men at den acceptans KUN kan komme fra jobcenter)

Vi har sikkert været mere igennem, men lige nu husker jeg det ikke - så jeg vil smide mig på sofaen og prøve at fordøje alting. ISÆR afslag på sygedagpenge forlængningen....
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 17:13   #195
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
M.h.t. fleks.

Nu er du visiteret til fleks, dette indebærer, at hvis du ikke er kommet i fleksjob om 12 mdr. så skal du revurderes.
D.v.s. at de skal vurdere, om du stadig står til rådighed for et fleksjob, og herunder skal fp overvejes.

Det var dér jeg endte på fp.

Fleks er, sådan rundt regnet, halvvejen til en fp.
Forstået på den måde, at når du er visiteret til fleks har kommunen erkendt, at du har nogle problemer der gør, at du ikke kan klare dig på det ordinære arb.marked, det er slået fast, at din lidelse er stationær og, at behandlingsmulighederne er udtømte.

D.v.s du er godt på vej.

Jeg har godt læst om (tror det var Carmen der bl.a. skrev om det) at Københavns kommune, til trods for gentagne revurdering, fastholder borgere i fleks, men for mit eget vedkommende var det ved en revurdering, at jeg endte på fp.

Hvis de ender med at vurdere dig til fleks kan det meget vel være i kassetænkningens navn.
I så fald er der en god chance for, at der max. går 2 år før du er fp'er.

Jeg blev visiteret til fleks april 2008, og tilkendt fp januar 2010.

Jeg går ud fra, at du husker at skrive en udførlig dagbog for hele døgnet, og sender den til sb og jk.
Dagbogen er din dokumentation for hvordan tingene hænger sammen.

Jeg føler virkelig med dig lige nu, har selv oplevet en ganske frustrerende arb.prøvning i kassetænkningens navn.

__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 18:48   #196
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Tak Vovse

Ja det er simpelthen så frustrerende det hele. Jeg fik virkelig talt med store bogstaver idag og det er jeg IKKE vant til, så jeg har det som om jeg har løbet en maraton... Tror jeg - uden at nogeninde have løbet én!!!

Mit problem - som jobkonsulenten også gav mig ret i - er, at jeg er under 40 og det forventes jo der kommer en ny reform. Hun sagde lige ud, at HVIS det viser sig jeg ikke kan klare flere timer, end det jeg er på nu og er godkendt til fleks, vil og kan de holde mig på den ydelse de næste mange år, da fleks fremover hedder alle timetal. At en virksomhed så stadig ikke vil ansætte folk (oftest) på under 12-15 timer er ikke jobcenters problem. Derfor behøver de ikke omvurdere efter x antal måneder... De vil bare kunne fortsætte med at aktivere mig eller sende mig i praktik x antal timer

Puuh ha, altså! Tanker kører rundt lige nu.....

Jeg skriver dagbog og udfylder også sådan et stemningsskema... I hvert fald når jeg husker det. Som psykiateren siger er det jo en del af mig at glemme sådan noget, så jeg skal ikke være ked af det, eller føle mig presset, når jeg glemmer det.

Skal indsende til både psykiater, jobkonsulent og revalideringsmedarbejderen i weekenden. De vil gerne læse det inden det her team møde. Ja og psykiateren vil bare gerne læse det - punktum!

Vovse, for faaaaaaaaaaaaan, HVORFOR skal man føle at alting ALTID er et skrdit frem og 5 tilbage!!!!
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 19:54   #197
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
simpelt hen utroligt at de fører sager inden loven er vedtaget
ingen ved endnu hvad der skal ske
men desværre har han ret, hvis det forslag som er lagt frem bliver vedtaget

jeg vil også gerne vente til at betale skat, når procenten er 30

jeg er selv under 40 og venter dommen inden 14 dage fra lægekonsulenten
men er så heldig at bo på et bosted hvor de skal hjælpe med at vurdere min
arbejdsevne.
de skriver i deres staus, at jeg ikke har nogen
så vil snart regne med at få min pension i hus, uanset reform
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 20:17   #198
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Enig MTVRV1 - det er faktisk noget *biiiiiiiiiiiip* svineri... Ville gerne skrive langt værre ord, men dem må jeg vist hellere holde for mig selv!

Du om NOGEN skal bare have den fp... Alder under 40 eller ej! De MÅ da forstå at der ikke er andre muligheder ved dig. Jeg håber og krydser på livet løs.....

-----

Nå men jeg fik jo forresten sociallægens navn (lægekonsulenten). Har lige googlet ham og umiddelbart kan jeg ikke finde dårlige anmeldelser. Så det er jo fint nok. Der er til gengæld en hjemmeside for den læge institution han arbejder for. Her står en masse om hvad de må/ikke må - og hvad de kan tilbyde. Priser og alt det der er også skrevet der.

Jeg kan ikke lade være med at sidde her og fnise lidt! Ét af de tiltag min jobkonsulent siger MÅSKE kan blive aktuelt for mig, har jeg hermed fundet på skrift IKKE vil være godt for mig. Hun snakkede om at jeg kunne blive tilknyttet et projekt om depressions forebyggelse. For det første er det ikke aktuelt på nuværende tidspunkt at tage mere ind i min "plan" - dette støtter reva.medarbejderen mig i. For det andet har jeg lige fundet "brochuren" på deres hjemmeside... OG tilbuddet er IKKE et tilbud til svært psykiske syge SAMT bipolare borgere! Det har hun vist glemt at læse... Jeg har ellers tidligere fortalt hende at det ikke er noget for mig, da jeg IKKE kun er depressiv men har andet med i bagagen - og nu har jeg sort på hvidt, at det ikke vil fungere for mig -*fniiiis*.

Søgte lige i mine papirer - og ham sociallægen (lk'en) der skal med til mit teammøde på tirsdag, er ham der har kigget på min sag hos jobcenter. Ikke at det betyder noget, men jeg var nysgerrig. Kunne jo lige så godt være jeg havde fået en anden fra "institutionen", men nope - ham her har tidligere lagt øjne på min sag...
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 21:27   #199
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Har aldrig snakket med en jobkonsulent eller været i aktivering
så den del kender jeg ikke
men har været i en arbejdsprøvning
Ja jobcenter og psykiske syge burde ikke være i samme sætning
de ved jo ingen ting om os

Men jeg er dog så heldig at have to sagsbehandler
en på jobcenter og en på det sociale
hende på det sociale er super dygtig og hvad hun siger er stort set lov i kommunen
så ikke alt er dårligt i systemet
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2011, 22:02   #200
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkNorden Se meddelelser
Vovse, for faaaaaaaaaaaaan, HVORFOR skal man føle at alting ALTID er et skrdit frem og 5 tilbage!!!!
Det eneste svar jeg kan komme i tanker om er: KASSETÆNKNING.

Jeg må erkende, at jeg ikke har sat mig ind i hvordan det kan/vil blive for fleks'ere i fremtiden, men hvis enhedslisten har en anden mening (noget der er til fordel for fleks'ere) så er der måske det mere grund til, at stemme på dem.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hjælp til næste skridt klaus boje Din historie 3 01-07-2013 14:11
Så kom jeg et skridt videre med min Diagnose KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 2 24-05-2012 12:30
Nået et skridt videre MissChar Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 12-07-2011 08:32
Hvis disse tal er rigtige. mik16 Fremtiden for fleksjob og førtidspension 22 06-03-2011 10:39
Så fik jeg endelig den rigtige ... Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 1 06-10-2008 15:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension