K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2013, 16:18   #21
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Hvis jeg var rask og selv havde overskuddet til det, var det i hvert fald målgrupperne jeg gerne ville drive en datingside for

Kan jo også være svært at finde guldkornene derude, hvis de går og gemmer sig Sidst jeg var på Dating.dk den største (og dyreste, hold da fast en griskhed) af dem alle, var der dælme ikke mange pensionister i søgeresultatet, i eget alders lag. Gætter på der er rigtig mange der ikke oplyser det, desværre. Ellers var der bare kun 3 ud af x antal 100.000 brugere (hunkøn), det kan jo også være.
Oplevede i hvert fald hele én, der havde en "normal" profil på dating, hvor pensionist ikke var vinklet på, og så en på sindnet, hvor førtidspensionist var tilvalgt. Så man kan være heldig at snuble over en
Men så må man selv reklamere, og håbe man bliver spottet

Syntes ikke det er tabu med målrettede sider, der forsøger at lave en hylde til bestemte typer osv. Men derimod en stor hjælp, i en verden hvor det er hulens svært at vinde nogen, når man ikke er ude i irl myreturen på fast basis.
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013

Sidst redigeret af Thomas1981; 07-12-2013 kl. 16:26.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2013, 17:55   #22
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Thomas1981 Se meddelelser
Hvis jeg var rask og selv havde overskuddet til det, var det i hvert fald målgrupperne jeg gerne ville drive en datingside for
Nej, hvis du var rask og havde overskud ville du ikke vide at der var et bestemt behov, men med den viden du har i bagagen nu, kunne du ønske at du ville agere sådan hvis du var rask.

Det er meget billigt at sige hvilken idealist man var hvis man ikke var syg.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 13:26   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg tror på at man udvikler sig i modgang, og at man derfor godt kan ytre sig om, hvad man med sin erfaring ville gøre såfremt man var rask.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 17:07   #24
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
jeg er enig med helene og nøgne tæer

Har lige spildt 6 år med en syg mand vi kunne ikke støtte hinanden og trække den anden op det er absolut ikke fedt begge er syge! håbede på tingene blev bedre men det blev de aldrig og er nu alene i en alder af 29 bange for om jeg nu når at møde den rette og få et barn som jo er min største drøm.

så nu i fremtiden hvis jeg skal have en mand skal han være en stærk, velfungerende og ja lidt min modsætning. Tænder også generelt på "stærke" mænd. Skal bare lige passe på de ikke udnytter mig i farten.

Jeg ville blive meget stødt og fornærmet over en sådan dating side, som om vi er outkast og ikke fortjener en "normal" puha det håber jeg ikke kommer

men man kan vel gå på handicap dating hvis man vil finde en syg

men aldrig mere end syg kæreste herfra. Så hellere alene selvom det gør så uendelig ondt

tror desuden det er svære for mænd end for kvinder at finde en rask person hvis de selv er syge... der er stadig noget forsørger indover mandens rolle selvom vi lever i 2013. plus det er mere "ok" kvinder er svage hvor mænd jo skal være alpha hanner og stærke... kender to drenge på pension de siger det umuligt
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 17:09   #25
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er sjovt så mange måder man kan se dette på...med sådan en datingside....

Jan man kan være uheldig med en syg....men tro mig...du kan være lige så uheldig med en rask...

Måske man skulle hæve blikket lidt...og ikke kun tro at det har noget at gøre med om man er syg eller ej....

Iøvrigt kan jeg absolut ikke se det billige i at man skriver hvad man gerne ville hvis nu man var rask....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 18:43   #26
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Iøvrigt kan jeg absolut ikke se det billige i at man skriver hvad man gerne ville hvis nu man var rask....
Tak Web, nej præcis.

(udenfor kategori, men samme mønt) Ligesom det er "billigt" for raske, at sige alle syge kan arbejde, f.eks. Nu sætter jeg tingene meget på spidsen. Men hvis de selv havde været syge nok, til ikke at kunne arbejde. Ville den holdning nok også skifte.

Netop fordi jeg nu sidder som jeg gør, og har min erfaring, ved jeg at der er nogen, (2 her i tråden i hvert fald, har ikke talt om der er flere), der gerne ville der fandtes en dating side, for folk på samme hylde. Så var drømmen om at være selvstændig måske også blevet til noget, hvis jeg havde kunnet klare at lave en (tanken er også gammel, og opstod under en mani).

Jeg undrer mig over, der ikke findes en datingudgave af K10, og over at nogen kan syntes det er negativt, hvis der fandtes en. Den holdning hverken kan eller vil jeg ændre. Men forsvarer til hver en tid, at jeg syntes det ville være en kanon ide/hjælp.

Hvis en sort person, oprettede en datingside for sorte, ville det være ok går jeg ud fra?
Men hvis en hvid oprettede en datingside for sorte, ville det være racisme?

Hvis jeg som førtidspensionist oprettede en datingside for ftp/fleks folk, så ville det være mere ok?
Men hvis en rask gjorde det...???
Det minder sku næsten om, at han og hun, er ved at være fyord ude i skolerne

Men som sagt, http://sindnet.dk/ er det sted jeg fandt, der lå tættest på de ulve jeg selv hyler i kor med. Men er ikke en ftp/fleks side som sådan. Jeg kan helt sikkert anbefale siden.

Jeg foretrækker en der selv har kæmpet eller kæmper med noget i livet, andre foretrækker en rask, nogen foretrækker samme køn, osv. osv.

Der er ikke en opskrift på Og det er fantastisk at steder man evt. kunne søge den, ville være et tabu. Jeg har selv fejlet, i høj grad fordi jeg ikke vidste jeg var syg.
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013

Sidst redigeret af Thomas1981; 08-12-2013 kl. 19:07.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 19:07   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tja, sådan er det jo - jeg så engang en dokumentar, hvor en sort mand holdt tale og brølede ''I'm Black and I'm proud of it'' - det udløste KÆMPE klapsalver og hyldest.
Men da den hvide mand under sin tale brølede ''I'm white and I'm proud of it'' fik han en racismesag på halsen og folk var dybt rystede over udtalelsen.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 19:10   #28
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Tja, sådan er det jo - jeg så engang en dokumentar, hvor en sort mand holdt tale og brølede ''I'm Black and I'm proud of it'' - det udløste KÆMPE klapsalver og hyldest.
Men da den hvide mand under sin tale brølede ''I'm white and I'm proud of it'' fik han en racismesag på halsen og folk var dybt rystede over udtalelsen.......
Ja det er det nemlig. Og det er så godt sagt Helene, for det er lige præcis sådan jeg har det. Jeg er førtidspensionist, og jeg er fandengaleme mere stolt af den person jeg er i dag, end da jeg troede jeg var rask
Og som titlen rigtigt siger, jeg er ikke medlem af arbejdsmarkedet, det føler jeg ingen skam i, overhovedet. Men den siger ikke jeg er mindre værd. Kun hvis jeg selv tror det.
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013

Sidst redigeret af Thomas1981; 08-12-2013 kl. 19:13.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 21:03   #29
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
det meget sjovt, det er som om mændende herinde er lidt mere hooked på en fp/fleks dating side end kvinderne. Mon det er fordi mændende ved de "raske" kvinder vælger dem fra alligevel eller fordi kvinder er for krævende/dømmende

tror måske også det er en indre dyrisk kraft som kvinde at vi gerne vil have noget stærkt og sundt til at videregive til vores afkom.

hvor mange mænd (ikke alle) mest går op i kvindens udseende og er hun lidt svag, jamen jo mere mand er man jo så selv så længe hun har et par gode fortrin der kan vises frem så går det nok...

håber bare at vi alle på den ene eller anden måde møder vores eneste ene
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 21:25   #30
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Personligt er jeg mere hooked på det, fordi jeg går ud fra der er mere forståelse, for at det er på særlige vilkår
Noget jeg helt sikkert selv har i dag, og har brug for der er.

Men ja selvfølgelig, vil da bestemt udleve mit beskytter gen, og ikke omvendt. Er også Alfa af sind, så det omvendte kunne slet ikke gå. Jeg skal ikke måle p.. med en kvinde *G*. Men det går heller ikke at være overbeskyttende, det er kvælende

Du har ret nensypigen, det virker også til det generer kvinder mest, af have ftp/fleks "stemplet". Tror mange (og heller ikke alle i det her tilfælde) kvinder har (meget) højere krav til sig selv, og hvad de mener de skal leve op til, end mænd har.

Der var helt sikkert også engang (for en god sjat år siden), hvor medierne havde indprintet hvad jeg var tiltrukket af. Men det skib er da gudskelov sejlet
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension