K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-03-2012, 10:50   #1
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
For jer i vejle og fredericia......

Jeg kommer fra Esbjerg, og er ved at være træt godt træt af dem....
Nu har jeg godt nok sat Ricky på min sag, men tror jeg trænger til lidt luftforandring.... Har famillie i Vejle og er rigtig glad for byen, men jeg har hørt om flere der har problemer med dem ang. deres sygesag. Derimod har jeg hørt at fredericia skulle være gode....

Så hvad er jeres erfaringer
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 10:56   #2
KirstenJV
Elsker at være her på K10
 
KirstenJVs avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2011
Lokation: Vejle
Indlæg: 75
Styrke: 13
KirstenJV er ny på vejen
Vejle er en dejlig by, ingen tvivl om det.

Men når det kommer til deres sygesager....ja det er så ikke mig du skal have svar fra......
__________________
~ MOR ~
KirstenJV er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 12:14   #3
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Jeg har ikke haft problemer i Fredericia.....

Jeg har været langtidssygemeldt af 2 omgange...

2. gang fra 2005 .. blev visiteret til flexjob i 2008 og fik førtidspension i 2011 .. sådan meget hurtigt fortalt..

Jeg har ikke været forbi BAN i den tid jeg var kunde hos jobcentret.. men ved at andre har været det....

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 12:58   #4
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 14
malofa er ny på vejen
Jeg tænker, at du vil høre om både gode og dårlige historier fra alle kommuner.
Den sagsbehandler fra fagforeningen, der kører min arbejdsskadesag, har udtalt at det ikke er helt skidt at være sygemeldt i Fredericia Kommune. Selv synes jeg nok, jeg var rimelig udfordret. Men fra jeg fik JC overbevist om alvoren i min sag, gik der ca et år, før min sag var afsluttet.
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 15:11   #5
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Min mor blev tvunget i aktivering selv om hun var terminal (ved at dø) da hun nægtet stoppet de hendes sygepenge, om hun fik aldrig de penge som hun havde til gode, da kommunen tabte sagen.

Hun måtte have en overlæge til, at ringe til bogmesteren og truge med pressen før hun fik sygedagpenge.
Da det endelig gik i orden ringede en fra sygedagpenge og spurte, hvor længe det varet før hun døde, sage direkte hvor længe skal vi smide penge i dig før du død.

Det her var Vejle kommune, jeg ville meget gerne stå frem i pressen den gang 2 år siden men min mor ønskede, at få lov til, at død i fred.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 15:19   #6
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Min mor blev tvunget i aktivering selv om hun var terminal (ved at dø) da hun nægtet stoppet de hendes sygepenge, om hun fik aldrig de penge som hun havde til gode, da kommunen tabte sagen.

Hun måtte have en overlæge til, at ringe til bogmesteren og truge med pressen før hun fik sygedagpenge.
Da det endelig gik i orden ringede en fra sygedagpenge og spurte, hvor længe det varet før hun døde, sage direkte hvor længe skal vi smide penge i dig før du død.

Det her var Vejle kommune, jeg ville meget gerne stå frem i pressen den gang 2 år siden men min mor ønskede, at få lov til, at død i fred.
Fy for dælen da... det er direkte usmageligt...

Jeg har kendskab til flere her i Fredericia, som har fået pension når de blev terminal reg. .. og de fleste gange er det egen læge der har ordnet det...
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 15:25   #7
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
det blev hun også efter overlægen gik ind i sagen, men de 4 månder det tog før hun fik det snød de hende bare for sygepenge og når man lige har fået af vide man skal dø, er der ikke de store kræfter, at slås med.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 15:30   #8
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
det blev hun også efter overlægen gik ind i sagen, men de 4 månder det tog før hun fik det snød de hende bare for sygepenge og når man lige har fået af vide man skal dø, er der ikke de store kræfter, at slås med.
Jeg bliver så skie harm men også ret så ked af det når jeg læser om sådan noget ..

Jeg havde en arbejdskollega hvor det tog et par timer så havde hun sin pension ..
Det er jo menneskehensyn .. og så kan man sgi lave alt papir arbejdet bagefter..
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 19:58   #9
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
må indrømme, at når jeg sidder her og skriver, bliver jeg meget vred igen, hun døde efter 2 års sygedom, jeg må så lige sige, at hjælpemidler og sygeplejske hjælp fik hun meget af, det var nogle utrolig søde sygeplejsker fra hjemmeplejen i vejle.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2012, 10:23   #10
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Fy for dælen da... det er direkte usmageligt...

Jeg har kendskab til flere her i Fredericia, som har fået pension når de blev terminal reg. .. og de fleste gange er det egen læge der har ordnet det...
Knus Lone
Ej øv hvor trist...Havde en kollega der var ude for det samme her i Esbjerg, hun skulle stå skoleret hver 10 uge selvom hun havde galoperende kræft, hun døde desværre ja i dag er det et år siden
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulent i Vejle env58 Lægekonsulenternes Rolle 26 22-03-2015 12:39
Fleksjob i Vejle ette74 Spørgsmål ang fleksjob 4 24-04-2013 13:12
Borgermøde i Fredericia 30 april Webmaster Politik og Samfund 4 08-04-2013 18:06
ledige til grin på jobkursus/JKProces, Fredericia buster Politik og Samfund 5 05-09-2010 11:39
Fredericia MissMurphey Alt det andet 1 12-01-2010 11:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension