K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2010, 10:26   #11
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Mukke ,efter 9 månder i flex er man berattet til ledighedsydelsen..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2010, 12:36   #12
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Nå, jeg er da blevet fortalt, at man får ledighedsydelse indtil man opnår et flexjob, men hvis flexjobbet ryger, havner man på kontanthjælp, hvis det var udgangspunktet.
Hvis man er på sdp når man bliver tilkendt flex så får man ledighedsydelse indtil man finder et flexjob.

Hvis man er på kh når man bliver tilkendt flex så fortsætter man på kh, men hvis man er gift så man ikke er berettiget til kh kan man få noget der hedder særlig ydelse (mener jeg den hedder).


Hvis man kom fra sdp - får ledighedsydelse - kommer i flexjob og bliver ledig igen, så får man ledighedsydelse.

Hvis man kom fra kh - får kh eller særlig ydelse - kommer i flexjob og bliver ledig inden man har været i job i 9 mdr. så får man kh.

Hvis man kom fra kh - får kh eller særlig ydelse - kommer i flexjob og bliver ledig efter at man har været i job i 9 mdr. så får man ledighedsydelse.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2010, 12:41   #13
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser

så skrev han også til mig at det var jo fordi at også flekser skal have et økonomisk incitament .. manden er binde gal ...
(Jeg mangler lige den der smiley der slår sig selv på panden)
Så burde alle fleksere jo på kontanthjælp.
Medmindre selvfølgelig, at nogle fleksere skal have større incitament end andre.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2010, 14:57   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Nå, jeg er da blevet fortalt, at man får ledighedsydelse indtil man opnår et flexjob, men hvis flexjobbet ryger, havner man på kontanthjælp, hvis det var udgangspunktet.
Hvis man kommer fra kontanthjælp er det den ydelse man bibeholder hvis man kommer fra sygedagpenge så får man ledighedsydelse ...

Hvis man er selvforskyldt ledig eller nægter at tage fleksjob eller fremmedende foranstaltninger så kommer man på kontanthjælp (den første gang får man karantæne )

Når man er på kontanthjælp som nyvisiteret flekser så skal kommunen hjælpe en med at finde job nøjagtigt som hvis man var på ledighedsydelse når man kommer i job og har været det i 9 mdr så er man berettiget til ledighedsydelse

Trold mon ikke det er fordi at kontanthjælp i hans verden er lig med dovent svin

Tror at han tror at det er ordet kontanthjælp der gør folk dovne ... jeg mangler en smily der drukner en minister


He he nå jeg missede lige tre indlæg på side to , nå men nu er det vist forklaret godt og grundigt hvad vi mener he he he

Sidst redigeret af Hejdien; 10-01-2010 kl. 14:59.
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er blodprop i hjernen at betragte som "kritisk sygdom"? FrkM Alt det andet 11 21-03-2013 17:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Definition af "Varig" i forhold til fleksjob Cordulla Spørgsmål ang fleksjob 11 23-10-2009 13:54
En Lille Opfordring "Lær at leve med kronisk sygdom" beha Alt det andet 1 13-09-2009 21:54
"Psykisk sygdom bliver overset" cl8 Dit og Dat 4 05-11-2007 23:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension