K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2011, 00:16   #11
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Håber Se meddelelser
Seriøst undrer det dig virkelig i Silkeborg kommune? Jeg ville undre mig hvis IKKE den blev anket! Det er jo penge op af lommen for kommunen og der er jo altid en chance for at de kan manipulere lidt med fakta (nu kan man jo se, hvor fantastisk Herning Kommune er sluppet afsted med det og mon ikke det lige skal afprøves her også?) og ende med at få ret eller at den falder igennem en fingrerne på en overbebyrdet sagsbehandler der misser en vigtig pointe og derved omstøder BAN's afgørelse....

Og begrundelsen tror jeg såmænd også godt vi kender: går den, så går den!!
Nej det undrer mig bestemt ikke at Silkeborg kommune har anket - det undrer mig hvordan man kan anke. Et eller andet sted ligger svaret måske i spørgsmålet - at kommunen fuldstændig har mistet snøvsen, og derfor forsøger at opnå det umulige

Nu ved jeg jo så heller ikke om Ankestyrelsen har taget sagen, eller om den ligger og venter på godkendelse
Nogen der ved hvor lang tid der går før en sag kommer "for"?
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 00:25   #12
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Så lige inden de stopper sygedagpengene, skal de finde ud af, om det skal være fleksjob eller førtidspension - netop som forlængelsen § 27 1. nr. 4 går ud på.
Jeps - de skal. Men de gør ikke

Som du selv skriver, så er det ligegyldigt hvilken dokumentation man giver dem. Om så Gud himself skulle udtale sig, ville det blive afvist

Men det undrer mig godt nok. Hvordan kan man gang på gang afvise principafgørelser og nægte at følge dem?
Selvfølgelig falder hammeren i BAN - såfremt BAN har fået alle væsentlige info. For her ser vi jo at kommunen får medhold selvom borgeren har ret - netop fordi man har "glemt" at medsende visse info, eller har påført en anden årsag til anken end den borgeren rettelig burde have haft
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til at finde Principafgørelse O-9-97 Stonie Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 02-09-2012 14:25
Principafgørelse: § 27, stk. 1, nr. 3, lægebehandling - oplysningsgrundlag gunvor Den nyttige viden vi alle har 0 21-09-2011 08:50
Nogen der har den principafgørelse jsn Dit og Dat 6 06-07-2010 12:57
Mangler en principafgørelse om §28 jsn Alt det andet 12 31-03-2010 22:39
Principafgørelse - fleksjob zuza Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 3 28-02-2008 01:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension