K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-05-2018, 08:43   #51
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Webmaster: Af hvad jeg kunne se, var der også repræsentanter fra næstehjælperne med
Jeg så lidt med på live

Jeg var desværre forhindret i at komme, da jeg skulle holde min syge kat under opsyn. (Lyder lidt som en "min hund var spist mine lektier", men det er det dog ikke)
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2018, 22:23   #52
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Demonstration for en dødsyg borger i Københavns Kommune

http://www.k10.dk/showthread.php?t=30672&page=13

Hvis man vil være med til at bakke op om Jan, mødes vi foran CAB (Center for Afklaring og Beskæftigelse) på mandag kl.10, den 16 juli hvor han igen er indkaldt til møde om hans jobcentersag.

Adressen er Gl. Vasbygade 49. 2450 Kbh SV.

Sidst redigeret af Reno; 12-07-2018 kl. 22:26.
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 14-07-2018, 12:26   #53
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Mødes vi på mandag?

Se mere her:

https://www.facebook.com/events/277186483043366/
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 26-08-2018, 12:21   #54
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Demonstration 6 september Københavns Rådhusplads

Demonstration for velfærd

København for Velfærd indkalder til demonstration på Københavns Rådhusplads torsdag den 6. september kl. 17.00.

https://www.lfs.dk/13308

Sammen er vi stærkest, kommer du?
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 28-08-2018, 04:49   #55
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Demonstration for velfærd

København for Velfærd indkalder til demonstration på Københavns Rådhusplads torsdag den 6. september kl. 17.00.

https://www.lfs.dk/13308

Sammen er vi stærkest, kommer du?
Mange tak, Reno.
Jeg vil forsøge, men mine dage er sjældent ens. F.eks var jeg for første gang i 2 mdr. ude af mit hjem og nød det.Vejret var i min ynglingsende.
Hedebølgen var slem.
Hver eneste aften, nat håber jeg på et mirakel, hvor svimmelhed, astma,kol og ekstrem træthed ophørertil næste dag. En enkelt læge under en af mine utallige indlæggelser lovede mig at henvise mig til Glostrup, søvnlab,men han glemte det tilsyneladende. Har jeg udover de umiddelbare objektive enten narkolepsi eller søvnapnø. det kan en alm. konsultation jo ikke afgøre. Jeg falder pludselig i søvn, og aner ikke hvorfor. er det udmattelse, er det hvad? Når man under en indlæggelse bliver konsulteret af et utal af læger er det umuligt for mig at huske hvilken læge. Jeg opgiver på forhånd. Det er meget op ad bakke.
Egen læge siger direkte, at han ikke vil være tjenestepige for andre læger. Ny læge er så godt som umuligt og den eneste jeg fandt var en på 76 år. Jeg overvejer at blive gruppe 2, men trods opringninger og læsning er det meget svært at vide hvad det indebærer.
Min egen læge er ofte syg. Mit gæt, er stress og OCD. Hans sygeplejerske har fundet nyt job. Han siger at han ville stoppe i morgen, men kan ikke da han ikke kan sælge sin praksis, da det er en enmands. Jeg har ligefrem givet ham gode råd, men når det kommer til mig skal jeg have ny tid.
Hvis nogen herinde har erfaring med gruppe 2 , så skriv endelig. Det der står på nettet ved jeg, så links med regler bedes undlades.
Jeg vil meget gerne møde dig igen, da jeg sætter stor pris på dig.
P.t har jeg fået konstateret hjerteproblemer, og render til undersøgelse for det. det er en dyr omgang til frederiksberg hospital, da det koster taxa. Jeg har undersøgt op og ned af stolper, og endelig i sidste uge blev jeg via en patientvejleder lovet kørsel. Jeg passer ikke ind i skemaer og overbevisninger og sidst tog jeg en krykke med hjem( fys anbefalet) men den gør bare ondt værre, pga af mine balanceproblemer( slår slag til siden og falder over krykken, men det ignoreres af de "kloge"
Undskyld mit lange skriv.
Jeg kan desværre ikke mere oprette egen tråd og fatter ikke hvorfor. Den del af hjernen der skal forstå dette er ude af drift. Jeg har min egen forklaring, men det ændrer ikke problemet.
håber vi ses, og LFS var min fagforening i mange år, og en nu afgående fantastisk medarbejder var min store støtte.
Jeg vil gerne rose ham her, Oluf Christensen.
Jeg har også mødt fantastiske overlæger og professorer, men de har af sundhedsstyrelsen fået mundkurv på. Long story.
Heldigvis er jeg sluppet for Jobcenter Kbh. Folkepensionist. Nu udbetaling Danmark et issue. Man kan ikke rette henvendelse, eller svare dem skriftligt. Kun mundtligt. Min egen fætter er en af cheferne, men jeg og andre i familien har kun kontakt med ham ved begravelser.
Alt for langt svar. Undskyld allesammen. kram

Sidst redigeret af vasen; 28-08-2018 kl. 04:54. Årsag: kram udfor udbetaling DK. Orker ikke at y rette yderligere fejl, så som store bogstaver efter punktum.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2018, 11:19   #56
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Dejligt du vil forsøge, viljen er jo til stede vil selv være der omkring klokken 17:00, kigger efter dig
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 25-09-2018, 07:36   #57
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Folketingets åbning 2 oktober 2018

Kommer du til Folketingets åbning tirsdag den 2 oktober?

Jeg gør og vil være på pladsen foran Christiansborg omkring klokken 12

“Velfærd, lighed og boliger til alle!” indkalder de sociale bevægelser Næstehjælperne, Jobcentrets Ofre, Månestrålerne og Bekæmp Fattigdom NU til fælles demonstration i protest mod “den stigende udhuling af vores fælles velfærd og den stigende fattigdom.”

Demonstrationen finder sted på Bertel Thorvaldsens Plads i København, tirsdag den 2. oktober klokken 16:30 til 18, lige ved Christiandsborg.

Læs mere her:
https://arbejderen.dk/kalenderopslag...liger-til-alle

Vel mødt
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 25-09-2018, 11:01   #58
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen jeg kommer også men er der nok først fra kl 13 eller deromkring..

Jeg tror dog (uden at være sikker) at pladsen foran Christiansborg er lukket pga terrorsikring og det er derfor vi er henvist til bagsiden på Bertel Thorvaldsens Plads.

Vi ses derinde @Reno
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2018, 22:03   #59
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Tak for i dag, mine damer & herre

Tak for en god demonstration i dag, tak til alle.

Her er et vers af en sang, fra vores alle sammen Kim Larsen:

Politikerne siger så meget
Især hvis sagen er speget
Efterhånden har de sagt så meget
At det kan være lige meget

Men når de si'r hallo Peter Plys
Du skal bare sætte dit kryds

Så si'r jeg næ, næ, næ
Du kan godt slappe af
Kom igen en anden dag

Jeg siger næ, næ, næ
Du kan godt slappe af
Vi stemmer blankt igen i dag


https://www.youtube.com/watch?v=CXPo5ENaVfk
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 15-11-2018, 16:33   #60
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Så er der demo d. 28 november for formanden for jobcentrets ofre Kim Madsen som skal for et rehabmøde kl 09.30

Demoen sker på gammel vasbygade 49 Sydhavnen Kbh kl 09.30

Se eventet her https://www.facebook.com/events/480042889168855/?ti=icl

Bemærk at eventet er fyldt med politiske talere...mere hvis man ikke er til dette...-
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension