K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-08-2011, 09:48   #101
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Gøjneren

Selvfølgelig er der ferietid, men jeg mener du skriftligt bør skrive til såvel SB og Jobcenterchef for fastsættelse af opfølgningssamtale efter endt arbejdprøvning, hvor Jobcenter har modtaget rapport d. 30.06.11.

Denne afl. med kopi, hvorpå du får datostempling og underskrift, således at du har dokumentation dette.

Jeg kan ikke huske (sorry) for din forlængelse af SDP falder?

Har forsøgt at skimme tråd igennem, men sover helt elendigt for tiden for koncentration lig næsten nul.

Og så ville jeg overveje hvem du kunne få med som bisidder til dette møde.

Ligesom jeg vil holde mig ude at samtaler m. søde tlf.damer om min sag. Hold fast i skriftligt, således at der er reel dokumentation på dit forløb, og hvad du bidrager med.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2011, 10:45   #102
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af gøjneren Se meddelelser
Den søde dame i tlf. mente nok at 4 timers effektiv arbejdstid om ugen var lige i overkanten til at søge pension!
Er de 4 timer så helt effektive og uden omkostninger for hvordan du fungerer derhjemme ?

Jeg "klarede" 8 timer pr. uge i min sidste afprøvning, men kunne via min dagbog dokumentere, at det ikke hang sammen derhjemme, og blev tilkendt fp.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2011, 23:39   #103
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Hej Gunvor og vovse

Jeg starter lige bagfra, de 4 timer er mit max max. ifht også at skulle ha et live ved siden af, på det timeantal kunne jeg få det meste til at fungere. Dog er jeg blevet lidt i tvivl om, om jeg kunne få det til at funger fordi jeg bed tænderne sammen og kunne se en ende på arbejdsprøvningen, eller det reelt fungerede for mig.

Min sdp, er for længst ophørt! stoppet har været anket to gange i ban, begge med medhold, dog er regnskabet aldrig opgjort!

Det var egentligt ikke min mening at snakke om min sag, med den sb jeg fik i røret, det var hende selv der skimtede proggressionsrapporten imens vi snakkede, og kom frem til en spontan konklusion om at de 4 timer lige var i overkanten.

min ide med at ringe, var blot at skubbe lidt til dem, mht. at indkalde mig til samtale.

men jeg har taget dit råd til mig, vedr. at skrive istedet for at ringe.
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2011, 11:14   #104
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Husk at spørge til din sygedagpengesag?

Du mangler stadig endelig afgørelser efter medhold i BAN?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2011, 11:19   #105
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Husk at spørge til din sygedagpengesag?

Du mangler stadig endelig afgørelser efter medhold i BAN?

VH Popiae
hey Popiae

Jeg har prøvet, men fra januar-juni var der ingen sagsbehandler på, pga. en "fejl", der kommer så en ung,frisk engageret sagsbehandler på som indhenter div lægelige og psyklog udtalelser tilbage fra 2009. Men men, i torsdags da jeg ringede for at rykke for svar el. afgørelse, var hun gået på barsel.
og der kan ikke komme en ny sb. på fordi jeg ikke modtager sdp. lige nu !!!
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2011, 12:01   #106
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Skriv til jobcenter chef, samt byrådsmedlem der har ansvar for området.

dette er helt urimmeligt.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2011, 21:43   #107
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Jeg ved det godt, altså at jeg burde reagere og jeg har også bedt min advokat om at rede trådene ud med sdp.

jeg har så svært ved at overskue noget som helst lige nu, da jeg er hårdt belastet både helbredsmæssigt og familiemæssigt lige nu.
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2011, 22:52   #108
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
G, normalt syntes jeg at jeg er skarp, men du må lige fortælle mig/os hvad vi kan hjælpe med, det virker lidt diffust, så du må hellere præcisere.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2011, 23:59   #109
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
G, normalt syntes jeg at jeg er skarp, men du må lige fortælle mig/os hvad vi kan hjælpe med, det virker lidt diffust, så du må hellere præcisere.
hej Enteneller

Er sikker på at du er ret så skarp , og også skarp nok til at spotte, at jeg har mistet overblikket også!

som det se ud lige nu, er mine største problemer ;

1. at jeg har anket sygedagpenge stop, i både 2008 og 2009, de var begge gange i Ban hvor je fik medhold. Dog er "regnskabet" aldrig gjort op, hverken antallet af mdr. for forlængelse, eller den økonomiske side af det. Jeg har rykket flere gange for det. senest kom der er sagsbehandler på i juni, som indhentede oplysninger fra læge og psykolog tilbage fra 2009. Hun er så gået på barsel her i august, og der kan ikke komme en ny sagsbehandler på, da jeg ikke modtager sdp., det er den melding jeg får fra sygedagpenge!!

Overstående, beviker at jeg er indberettet til skat med en indkomst på 450.000, modtaget fra sygedagpenge og i kontanthjælp! hvilke jeg absolut ikke har.

2. dernæst er jeg ved at være rigtig rigtig træt af at hænge fast i dette system, jeg har dog "kun" været her siden 2007 og har måske nok nogle år foran mig på karriere stigen kontanthjælp. Jeg har afsluttet en arb.prøvning i juni 2011, og afventer nu at blive kaldt ind
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ventetiden er så hård MissSwitchie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-10-2011 23:07
Hård kritik af selvopfundne diagnoser Webmaster K10 Nyheder 0 20-06-2011 08:10
Københavns borgerrådgiver: hård kritik af sagsbehandling buster Politik og Samfund 5 22-03-2011 09:59
Sagen er gået i hård knude og hvad skal jeg gøre.... cape Din historie 3 24-01-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension