K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2011, 15:45   #1
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Selvforsørgende og hvad så?

Jeg blev i januar 2010 sygemeldt med stress og depression og blev i feb 2011 sendt på selvforsørgelse, da kommunen ikke mente, jeg uden videre kunne raskmeldes efter 2x52 ugers behandling. Sagen ligger nu hos BAN og jeg afventer svar forhåbentligt i løbet af oktober.

Jeg har nu endelig været til samtale på kommunen - første gang i 7mdr jeg har nogen kontakt med kommunen overhovedet. Jeg var til samtale med en sb fra kontanthjælpsafdelingen der fortalte, at det eneste de kunne gøre for mig var at tilbyde mig 6 ugers selvvalgt kursus/opkvalificering/coaching/virksomhedspraktik eller lign. Når de 6 uger var brugt kunne de desværre ikke gøre mere for mig.

Og så er mit spørgsmål om det virkelig kan være rigtigt?!?!

Jeg kan ikke forstå, hvis det er rigtigt at jeg efter 6 uge i kontanthjælpsregi risikerer aldrig at komme videre overhovedet!? Jeg har ikke været i arbejdsprøvning eller nogen form for afklarende forløb ud over 2x aktivering i næsten identiske forløb med stresshåndtering hvor jeg kun fik det markant værre efter hver gang hvilket er bemærket i status fra både egen læge og daværende psykolog.
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
19 timer i Fleksjob er ikke nødvendigvis selvforsørgende Cordulla Den nyttige viden vi alle har 1 14-02-2013 01:42
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
Hvad Er Kvalitet??? Hvad Er Forebyggelse? zuza Politik og Samfund 0 21-08-2007 15:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension