K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Hvordan forløb det da du søgte fleks?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hvordan forløb det da du søgte fleks? Her kan du beskrive hvordan det er at blive visitert til fleks, hvad enten du er en af dem der har et godt og korrekt forløb, eller en af dem der har et håbløst og umenneskeligt forløb.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2010, 13:55   #1
basti
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Indlæg: 6
Styrke: 0
basti er ny på vejen
hvordan søger jeg flexjob

hej alle .
hvordan begynder man på at søge flexjob. er p.t uden job.
og er der en som kender en god remutolog bor i storkøbenhavn men køre gerne efter den rette læge.
basti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 14:56   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af basti Se meddelelser
hej alle .
hvordan begynder man på at søge flexjob. er p.t uden job.
og er der en som kender en god remutolog bor i storkøbenhavn men køre gerne efter den rette læge.
Det samme måde som alm. arbejdsløse... Skrive ansøgninger. F.eks. uformelle ansøgninger til de steder, du har interesse for. Det har jeg i hvert fald gjort og fik et par tilbud.

Man skal være visiteret som fleksjobber hos kommunen. Søg f.eks. på jobnet, jobindex og brug ordet fleksjob som søgning.

Der er også den her: http://www.ijobnu.dk/sw6911.asp

Og her kan du følge med i, hvor der tilbydes fleksjob:

http://www.ijobnu.dk/sw44788.asp

Selv fandt jeg mit nuværende job fra jobindex.dk

Nogle søger også steder, hvor de søger en på deltid, f.eks. på 20 timer. Her kunne man f.eks. skrive i ansøgningen, at man er fleksjobber.

Du kan også henvende dig i jobcentret og bede om at få et fleksjobbevis, som du kan lave kopier af og vedlægge i ansøgninger, blot en idé.

Det er bare om at være kreativ, hvordan man søger arbejde.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 15:10   #3
Bassemanden
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2010
Indlæg: 200
Styrke: 14
Bassemanden er ny på vejen
reumatolog Pierre Schydlowsky, kan stærkt anbefales.
Bassemanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 17:52   #4
krinina3
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2010
Indlæg: 5
Styrke: 0
krinina3 er ny på vejen
reumatolog Lasse Agerskov Andersen er absolut også at anbefale. Han bor på Frederiksberg på Gl. Kongevej

Knuz
Anette
krinina3 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 18:47   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Torben Grube Ch(eller K?)ristensen er også en god reumatolog, og yderst behagelig.
Da jeg var hos ham hørte han til på Slagelse sygehus, senere har han vist været på Glostrup.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2010, 10:01   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af basti Se meddelelser
hej alle .
hvordan begynder man på at søge flexjob. er p.t uden job.
og er der en som kender en god remutolog bor i storkøbenhavn men køre gerne efter den rette læge.
Har du fået lavet et fleksbevis ellers er det en rigtig god ide at få det gjort du kan se et her og der fremgår det også hvordan det kan hjælpe dig http://www.k10.dk/media/skema/fleksjobbevis.pdf da jeg selv søgte fleksjob søgte jeg mest deltidsjob som jeg så prøvede at overtale arbejdsgiver til at lave om til fleksjob , til det formål havde jeg lavet en skrivelse der kort forklarede hvad fleksjob var og hvordan refusion fungerede , havde en håndfuld af min jobkonsulents visit kort og vedlagde dem samtidig med at jeg skrev at de kunne kontakte min jobkonsulent ved spørgsmål om refusion og økonomi , jeg havde lavet mit cv om sådan at mine kvalifikationer på arbejdsmarkedet (som jeg ikke længere havde fysisk) blev til personlige kvalifikationer ...

Sådan du ved ...

Natrengøring i børnehave gav mig den kvalifikation at jeg kunne arbejde selvstændigt og kunne kontrollere mit eget arbejde.

Teamleder på fabrik gav mig gode samarbejdes evner osv osv ..
det kan være en måde at gøre det på

Held og lykke med jobsøgning
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan søger jeg fp på § 17?? Road66 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 17-05-2011 16:18
Hvordan søger jeg om et flexjob...? missme23 Spørgsmål ang fleksjob 2 25-02-2011 10:32
hvordan søger man flexjob og hvor lang tid tager det sndnkm67 Spørgsmål ang fleksjob 2 13-08-2010 22:39
Hvordan søger jeg personaleaktindsigt buster Dit og Dat 23 12-05-2010 23:44
Hvordan søger man § 17 Gizmomis Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 04-02-2009 15:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension