K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg har fået job.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg har fået job. Her kan dem der bliver ansat i job, skrive det til andre som en lille opmuntring og så vi alle kan se at det kan lade sig gøre.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-08-2015, 00:08   #1
kristella
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2010
Alder: 46
Indlæg: 78
Styrke: 14
kristella er ny på vejen
Nyt flexjob er super lykkelig men !!!

Hejsa allesammen

Håber sådan der er nogle af jer der kan svare mig på dette , jeg er lige blevet ansat i mit drømmejob min chef er ansat i en fast virksomhed også har hun dette ved siden af hvad der jo er helt perfekt til at jeg kan hjælpe med det.
Men nu er der sket det at min chef er blevet fyret fra sin faste stilling og skal på understøttelse om 3 måneder.
Så er det jeg tænker lidt må hun godt fortsætte sit firma med mig som ansat stadigvæk i flexjob???
Er der nogen af jer der ved hvad reglerne siger til det??
Er jo bare så oven ud lykkelig over det er lykkes for mig men man vil jo også gerne være 100 % sikker i at det er okay det hele
Mvh Kristella
kristella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2015, 00:16   #2
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af kristella Se meddelelser
Hejsa allesammen

Håber sådan der er nogle af jer der kan svare mig på dette , jeg er lige blevet ansat i mit drømmejob min chef er ansat i en fast virksomhed også har hun dette ved siden af hvad der jo er helt perfekt til at jeg kan hjælpe med det.
Men nu er der sket det at min chef er blevet fyret fra sin faste stilling og skal på understøttelse om 3 måneder.
Så er det jeg tænker lidt må hun godt fortsætte sit firma med mig som ansat stadigvæk i flexjob???
Er der nogen af jer der ved hvad reglerne siger til det??
Er jo bare så oven ud lykkelig over det er lykkes for mig men man vil jo også gerne være 100 % sikker i at det er okay det hele
Mvh Kristella
Såfremt at hun beholder sin virksomhed ved siden af hendes understøttelse, så kan du sagtens fortsætte.. Hun skal bare have et CVR fortsat..

Det er mere et spørgsmål om hun vil fortsætte, da hun blive modregnet for sin virksomhed i understøttelsen.. Men det er jo en helt anden sag du må spørge hende om..
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2015, 09:17   #3
Salsa
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2015
Indlæg: 218
Styrke: 9
Salsa er ny på vejen
Hvordan kan du være sikker på at hun skal på understøttelse, der kan jo nå at ske meget og nyt job mm, indenfor de 3 måneder.
Salsa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2015, 09:40   #4
kristella
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2010
Alder: 46
Indlæg: 78
Styrke: 14
kristella er ny på vejen
Ja det er også rigtigt nok tror bare jeg lige skal tage det lidt roligt og se hvad der sker men det er jo bare lige i det samme at man bliver lidt nervøs
Og ja 3 måneder er lang tid hvor tingende kan nå og ændre sig
1000 tak for jeres svar begge to
kristella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension