K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-08-2009, 20:19   #1
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
Thumbs down Sagsbehandler - snyd og løgn.

Min nuværende sagsbehandler har snydt mig . I telefonisk samtale i mandags havde hun sagt til mig, at jeg kan afprøve mine arbejdsevner på kursusstedet. Desværre havde jeg ikke optaget samtalen, da jeg på det tidspunkt var på kursus .
I dag fik jeg at vide fra kursusleder, at sagsbehandleren havde sendt mail til hende, at da hun stopper på jobbet pr. 31.08, beslutning om det kan tage kun min ny sagsbehandler. Fra i dag holder sagsbehandleren ferie og kommer ikke mere på arbejde på jobcentret.
Det var faktisk godt for hende – ellers havde jeg været på jobcentret i dag og det kan ende meget ubehageligt, også for mig. Jeg var helt op i skyerne .
Det er også godt at jeg havde sendt hende pr. mail min dagbog ang. deltagelsen i kursus og min smertedagbog.
Fik bekræftelsen pr. mail, at hun havde sat den i min journal. Men er det nok, at jeg har den mail fra hende Det ved jeg ikke.
Løgn og snydt – man kan ikke tro på nogen som helst fra de offentlige !!!
Jeg er meget skuffet og er ked af, at jeg troede på hende og var så dum og havde ikke krævet det på skrift.
Jeg er også vred på mig selv . Hvad dum og naiv man kan være? Det viser sig, at der ingen grænser findes.
__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 20:26   #2
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
fordi man helst vil tro det bedste om sine medmennesker...derfor snydes man gang på gang

Man kan faktisk kun stole på sig selv ærgerlig at det skal være sådan

Så naive har vi alle været både før og ....ja vi kan endog finde på det igen

Du får lige en stor herfra Århus
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 20:50   #3
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
Hej jomfruen og tak for din støtte
Det er sørgeligt, at konstatere man kan stole KUN på sig selv. Er det virkeligt sådan, at vi mennesker ha´ ingen moral og selvrespekt mere? TRALS at høre – på jysk.

Hvad skal jeg gøre nu, ang. den mail fra hende hvor hun bekræftede at hun journaliserede mine dagbøger, samt gav mig lov at forlade kursus når jeg ikke kan klare mere. Er det nok, at jeg har den mail? Eller …hvad vil du gøre?
__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 20:56   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jeg tror ikke du skal bekymmer dig du får jo så en ny behandler der køre det hele vidre og det lyder til at den gamle sagsbehandler har papirne iorden til den næste behandler
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 21:03   #5
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
c.l.e.o jeg takker her

Jeg håber virklig, at hun har orden i min sag.
Kan jeg tro på det, da det viste sig at hun ha´ fyld mig med løgn?
Ved du gør det?

Hilsen
__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 21:22   #6
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
hvorfor tror du hun lyver du skal vel forsætte som i har aftalt ellers skal du da kontakte den nye sagsbehandler
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 21:55   #7
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ellers er der altid den mulighed, at bede om agtindsigt... så kan du i hvert fald se om papirerne er der, for de vil være i akterne hvis hun har lagt dem ind... det kræver selvfølgelig at man selv skal sætte det igang igen... men sådan er det hele tiden... man skal føre sin sag selv, ellers sker der ikke en hujende fis.
  Besvar med citat
Gammel 27-08-2009, 22:42   #8
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
Til c.l.e.o.

Jeg ved at hun lyver, fordi:

- hun har sagt til mig (i mandags), at kursus er min arbejdsprøvning, da hun mener at jeg ikke kan klare praktik, som arbejdsevne afklaring
- hun har sendt mail til kursusleder (i onsdags), at det bliver min ny sagsbehandling, der skal afgøre sagen.

Hvis man siger om den samme sag: A til en og B til anden – så enten lyver man eller kan ikke huske, hvad man sige. Men det er ikke hende der er syg .
Tredje mulighed er at jeg blev paranoid i det sidste tid – uden diagnose indtil nu .

Til Razmo
Ja aktindsigt er en god ide, især jeg bliver nok i uge 37/38 indkald til opfølgningssamtale if. § 13, stk.3.

Tak Razmo og hilsen til jer begge to.
__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2009, 08:05   #9
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Forvired

Jeg forstår du er på kursus og det skal være din arbejds prøvning det er nok den arbejdsprøvning den nye sagsbehandler så skal afgøre/afslutte Men få fat i den nye så du kan få lidt ro omkring dig og pas på dig selv og måske skal du tage en dag af gangen jeg ved alt om at avprøvninger og afgørelser er stressende men at "fare rundt i det røde felt "er bestemt ikk sundt jeg håber du har fået klar besked inden weekender
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2009, 10:04   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja og husk! Ikke flere telefonsamtaler - få alt på skrift. Det er fint nok at ringe og forhøre sig om forskellige ting, men lige så snart samtalen begynder at gå over i aftale mm, så skynd dig at skrive 'efter samtale den og den dag' vil jeg gerne have en skriftlig bekraftelse på aftalen osv....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så I det om kvote snyd? Indiansummer Politik og Samfund 4 12-09-2013 23:47
Sagsbehandler fuld af løgn (Aalborg kommune) jsn Alt det andet 27 15-03-2011 01:36
Hjort nupper i snyd Maj-Britt Politik og Samfund 1 26-03-2009 13:39
www.social-snyd.dk zuza Et godt link! 7 27-06-2008 01:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension